FC Midtjylland VS AC Horsens
-
Altoriso
Re: Fagerberg
Under DR-sportens live-dækning igår mente kommentatoren faktisk havde været vores bedste spiller overall her i foråret !
- det var jeg nu ikke ensidigt enig i, men det fortæller da lidt om hvordan andre har opfattet hans indtog i det midtjyske
- det var jeg nu ikke ensidigt enig i, men det fortæller da lidt om hvordan andre har opfattet hans indtog i det midtjyske
-
Hekler
Hans bedste kamp for FCM, men der er godt nok lang vej endnu.
Jeg bliver forbandet på ham hver anden gang han får bolden fordi han tøver alt for meget. Der skal ske utroligt meget med ham endnu.
Jeg bliver forbandet på ham hver anden gang han får bolden fordi han tøver alt for meget. Der skal ske utroligt meget med ham endnu.
-
Claus J
systemet
En ting jeg ikke forstår er, vi havde i starten af sæsonen problemer med vores 4-3-3 system, men vandt nogle heldige sejre over holdene under os.
Så møder vi Fck, Ob og Aab, som jeg husker det også i 4-3-3, spiller rigtigt godt, og virker rigtigt fortrolige med systemet, ja selv Danny O spiller godt!!
Så skifter vi dæleme tilbage til 4-4-2 mod Viborg og Horsens, og sætter point til i begge kampe.
Hvad er grunden til det?? Nærliggende at sige Thygesen, men da må vel være en anden der kan træde ind som offensiv midtbane og med et stort løbepensum.
Jeg forstår det ikke!! (ligesom jeg forøvrigt ikke forstår hvordan Henrik Prigel kan være liga dommer, for pokker han var piv ringe igår, og det var mod begge hold.)
Så møder vi Fck, Ob og Aab, som jeg husker det også i 4-3-3, spiller rigtigt godt, og virker rigtigt fortrolige med systemet, ja selv Danny O spiller godt!!
Så skifter vi dæleme tilbage til 4-4-2 mod Viborg og Horsens, og sætter point til i begge kampe.
Hvad er grunden til det?? Nærliggende at sige Thygesen, men da må vel være en anden der kan træde ind som offensiv midtbane og med et stort løbepensum.
Jeg forstår det ikke!! (ligesom jeg forøvrigt ikke forstår hvordan Henrik Prigel kan være liga dommer, for pokker han var piv ringe igår, og det var mod begge hold.)
-
Hausser
Re: systemet
Vi spillede faktisk kun 4-3-3 i årets 3 første kampe, mod Vejle, FCN og BIF. Som en konsekvens af vores manglende evne til at producere chancer, så gik vi tilbage i det mere velkendte 4-4-1-1 som lykkedes rigtigt godt, ihvertfald målt på resultater.
De kampe vi har spillet en decideret 4-4-2 (Lyngby, Viborg, Horsens) er dog de kampe vi har produceret klart flest chancer (måske også pga modstanderne) men kynismen har desværre manglet.
De kampe vi har spillet en decideret 4-4-2 (Lyngby, Viborg, Horsens) er dog de kampe vi har produceret klart flest chancer (måske også pga modstanderne) men kynismen har desværre manglet.
-
Hausser
Og det mener jeg også stadig er hans største problem, Fagerbergs boldomgang, eller måske boldintelligens, er endnu ikke hurtig nok, men det vil helt sikkert komme med alderen. Af det jeg har set hidtil, så syntes jeg virkelig han ligner en stjerne i svøb..
-
Jydepower
Hekler og de ander der siger at han holder bolden for meget.. F.eks. i 1. halvleg hvor han 3, 4 gange holdte bolden for lang tid, og ja han virker lidt tung, men han har så også 90 kg muskler at bærer rundt på, men han har den samme tendens som C.P som altid vil så meget og tager et træk for meget, ærgeligt. men han var altså manden bag MEGET af vores offensive.
-
Jydepower
Hekler og de ander der siger at han holder bolden for meget.. F.eks. i 1. halvleg hvor han 3, 4 gange holdte bolden for lang tid, og ja han virker lidt tung, men han har så også 90 kg muskler at bærer rundt på, men han har den samme tendens som C.P som altid vil så meget og tager et træk for meget, ærgeligt. men han var altså manden bag MEGET af vores offensive.
-
Hekler
Nej jeg siger han tøver!
Når han modtager bolden ved han ikke hvad han vil med den og det giver forsvaret alt for megen tid.
Når han modtager bolden ved han ikke hvad han vil med den og det giver forsvaret alt for megen tid.
-
Jydepower
Undskyld læste forkert så.. never mind.. men synes også det jeg lige skrev (:
Men i og med han ikke er den mest hurtige spiller så vil det vel sætte vores angrebstempo ned.. Men
Men i og med han ikke er den mest hurtige spiller så vil det vel sætte vores angrebstempo ned.. Men
-
Bobby
Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hans bedste kamp for FCM, men der er godt nok lang
> vej endnu.
>
> Jeg bliver forbandet på ham hver anden gang han
> får bolden fordi han tøver alt for meget. Der skal
> ske utroligt meget med ham endnu.
Rolig nu. Manden er kun 19 år. Han er startet i en hel ny klub i et helt nyt land. Han ved han er blevet købt for mange penge og der er store forventninger til ham.
Jeg synes vi skal give ham lidt credit go glæde os over at han hele tiden bliver bedre og bedre. Som Ørgaard også udtalte er det en langsigtet investering.
Enig, han har stadig mangler, men han forbedre sig kamp for kamp. Det synes jeg vi skal glæde os over. Jeg tror han bliver en kanon spiller for FCM.
-------------------------------------------------------
> Hans bedste kamp for FCM, men der er godt nok lang
> vej endnu.
>
> Jeg bliver forbandet på ham hver anden gang han
> får bolden fordi han tøver alt for meget. Der skal
> ske utroligt meget med ham endnu.
Rolig nu. Manden er kun 19 år. Han er startet i en hel ny klub i et helt nyt land. Han ved han er blevet købt for mange penge og der er store forventninger til ham.
Jeg synes vi skal give ham lidt credit go glæde os over at han hele tiden bliver bedre og bedre. Som Ørgaard også udtalte er det en langsigtet investering.
Enig, han har stadig mangler, men han forbedre sig kamp for kamp. Det synes jeg vi skal glæde os over. Jeg tror han bliver en kanon spiller for FCM.
-
Hekler
Nu må du sku styre dig, det er sku da ligemeget hvor god en spiller han kan blive hvis vi smider medaljerne i år???
-
Bobby
Det er da vel for fanden ikke Fagerberg's skyld alene, hvis vi smider medaljerne i år. Som jeg sagde, udtalte Ørgaard at han var købt som en udviklingsspiller. Man skulle ikke forvente, han slog igennem i år. Det ville kræve tilvæning. Altså en investering i fremtiden.
Hvis han var købt til at vise stabilitet og masser af mål fra første færd, skulle man nok have valgt en lidt mere etableret spiller i stedet.
Den der med at han koster mesterskabet, den køber jeg sgu ikke.
Hvis han var købt til at vise stabilitet og masser af mål fra første færd, skulle man nok have valgt en lidt mere etableret spiller i stedet.
Den der med at han koster mesterskabet, den køber jeg sgu ikke.