Førstehjælp til stemningen !
-
Altoriso
Re: Førstehjælp til stemningen !
Hvorfor skulle du dog kunne forvente det ?
Fordi en skriver at man vil flytte ud til siden er det jo ikke sikkert at 29 andre vil flytte med
Desværre lyder det endnu engang fra folk på Faxe at vi ikke var til at høre
Jeg stod lige over for Capo-tårnet, og vores capos gjorde alt rigtigt:
De satte gang i sangene
De sang ikke hele tiden selv så vi ikke skulle få ballade over vores lydanlæg
De sørgede for at lytte til de sange der blev sat i gang fra andre
En stor del af dem der stod i ASA gjorde dog slet ikke det rigtige....
Fordi en skriver at man vil flytte ud til siden er det jo ikke sikkert at 29 andre vil flytte med
Desværre lyder det endnu engang fra folk på Faxe at vi ikke var til at høre
Jeg stod lige over for Capo-tårnet, og vores capos gjorde alt rigtigt:
De satte gang i sangene
De sang ikke hele tiden selv så vi ikke skulle få ballade over vores lydanlæg
De sørgede for at lytte til de sange der blev sat i gang fra andre
En stor del af dem der stod i ASA gjorde dog slet ikke det rigtige....
-
Thomas Lund
Re: OT Uenig!
forzafcm Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvad med capo-tårnet!
Ja hvad med det? Det står midt på tribunen og vores capos råber op imod os der synger mest.
Lund
> Hvad med capo-tårnet!
Ja hvad med det? Det står midt på tribunen og vores capos råber op imod os der synger mest.
Lund
-
Altoriso
Jydepower Skrev:
> 4000 ? ja som står der.. men 75-100 der synger..
Det forstår jeg ikke helt - jeg har da ikke skrevet noget om 4000 ???
> 4000 ? ja som står der.. men 75-100 der synger..
Det forstår jeg ikke helt - jeg har da ikke skrevet noget om 4000 ???
-
Jydepower
Mit internet F..... helt op, den tager ikke citater med.. derfor.. det var til LOOFT
-
Dennis (BW2479)
Altoriso Skrev:
> En stor del af dem der stod i ASA gjorde dog slet
> ikke det rigtige....
Forstår ik helt? Flere end nogensinde brugte arme hænder flag og halstørklæder og selv folk uden for ASA sang alt hvad de kunne.
> En stor del af dem der stod i ASA gjorde dog slet
> ikke det rigtige....
Forstår ik helt? Flere end nogensinde brugte arme hænder flag og halstørklæder og selv folk uden for ASA sang alt hvad de kunne.
-
Altoriso
Ja det kan godt være at du syntes det var sådan, men sådan er det vel oftest når man selv står i en gruppe der giver den gas 
Det er sådan set også sådan jeg har det, MEN på trods af den måske til tider forbedrede stemning ( det var jo også lørdag... ), så synes jeg at det haltede noget efter ( sådan set af samme årsag - du ved lørdagskamp osv )
Jeg er bare af den opfattelse, at det ikke går så godt som det har gået, og derfor kan jeg godt forstå at folk prøver at gøre opmærksom på det
( var selv i selskab senere med nogle som sad på Faxe, og ikke var overbeviste - den ene var Bif-fan, derfor Faxe )
Det er sådan set også sådan jeg har det, MEN på trods af den måske til tider forbedrede stemning ( det var jo også lørdag... ), så synes jeg at det haltede noget efter ( sådan set af samme årsag - du ved lørdagskamp osv )
Jeg er bare af den opfattelse, at det ikke går så godt som det har gået, og derfor kan jeg godt forstå at folk prøver at gøre opmærksom på det
( var selv i selskab senere med nogle som sad på Faxe, og ikke var overbeviste - den ene var Bif-fan, derfor Faxe )
-
Dennis (BW2479)
Altoriso Skrev:
> Jeg er bare af den opfattelse, at det ikke går så
> godt som det har gået, og derfor kan jeg godt
> forstå at folk prøver at gøre opmærksom på det
> ( var selv i selskab senere med nogle som sad på
> Faxe, og ikke var overbeviste - den ene var
> Bif-fan, derfor Faxe )
Enig! Det er bare begrænset hvad vi kan gøre andet end at synge igennem. Syntes antallet af syngende fans var helt på højde med tidligere gode stemningskampe. (Læs inden storskærmen)
Tror ik vi kommer på samme lyd igen, før vi engang flytter eller har omvendt restens af Nordeas 3000 fans om at gi den gas.
Forstår bare stadig ik den her "En stor del af dem der stod i ASA gjorde dog slet ikke det rigtige...." Syntes nemlig ik der var særligt mange i ASA der ikke hjalp til?
> Jeg er bare af den opfattelse, at det ikke går så
> godt som det har gået, og derfor kan jeg godt
> forstå at folk prøver at gøre opmærksom på det
> ( var selv i selskab senere med nogle som sad på
> Faxe, og ikke var overbeviste - den ene var
> Bif-fan, derfor Faxe )
Enig! Det er bare begrænset hvad vi kan gøre andet end at synge igennem. Syntes antallet af syngende fans var helt på højde med tidligere gode stemningskampe. (Læs inden storskærmen)
Tror ik vi kommer på samme lyd igen, før vi engang flytter eller har omvendt restens af Nordeas 3000 fans om at gi den gas.
Forstår bare stadig ik den her "En stor del af dem der stod i ASA gjorde dog slet ikke det rigtige...." Syntes nemlig ik der var særligt mange i ASA der ikke hjalp til?
-
Jon Damsgaard
Tak for orderne Altoriso!
Ang. stemningen ved jeg sgu ikke helt hvor god den var, den var da fin nok, men det er da set meget bedre. Lørdagskampe er både godt og skidt, BW kan lave nogle events såsom pattegris, og folk kan give den fuld gas da de ikke skal på arbejde dagen efter. Men stemningen bar stor præg af at nogle folk var pattestive eller bare ufattelige dumme, jeg har ikke det store imod ølkast, men jeg finder det sgu ikke særlig smart og klogt at man står og fyre en halv øl lige ned i hovederne på mig og Søren med vilje, der var ikke engang mål eller noget som helst, men havde det så bare stoppet der, men at vi senere skal være skydeskiver for lighter og mønter finder jeg ikke fair.
Men for at vende tilbage til stemningen så bliv ved, der må jo ske noget på et tidspunkt.
/Damsgaard - En stor skydeskive, men ham ved siden af er større
Ang. stemningen ved jeg sgu ikke helt hvor god den var, den var da fin nok, men det er da set meget bedre. Lørdagskampe er både godt og skidt, BW kan lave nogle events såsom pattegris, og folk kan give den fuld gas da de ikke skal på arbejde dagen efter. Men stemningen bar stor præg af at nogle folk var pattestive eller bare ufattelige dumme, jeg har ikke det store imod ølkast, men jeg finder det sgu ikke særlig smart og klogt at man står og fyre en halv øl lige ned i hovederne på mig og Søren med vilje, der var ikke engang mål eller noget som helst, men havde det så bare stoppet der, men at vi senere skal være skydeskiver for lighter og mønter finder jeg ikke fair.
Men for at vende tilbage til stemningen så bliv ved, der må jo ske noget på et tidspunkt.
/Damsgaard - En stor skydeskive, men ham ved siden af er større
-
Altoriso
Hvis I ikke siger det til Peter Ross
, så havde jeg virkelig lyst til at kaste en øl ned over de fjolser der med fuldt overlæg kastede øl på Jer ( jeps det var vist mest på Søren hehe.. )
Syntes at det var totalt surrealistisk at se, og det var en ren provokation, og jeg håber ikke han kommer på stadion i lang tid
Nogle hviskede mig dog også i ørerne at det var en gruppe af folk, som var ret ligeglade med deres opførsel...
PS At BW bagefter serverede "Brøndby-Svin" var høj, høj klasse, og det smagte sindsygt godt - tak for det initiativ
Syntes at det var totalt surrealistisk at se, og det var en ren provokation, og jeg håber ikke han kommer på stadion i lang tid
Nogle hviskede mig dog også i ørerne at det var en gruppe af folk, som var ret ligeglade med deres opførsel...
PS At BW bagefter serverede "Brøndby-Svin" var høj, høj klasse, og det smagte sindsygt godt - tak for det initiativ
-
Anni
Altoriso Skrev:
> > Syntes at det var totalt surrealistisk at se, og
> det var en ren provokation, og jeg håber ikke han
> kommer på stadion i lang tid
>
Det kan godt være, at han blev smidt ud, men han var ikke længere væk, end at han var i loungen efter kampen.
/Ulvemor
> > Syntes at det var totalt surrealistisk at se, og
> det var en ren provokation, og jeg håber ikke han
> kommer på stadion i lang tid
>
Det kan godt være, at han blev smidt ud, men han var ikke længere væk, end at han var i loungen efter kampen.
/Ulvemor
-
Jydepower
Rom blev ikke bygget på en dag !!
Det kan godt være at folk ikke er tilfredse med ASA'en og Nordea generelt, men så må jeg jo bare lige gøre folk opmærksomme at "Rom ikke blev bygget på en dag!" hvordan så "Faxe" ud på Brøndby stadion 5-10 år efter de blev vedlagt? Jeg er ret sikker på at vi er kommet meget lang i forhold til hvad de var den gang. Og jeg tror ikke vi skal regne med at se en stor forandring inden 3-4 år. Selvfølgelig skal der ske en mindre/større forandring nu, så man opbygger noget som så kan ses om 3 år. Mange bække som, ender i en STOR å, forsæt med at arbejde, men tro ikke det bare sker over nogle få kampe!!
-
Dennis (BW2479)
Altoriso Skrev:
> Nogle hviskede mig dog også i ørerne at det var en
> gruppe af folk, som var ret ligeglade med deres
> opførsel...
Nu så jeg ik lige hvem det var da vi stod meget langt i højre pga for sent ankomst. Men det er vel også på tide hvis man skal nå at anbefale sig til registret.
> Nogle hviskede mig dog også i ørerne at det var en
> gruppe af folk, som var ret ligeglade med deres
> opførsel...
Nu så jeg ik lige hvem det var da vi stod meget langt i højre pga for sent ankomst. Men det er vel også på tide hvis man skal nå at anbefale sig til registret.
-
bobar
Hej. jeg syntes det er synd, hvis Black Wolves skal flytte sig fra midten af Nordea. Problemet er tydeligvis som jeg hører det fra Faxetribunen, storskærmene. Jeg ved ikke hvor mange herinde der har deres daglige gang omkring Fcm, men kunne man ike evt, be om at skærmene bliver flyttet til hjørnerne (måske i sommerpausen), da der ikke er nogen der bliver snydt på det punkt. For jeg tror ikke der er tvivl om at Black wolves synger igennem, men så længe lyden "bare" bliver smidt tilbage i hovederne på BW, og ikke ud på stadion, så virker det hele lidt tamt. Kunne det ikke være en løsning, eller er det det forkerte sted jeg spørger?
-
bobar
Lige i samme stil, som forrige indlæg.... Jeg så kampen mellem Vejle og Silkeborg i søndags og lagde mærke til at deres storskærme også sidder i siderne, og det virker umiddelbart som en god løsning.