Månedens spiller

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Hausser

Månedens spiller

Indlæg af Hausser »

Syntes vi skal starte en tradition med at kåre månedens spiller herinde.

Jeg starter med at nominere nogle spillere og så kan folk ellers smide en stemme på hvem de mener, har gjort sig fortjent til titlen.

Folk må også gerne nominere andre spillere som er blevet overset, men husk lige at argumentere for det.

For at holde styr i tråden så laver jeg et nyt indlæg med den første kåring, nemlig April måneds spiller.
Senest rettet af Hausser 30. okt 2008, 19:05, rettet i alt 1 gang.

Hausser

April måneds spiller

Indlæg af Hausser »

Igennem April har vi spillet følgende kampe som skal fungere som vurderingsgrundlag for kåringen:

FCK - FCM 0-2
BIF – FCM (pokal) 3-0
FCM – AAB 2-0
FCM – BIF (pokal) 0-2
VFF – FCM 1-1
FCM – ACH 1-1
FCM – BIF 1-1

Med udgangspunkt i disse kampe, har jeg valgt at nominere 3 spillere til månedens spiller:

Heinze: Blev kastet hovedkulds ud i OB kampen sidst i Marts og har siden holdt et rigtigt højt niveau igennem hele April, bl.a. med en uforglemmelig mirakelredning i parken. Syntes ikke man har kunnet klandre ham for nogle af de mål som er gået ind hos os, og syntes faktisk han har tillagt sig en kvalitet som tidligere har været en mangelvare os ham, nemlig stabilitet og sikkerhed.

Salami: Også han blev pludselig kastet for løverne da vores bedste spiller, Femi, pludselig blev skadet. Han har virkelig formået at bære det tunge ansvar på sine brede skuldre og har løftet opgaven til noget nær perfektion med en række kampe som matchens allerbedste. Salami har faktisk aldrig været bedre end han er lige nu og han bliver meget svær at sætte på bænken når Femi bliver klar.

Kolja: Spilleren som kan tage selv de bedste kantspillere totalt ud af kampene med sin fysiske og nærkampsmæssige overlegenhed. Sluttede Marts af med at udradere en stærkt spillende Borring i Odense og fulgte op i Parken med konstant at pisse på Grønkjær. Har siden hen også få lagt en dimension til sit offensive spil og scorede bl.a. et flot mål i hjemmekampen mod Horsens.

Dette var mine tre nomineringer. Hvis I gerne vil nominere andre så gør det endelig og smid så lige en stemme på månedens spiller. :-)

jonsen1

Re: April måneds spiller

Indlæg af jonsen1 »

rigtig god ide...

jeg vil foretrække salami, du har jo selv givet argumentet for det. jeg syntes personlig at han skal forsætte på banen lige ind til han bliver solgt for 40 mil.:D

Altoriso

Re: April måneds spiller - Salami

Indlæg af Altoriso »

Fin idé ja

Måske man kunne lave en lidt bedre afstemningsform, så det ikke foregår i trådene?

Men Salami får da også min stemme

Tiesto

Indlæg af Tiesto »

- Jah ville da være dejligt med en lille boks til højre med kåring/afstemning af månedens spiller :)

Men min stemme går også til Salami, selvom Heinze nu også har vist klasse.
Som et par såkaldte "eksperter" har udtalt, så er han simpelthen "for god" til sasligaen. Men håber ikke selv han er klar over det ;)

Noe

Re: April måneds spiller - også Salami

Indlæg af Noe »

God ide med en afstemning, men som Altoriso peger på: Det giver en masse besvær at skulle tælle sammen på baggrund af en større tråd.

Jeg stemmer også på Salami; Fordi han har skullet løfte den tungeste arv i klubben, og ikke bare har løftet sit eget spil i forhold til tidligere, men også været en helt central spiller i en række mindeværdige sejre over de andre tophold.

Claus (BW#1145)

Re: Månedens spiller - Opdeling af tråde.

Indlæg af Claus (BW#1145) »

Hvad med at lave 3 undertråde med navnene på spillerne, hvor folk kan give deres støtte?
Der skal KUN være stemmer under disse tråde, debatten kan så tages under en debat undertråd.

viksfar

Re: Månedens spiller - Opdeling af tråde.

Indlæg af viksfar »

Sorry y´all....men bliver nødt til at kigge i en anden retning...

Heinze får fuldt ud min stemme. Bliver losset ind foran et forsvar der (kampmæssigt) har mere kendskab, og nok i sidste ende mere respekt, til en anden keeper og i DK´s bedste liga foran nogen af de mest skræmmende angribere....og gør fakkertalt til 5 kokkehuer!! Respekt fra min side...!!!

Persian_Wolf

Re: April måneds spiller - salami

Indlæg af Persian_Wolf »

Vil også mene at Salami er månedens spiller.

Det burde være muligt for administrators at lave en boks ud til højre, samt en afstemningsmulighed i trådene.

Nu må det snart være på tide at rykke ulvegraven en smule i web 2.0 retningen. Det er ved at være for gammeldaws det her :D

En smule mere interaktion, lidt flere muligheder. Kom så Admins! :D

Ravnen

Re: Månedens spiller

Indlæg af Ravnen »

Jeg mener bestemt at vi havde sådan noget engang, endda på fcm.dk? Nogen som kan huske det?

Det skulle næsten være på BWs hjemmeside hvis det skal holde vand, så man kan logge sig ind og stemme, og så lige en reminder her i forumet hver måned. Så ville det virke mere "officielt".

HKP

Indlæg af HKP »

Tiesto Skrev:
-------------------------------------------------------
> - Jah ville da være dejligt med en lille boks til
> højre med kåring/afstemning af månedens spiller
> :)
>
> Men min stemme går også til Salami, selvom Heinze
> nu også har vist klasse.
> Som et par såkaldte "eksperter" har udtalt, så er
> han simpelthen "for god" til sasligaen. Men håber
> ikke selv han er klar over det ;)

Bare rolig. DET ved hans agent!!!

Han får også min stemme.

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Ravnen Skrev:
> Jeg mener bestemt at vi havde sådan noget engang,
> endda på fcm.dk? Nogen som kan huske det?
>
> Det skulle næsten være på BWs hjemmeside hvis det
> skal holde vand, så man kan logge sig ind og
> stemme, og så lige en reminder her i forumet hver
> måned. Så ville det virke mere "officielt".

God ide samtidig kunne man ligeledes kåre "årets spiller" og "årets mål"

Bhomaszz

Indlæg af Bhomaszz »

Ravnen Skrev:
> Jeg mener bestemt at vi havde sådan noget engang,
> endda på fcm.dk? Nogen som kan huske det?
>
> Det skulle næsten være på BWs hjemmeside hvis det
> skal holde vand, så man kan logge sig ind og
> stemme, og så lige en reminder her i forumet hver
> måned. Så ville det virke mere "officielt".

Det ville jo kræve at man er medlem af BW... ;-(

Jensen

Re: April Måneds spiller - Salami

Indlæg af Jensen »

Min stemme går til Salami, som har gjort det bedst blandt de nominerede i april måned.

Lige meget hvilken kamp han spiller, så går han 100% til enhver nærkamp. Der kunne andre spillere virkelig lære noget.

Han gør det rigtig godt og vinder mange af de nærkampe han er i, selv hovedstøds dueller.

Fantastisk spiller

Jensen

mikmak12

Indlæg af mikmak12 »

hej god ide

jeg siger lasse heinze for an har reddet pont imod brøndby og overtaget en svær posotion.

Besvar