Bojan Djordjic til Danmark

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mathias Flodgaard

Bojan Djordjic til Danmark

Indlæg af Mathias Flodgaard »

"Den tidligere AGF-spiller Bojan Djordjic forlader Rangers til sommer. AGF-træner Sören Åkeby er opmærksom på spilleren.
23-årige Djordjics karriere har ikke rigtig lykkedes for ham, siden han forlod en god periode hos AGF. I Man United var han fortsat langt fra det bedste hold, og en lejeperiode i skotske Glasgow Rangers slutter nu også uden rigtig at have ført til noget.
- Vi er kommet frem til, at det er i Bojans egen interesse at lede efter en klub, hvor han kan garanteres førsteholdskampe, forklarer Rangers-manager Alex McLeish på klubbens hjemmeside."

KILDE: www.bold.dk

Hvad siger I, kunne han ikke være et emne i FCM?? Ørgaard har jo udtalt at han ønsker 3 forstærkninger til truppen til næste sæson. -én forsvarsspiller, ÉN MIDTBANESPILLER, og én angriber.
Bojan Djordjic er efter min mening en meget dygtig offensiv midtbanespiller, som imponerede mange (incl. mig selv) da han spillede i AGF. Desuden kan vi få ham gratis, så er spørgsmålet bare hvor løntung han er.
Man kunne også forestille sig at han ville være mere interesseret i at komme til FCM end til AGF da vi (sandsynligvis) skal spille Royal League og Uefa-cup kval. hvilket AGF ikke skal.
Jeg synes i hvert fald at Erik R. og Ørgaard skal holde et vågent øje med ham, og evt. få ham på prøvetræning inden andre snupper ham.
Hvad mener I??

Senest rettet af Mathias Flodgaard 6. maj 2005, 22:12, rettet i alt 1 gang.

kenny

Re: Bojan Djordjic til Danmark

Indlæg af kenny »

Du har ret, han er en rigtig god spiller, men jeg mener nu mere det er en central
midtbanespiller vi har brug for. MH har skuffet mig utroligt meget her i foråret
og kan ikke huske hvornår Rathe sidst har spillet godt..det er vel snart 2år siden.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

bojan djordjic

til fcm tro på det

YahooSeeker [Bot]

Jeg tror at han overskrider alle superligaklubbers lønbudget, tror nu mere på Rosenborg eller Djurgården!

Mads

YahooSeeker [Bot]

Dette vil være en mulighed, men helt klart for stor en lønudgift til det kan være på tale, enten som køb, leje eller aktier!

Muligheden ligger i at han var instillet på at gå væsenligt ned i løn (Uden jeg ved hvad han tjente i AGF eller Rangers, men tror der har været stor forskel)

Danmark kunne for ham være et attraktivt land, vejret er ikke meget værre end i StorBritanien, samt hans muligheder for første holdsfodbold samt mulgigheden for at kunne vise sit værd til et videresalg ville være helt i top!

Men nej, tror ikke vi får ham at se i suppen igen!

Besvar