Collins skadet.
-
Casper Søe
Collins skadet.
http://www.bold.dk/nyt/?vis=82792 Utrolig trist, syntes ellers han havde gjort det så godt de gange han ´havde fået chancen 
Senest rettet af Casper Søe 24. apr 2008, 14:28, rettet i alt 1 gang.
-
Jydepower
Re: Collins skadet.
Nu går den hen og bliver "spændende" at se hvordan vi vil stille op mod BIF.
Men Franks karantæne, og Collins skade så har vi Super Ken, hvordan tror i opstillingen bliver mod BIF ?
Men Franks karantæne, og Collins skade så har vi Super Ken, hvordan tror i opstillingen bliver mod BIF ?
-
Kent
Ja, skaderne har sgu sat sit præg på foråret. Rent faktisk har vi ikke spillet en eneste liga-kamp i stærkeste opstilling:
Reid: skadet før 1. kamp - lige vendt tilbage
Femi: skadet i 1. kamp - vender forhåbentlig tilbage mod Lyngby
Raska: skadet i 4. kamp - færdig for sæsonenc
Thyge: skadet i 7. kamp - vender forhåbentlig tilbage mod Lyngby
Desuden har Madsen så været skadet i en kortere periode.
Hvor mange andre hold ville kunne gøre det vi har gjort pointmæssigt i foråret, hvis man fjernede sammenlignelige spillere? Jeg tror ikke det er mange....
Det konkrete problem er jo så, at Frank har karantæne på lørdag, og dermed har vi kun Ken som angriber. Måske smider man så Madsen op ved siden af ham, eller måske Jude??
Reid: skadet før 1. kamp - lige vendt tilbage
Femi: skadet i 1. kamp - vender forhåbentlig tilbage mod Lyngby
Raska: skadet i 4. kamp - færdig for sæsonenc
Thyge: skadet i 7. kamp - vender forhåbentlig tilbage mod Lyngby
Desuden har Madsen så været skadet i en kortere periode.
Hvor mange andre hold ville kunne gøre det vi har gjort pointmæssigt i foråret, hvis man fjernede sammenlignelige spillere? Jeg tror ikke det er mange....
Det konkrete problem er jo så, at Frank har karantæne på lørdag, og dermed har vi kun Ken som angriber. Måske smider man så Madsen op ved siden af ham, eller måske Jude??
-
Jydepower
tror vi smider Jude der op.. med mindre vi vil prøve vores 4-3-3 ?? Det er jo en mulighed.. Men efter min vurdering så har Ken spillet fantastisk, når han har haft en angriber oppe ved sin side !!
Hold da kæft jeg glæder mig enlig til at se vores næste sæson! Men En Femi, Salami, Thyge, Ken, Furuseth, Danny olsen i topform !
Hold da kæft jeg glæder mig enlig til at se vores næste sæson! Men En Femi, Salami, Thyge, Ken, Furuseth, Danny olsen i topform !
-
Casper Søe
Kan se de har skrevet nyheden om, så den nu har fået ny placering. nyt link : http://www.bold.dk/nyt/?vis=82793
-
Hausser
Hmm der er sgu synd for Baba, nok engang bliver han sat tilbage af en skade. Når det så er sagt, så har han heller ikke helt præsteret på det niveau som man kunne forvente, specielt skarpheden har det altså knebet alvorligt med.
Tror ikke man tør satse på Jude mod Bif, dertil er han stadig for ung og urutineret. Tror man vil satse på Madsen som måske vil gå ind Furuseths plads og så skubbe Furuseth fremad.
Under alle omstændigheder så får vi en smal og urutineret bænk, hvad angår offensiven, mod Bif.
Tror ikke man tør satse på Jude mod Bif, dertil er han stadig for ung og urutineret. Tror man vil satse på Madsen som måske vil gå ind Furuseths plads og så skubbe Furuseth fremad.
Under alle omstændigheder så får vi en smal og urutineret bænk, hvad angår offensiven, mod Bif.