Referat fra BW's bestyrelse/Idéer efterlyses!
-
Jannick
Referat fra BW's bestyrelse/Idéer efterlyses!
Som andre måske også har bemærket, har bestyrelsen lagt et referat af deres bestyrelsesmøde ud på hjemmesiden, hvilket jeg synes er rigtig godt.
Grunden til, at jeg opretter denne tråd er, at der i referatet står, at bestyrelsen mangler idéer til følgende:
1) Hvordan gøres fanloungen mere attraktiv?
2) Hvad skal der til for at gøre tifo-arbejdet mere attraktiv? Hvad skal der til for at DU kunne finde på at deltage?
3) Idéer til merchandise efterlyses.
Dette er hermed en opfordring til folk om at komme ud af busken, hvis de har nogle forslag. Det er nu I har muligheden for at blive hørt.
Har bestyrelsen evt. en mail-adresse man kan sende forslag til?
Jannick
Grunden til, at jeg opretter denne tråd er, at der i referatet står, at bestyrelsen mangler idéer til følgende:
1) Hvordan gøres fanloungen mere attraktiv?
2) Hvad skal der til for at gøre tifo-arbejdet mere attraktiv? Hvad skal der til for at DU kunne finde på at deltage?
3) Idéer til merchandise efterlyses.
Dette er hermed en opfordring til folk om at komme ud af busken, hvis de har nogle forslag. Det er nu I har muligheden for at blive hørt.
Har bestyrelsen evt. en mail-adresse man kan sende forslag til?
Jannick
Senest rettet af Jannick 28. apr 2008, 11:06, rettet i alt 1 gang.
-
Tiesto
Re: Referat fra BW's bestyrelse/Idéer efterlyses!
Her kommer jeg så med mit ønske til nyt merchandise 
Et Stort(!) FCM/BW-flag. - og dermed ikke bare den på en meter ca.
En del af mine bekendte har nemlig hejst flaget for deres respektive klubber når disse spiller kamp, og vil med glæde have et flag på bare lidt mere end 2 meter vejende i toppen af min flagstang
Et Stort(!) FCM/BW-flag. - og dermed ikke bare den på en meter ca.
En del af mine bekendte har nemlig hejst flaget for deres respektive klubber når disse spiller kamp, og vil med glæde have et flag på bare lidt mere end 2 meter vejende i toppen af min flagstang
-
Hausser
Jeg læste for et stykke tid siden, hvordan salget af merchandise rettet mod børn og babyer var boomet helt vildt herhjemme.
Jeg kan selv nikke genkendende til dette fænomen. Jeg har en alder hvor mange af mine gamle kammerater er begyndt at få børn og jeg tropper altid op med en FCM-sparkedragt til dem
Ville derfor være oplagt at producere nogle flere børne/baby artikler og variere det eksisterende udvalg, én type sparkedragt er ikke nok. Gode ideér ville være ting som sutter, drikkekoppe, tøj, rangler m.m., er overbevist om der er salg i det.
Jeg kan selv nikke genkendende til dette fænomen. Jeg har en alder hvor mange af mine gamle kammerater er begyndt at få børn og jeg tropper altid op med en FCM-sparkedragt til dem
Ville derfor være oplagt at producere nogle flere børne/baby artikler og variere det eksisterende udvalg, én type sparkedragt er ikke nok. Gode ideér ville være ting som sutter, drikkekoppe, tøj, rangler m.m., er overbevist om der er salg i det.
-
Jydepower
2) Jeg tror det er vigtigt at få alle på Nordea med på tifoen.. Så som at alle har nogle små flag hvor der er store flag for neden af nordea.Ellers også Creperuller til folkene ude på "fløjene" samt nogle flag eller noget ligende.Jeg tror det er vigtigt at vi får alle der står op med, hvis vi samtidig har ambitioner om at nordea skal være aktiv og syngende. Det jeg også synes der mangles er noget konfetti.. har hørt at vi har kanonerne til det.. så synes også vi skulle bruge dem.
-
Ravnen
Enig, vi har lige købt nogle seje babyjoggere i Ulveshoppen, men mere mere mere tak 
Men hvor er vi dog kommet langt på merchandise siden, for få år siden var trøjen nærmest det eneste.
En ting mere er at lave en større ulveshop på stadion, der er altid proppet med mennesker før kampene, og der må være grobund for en udvidelse.
Men hvor er vi dog kommet langt på merchandise siden, for få år siden var trøjen nærmest det eneste.
En ting mere er at lave en større ulveshop på stadion, der er altid proppet med mennesker før kampene, og der må være grobund for en udvidelse.
-
Fyhn
Hej Folkens.
I tag lidt fejl af det med at vi mangler i ideer til merchandise. For det er ikke nyt merchandise til ulveshoppen men til BW. Det andet kan jeg godt fortælle videre til A-TEX men det er dem i skal have fat i hvis i skal have opfyldt jeres ønsker. Men vi lytter selvfølgelig til jer alligevel.
Lige en anden ting hvis ulveshoppen skal udvides så kommer det igen til at gå udover VORES loungen. Og det ser vi helst ikke sker igen.
Fyhn
Kasserer/Merchandise i BW
I tag lidt fejl af det med at vi mangler i ideer til merchandise. For det er ikke nyt merchandise til ulveshoppen men til BW. Det andet kan jeg godt fortælle videre til A-TEX men det er dem i skal have fat i hvis i skal have opfyldt jeres ønsker. Men vi lytter selvfølgelig til jer alligevel.
Lige en anden ting hvis ulveshoppen skal udvides så kommer det igen til at gå udover VORES loungen. Og det ser vi helst ikke sker igen.
Fyhn
Kasserer/Merchandise i BW
-
Dahl Nielsen
Nu er der lige dét med konfetti, at det må vi ikke bruge...
Jeg kan godt se din pointe med, at HELE Nordea skal deltage i tifoerne, men det er sgu lidt svært at klare til hver eneste kamp, når vi end ikke er en håndfuld folk til at gøre forarbejdet.
Jeg kan godt se din pointe med, at HELE Nordea skal deltage i tifoerne, men det er sgu lidt svært at klare til hver eneste kamp, når vi end ikke er en håndfuld folk til at gøre forarbejdet.
-
Jydepower
Kan sige når jeg kommer hjem fra Efterskole, så lover jeg at komme så ofte jeg kan
Men selvfølgelig skal der være arbejdskraft nok til at lave det arbejde..
Men jeg tror ikke der er særlig mange der ved at der bliver lavet tifo, evt. hvor det er osv. fordi der ikke bliver informeret nok om det, selv om der sikker er nogle der gerne ville hjælpe. Men jeg tror hvis vi får aktiveret HELE nordea så er jeg ret sikker på at der er flere der også vil synge med, Blot min holdning og en Tanke ??
Men jeg tror ikke der er særlig mange der ved at der bliver lavet tifo, evt. hvor det er osv. fordi der ikke bliver informeret nok om det, selv om der sikker er nogle der gerne ville hjælpe. Men jeg tror hvis vi får aktiveret HELE nordea så er jeg ret sikker på at der er flere der også vil synge med, Blot min holdning og en Tanke ??
-
Ravnen
Fyhn Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hej Folkens.
>
> I tag lidt fejl af det med at vi mangler i ideer
> til merchandise. For det er ikke nyt merchandise
> til ulveshoppen men til BW. Det andet kan jeg godt
> fortælle videre til A-TEX men det er dem i skal
> have fat i hvis i skal have opfyldt jeres ønsker.
> Men vi lytter selvfølgelig til jer alligevel.
Fint nok
>
> Lige en anden ting hvis ulveshoppen skal udvides
> så kommer det igen til at gå udover VORES loungen.
> Og det ser vi helst ikke sker igen.
Medmindre de valgte at opføre en ny bygning til Ulveshoppen, måske på den anden langside af stadion og overlod den nuværende plads til BW som jo også får brug for mere plads før eller siden.
> Hej Folkens.
>
> I tag lidt fejl af det med at vi mangler i ideer
> til merchandise. For det er ikke nyt merchandise
> til ulveshoppen men til BW. Det andet kan jeg godt
> fortælle videre til A-TEX men det er dem i skal
> have fat i hvis i skal have opfyldt jeres ønsker.
> Men vi lytter selvfølgelig til jer alligevel.
Fint nok
>
> Lige en anden ting hvis ulveshoppen skal udvides
> så kommer det igen til at gå udover VORES loungen.
> Og det ser vi helst ikke sker igen.
Medmindre de valgte at opføre en ny bygning til Ulveshoppen, måske på den anden langside af stadion og overlod den nuværende plads til BW som jo også får brug for mere plads før eller siden.
-
Persian_Wolf
Det er MEGET MERE FODBOLD!
I denne uge kan vi præsentere de helt nye smarte FCM-Clox sandaler!
Desuden har vi tilbud på smart tøj med fcm-logo, heraf bl.a. smarte stramme langærmede t-shirts, smarte sommer-knickers samt en stribe andre hverdagstøj - al sammen med FCM logo!
Køb og få en smagsprøve af de nye FCM-is!
Vi ses hos FCM1000
Det er MEGET MERE FCM
I denne uge kan vi præsentere de helt nye smarte FCM-Clox sandaler!
Desuden har vi tilbud på smart tøj med fcm-logo, heraf bl.a. smarte stramme langærmede t-shirts, smarte sommer-knickers samt en stribe andre hverdagstøj - al sammen med FCM logo!
Køb og få en smagsprøve af de nye FCM-is!
Vi ses hos FCM1000
Det er MEGET MERE FCM
-
Hekler
Hej folkens
Ja som i kan læse på nyheden er det et af vores tiltag for at øge kommunikationen.
Hvad synes i iøvrigt om første hug på den front?
Kom bare med det i har her i tråden eller send mig en PM, ellers så skal jeg nok smide en mail på nyhederne lige så snart jeg får min BW mail.
Det som vi allermest har brug for er ideer til hvordan vi kan trække DIG ud i lokalerne tidligere før kampene?
Har du en ide`? Var der noget du kunne tænke dig at prøve at lave for os andre?
Iøvrigt er der hele tiden brug for folk til alle mulige forskellige opgaver. Har du et talent som du vil stille til vores rådighed? Lige nu mangler jeg en der er god med billeder der kan finde højopløsningsbilleder af stadions, altså tage fra foreste række på stadion og ind mod banen til et projekt...kan du det?
Tifo mangler flere folk, har du ideér og har du muligheden for at "gå til tifo" mandag aften på stadion?
Har du et spørgsmål eller et ønske til fanklubben, så skriv det her, send en PM, eller konktakt os på stadion (Skriv evt. gerne et pa linjer ned så vi husker det).
Igen så skal der nok komme en mail i kan bruge lige så snart der kommer styr på det.
Ja som i kan læse på nyheden er det et af vores tiltag for at øge kommunikationen.
Hvad synes i iøvrigt om første hug på den front?
Kom bare med det i har her i tråden eller send mig en PM, ellers så skal jeg nok smide en mail på nyhederne lige så snart jeg får min BW mail.
Det som vi allermest har brug for er ideer til hvordan vi kan trække DIG ud i lokalerne tidligere før kampene?
Har du en ide`? Var der noget du kunne tænke dig at prøve at lave for os andre?
Iøvrigt er der hele tiden brug for folk til alle mulige forskellige opgaver. Har du et talent som du vil stille til vores rådighed? Lige nu mangler jeg en der er god med billeder der kan finde højopløsningsbilleder af stadions, altså tage fra foreste række på stadion og ind mod banen til et projekt...kan du det?
Tifo mangler flere folk, har du ideér og har du muligheden for at "gå til tifo" mandag aften på stadion?
Har du et spørgsmål eller et ønske til fanklubben, så skriv det her, send en PM, eller konktakt os på stadion (Skriv evt. gerne et pa linjer ned så vi husker det).
Igen så skal der nok komme en mail i kan bruge lige så snart der kommer styr på det.
-
Ravnen
Ros herfra for tiltaget med at lægge referatet ud. Man får en meget bedre ide om hvad BW arbejder med netop nu. Så godt initiativ!
-
Jydepower
Hekler Skrev:
>
> Det som vi allermest har brug for er ideer til
> hvordan vi kan trække DIG ud i lokalerne tidligere
> før kampene?
Måske skulle man give en billet til den kommende kamp, en øl på stadion? Måske kunne det i længden godt gå hen og blive dyrt, men ved det ville tiltrække nogle stykker!! - Jeg selv kommer så ofte jeg kan når sommerferien begynder er nemmelig på efterskole og derfor har jeg svært ved at komme..
>
> Tifo mangler flere folk, har du ideér og har du
> muligheden for at "gå til tifo" mandag aften på
> stadion?
Jeg tror der mangles reklamation for at det sker.. der er nogle få hundrede der læser herinde, og der er nok ikke mange der forslår det til andre.. så noget reklamation for det ville være godt tror jeg.
>
> Det som vi allermest har brug for er ideer til
> hvordan vi kan trække DIG ud i lokalerne tidligere
> før kampene?
Måske skulle man give en billet til den kommende kamp, en øl på stadion? Måske kunne det i længden godt gå hen og blive dyrt, men ved det ville tiltrække nogle stykker!! - Jeg selv kommer så ofte jeg kan når sommerferien begynder er nemmelig på efterskole og derfor har jeg svært ved at komme..
>
> Tifo mangler flere folk, har du ideér og har du
> muligheden for at "gå til tifo" mandag aften på
> stadion?
Jeg tror der mangles reklamation for at det sker.. der er nogle få hundrede der læser herinde, og der er nok ikke mange der forslår det til andre.. så noget reklamation for det ville være godt tror jeg.
-
foboldfreaken1001
TIFO-mand
Jeg kunne muligvis godt lokkes til at blive en ny TIFO-mand, men jeg vil ikke love noget endnu da det afhænger af min uddannelse. Men jeg forventer at jeg meget snart for noget mere konkret at vide ang. det. Jeg har tidligere været en del aktiv når TIFO stod og manglede folk som de jo næsten altid gør;)
-
Hoffmann
>
> Måske skulle man give en billet til den kommende
> kamp, en øl på stadion? Måske kunne det i længden
> godt gå hen og blive dyrt, men ved det ville
> tiltrække nogle stykker!! - Jeg selv kommer så
> ofte jeg kan når sommerferien begynder er nemmelig
> på efterskole og derfor har jeg svært ved at
> komme..
Tror nu nok du kommer gratis ind hvis du hjælper med tifo. -)
Det er nok ikke så smart med øl til mindreårige, men måske en sodavand!
> Måske skulle man give en billet til den kommende
> kamp, en øl på stadion? Måske kunne det i længden
> godt gå hen og blive dyrt, men ved det ville
> tiltrække nogle stykker!! - Jeg selv kommer så
> ofte jeg kan når sommerferien begynder er nemmelig
> på efterskole og derfor har jeg svært ved at
> komme..
Tror nu nok du kommer gratis ind hvis du hjælper med tifo. -)
Det er nok ikke så smart med øl til mindreårige, men måske en sodavand!