Kent Skrev:
> .. og Raska, Reid, Jessen, Klimpl, Flinta, Madsen
> og Baba for lige at tage alle dem med omkring
> start11, som har været eller er skadet i dette
> forår. Set i lyset af det, så har vi
> overpræsteret. Jeg ville godt se OB i bare een
> kamp, hvor de stillede uden Arek, Troest, S.
> Jensen, Helveg, Esben, HHA, Absalonsen og Fall. Så
> tror jeg sgu også de havde haft problemer.....
Ret beset er vi vel ramt af flere skader end da Brøndby var i deres værste krise, vi burde jo ikke brokke os da vi har en bred trup, men så bred at vi snart mangler et helt hold, det er svært at Gardere sig imod...
Igår gik Fureseth ud i pausen grundet problemer med lysken, og det samme med Kjær... Så vi har vel snart et helt hold til skadeslisten, jeg har svært ved at se nogen hold klare dette, og i den betragtning er det jo egentlig helt vild, at vi ligger der hvor vi ligger....
Fureseth - Salami - Femi - Danny/Madsen
Thyge
Frank
Det vil efter min mening være noget nær det mest ideelle der pt. findes i superligaen, men når reserver skal overtage vil vi altid miste et. pr. procent må vi erkende...
FC Midtjylland - Brøndby IF
-
Kent
Re: FCM i forandring - set med andre øjne.
Colt Sivas Skrev:
-------------------------------------------------------
> Raska og Reid kan jeg godt forstå. Selvom jeg
> syntes at Heinze har gjort det rigtigt flot. De
> andre er vel lidt "af og til på banen" spillere.
> Klimpl virker til at være fravalgt af andre
> årsager.
Raska, Reid, Thyge og Femi var en del af idealopstillingen inden sæsonstarten. Flinta, Baba, Jessen, Madsen osv. er 1. reserver. Vores problem har været, at ikke nok med, at vi har manglet førstevalget, men 2. valget har også været skadet. Dvs. at vi skulle spille med 3.-4. valget. At mangle et par enkelte fra startopstillingen er ikke noget problem, men når vi mangler 4 + deres reserver, så bliver det lidt tyndt. Det er jo ikke førsteprioritet at skifte Reid ind i angrebet, som vi gjorde i pausen igår. Det er vel det desperate 5. valg.
> Lindegaard
>
> Nymann-AMC-Håland-Sørensen
>
> Bolanos-Bechara-Bisgaard-Borring
>
> Radonjic-Anders K.
>
> Bænk Diop, Matti
>
> Har desuden undladt Timm da han er skadet.
Det hold ville nok heller ikke ligefrem få max point
I må i hvert fald gerne stille op med det, når I kommer til SAS Arena.
-------------------------------------------------------
> Raska og Reid kan jeg godt forstå. Selvom jeg
> syntes at Heinze har gjort det rigtigt flot. De
> andre er vel lidt "af og til på banen" spillere.
> Klimpl virker til at være fravalgt af andre
> årsager.
Raska, Reid, Thyge og Femi var en del af idealopstillingen inden sæsonstarten. Flinta, Baba, Jessen, Madsen osv. er 1. reserver. Vores problem har været, at ikke nok med, at vi har manglet førstevalget, men 2. valget har også været skadet. Dvs. at vi skulle spille med 3.-4. valget. At mangle et par enkelte fra startopstillingen er ikke noget problem, men når vi mangler 4 + deres reserver, så bliver det lidt tyndt. Det er jo ikke førsteprioritet at skifte Reid ind i angrebet, som vi gjorde i pausen igår. Det er vel det desperate 5. valg.
> Lindegaard
>
> Nymann-AMC-Håland-Sørensen
>
> Bolanos-Bechara-Bisgaard-Borring
>
> Radonjic-Anders K.
>
> Bænk Diop, Matti
>
> Har desuden undladt Timm da han er skadet.
Det hold ville nok heller ikke ligefrem få max point
-
Claus (BW#1145)
Re: Forslag til ER - Citat trøje....
Jamen det kan du da godt. Den holder bare ikke vand. Nu er det desværre bare sådan at Claus Madsen aldrig spiller en hel kamp, og generelt er på skånekost for at hans glasben kan holde et par år mere.
Igen læs det indlæg fra Fyssen på fcm.dk, det forklarer hvilke tanker der er bag deres rotationsprincip.
Igen læs det indlæg fra Fyssen på fcm.dk, det forklarer hvilke tanker der er bag deres rotationsprincip.
-
Chr|s
Re: Ken Fagerberg !! hvor er offensiven ??
dette er mest for, at jeg slet ikke vil gi dig ret i at Ken bare er gud, jeg mener ikke han er til en start 11. selvom alle vore spillere skulle være foruden skader. mener at man ville være bedre tjent med at bruge et par af de mere rutinerede midbanefolk, hvis ikke også de var skadet, men Ken spiller fordi der ikke er andre, hvis mange andre af talenterne fik samme chancer for spilletid, ville de sikkert blomstre, bare fordi man har et skilt på 10 mill, er man ikke gud.
\Chr|s
\Chr|s
-
Tiesto
Kunne det være muligt du ikke har set de sidste 4-5 kampe?
Synes Ken virkelig er begyndt at vise sit værd, og virkelig kæmper røven ud af bukserne! Ved ham er det ihvertfald ikke motivation der mangler, hvilket også ses da han fik et "mindre" vredesudbryd da han blev pløjet ned, men ikke fik frispark i går..
Og det med at lade talenter komme til . - øh har du overhovedet lagt mærke til Ken's alder?
Synes Ken virkelig er begyndt at vise sit værd, og virkelig kæmper røven ud af bukserne! Ved ham er det ihvertfald ikke motivation der mangler, hvilket også ses da han fik et "mindre" vredesudbryd da han blev pløjet ned, men ikke fik frispark i går..
Og det med at lade talenter komme til . - øh har du overhovedet lagt mærke til Ken's alder?
-
Jydepower
Tiesto, skriver med glæde under på at Chr|s IKKE har set de sidste 3-4, måske endda 5 kampe med Ken, han er (som han har spillet de sidste 3-4 kampe) så er han klart til vores start 11'er. Baba er LANGT fra Kens stanard (stadig som han har spillet de sidste kampe ), og Jude og hvem du ellers vil kalde talenter som du "mener" at der vil blomstre hvis de fik chancen i en kamp eller 2? Ken har fysik, teknik, overblik, Vildskab, men han har dog en tendens til at holde på bolden lidt for længe, men det er også noget med at de ikke rigtig løber for hinanden.
-
Vinding
Ken Fagerberg !!
Giv ham nu lidt spilletid inden du slagter ham Chrls.
Kommentatoren på 3+ sagde at han lige skulle vende sig til tempoet i SAS-ligaen og vores taktik. Jeg syntes at han kommer mere og mere efter det. Der er stor forskel på ham i dag og i forhold til pokalkampen i Vejle.
Hvis han udvilker sig lige så meget i de næste måneder som han har gjort siden sæsonstarten, så han få stor betydning for os i næste sæson.
Vinding
Kommentatoren på 3+ sagde at han lige skulle vende sig til tempoet i SAS-ligaen og vores taktik. Jeg syntes at han kommer mere og mere efter det. Der er stor forskel på ham i dag og i forhold til pokalkampen i Vejle.
Hvis han udvilker sig lige så meget i de næste måneder som han har gjort siden sæsonstarten, så han få stor betydning for os i næste sæson.
Vinding