men i fcm's artikel skriver de jo også at han først og fremmest er købt som rutinespiller.
”Vi har mange unge spillere i FC Midtjylland, så ud over at gøre fyldest i centerforsvaret regner vi også med, at Danny Califf bliver en af de voksne rollemodeller i truppen. På den måde kan han godt sammenlignes med Petter Furuseth, som vi både hentede på grund af de spillemæssige og menneskelige kvaliteter,” siger Jens Ørgaard.
så at købe en yngre spiller til holdet ville jo slet ikke frembringe den samme spillemæssige sikkerhed/rutine i midterforsvaret.
så nej. han har intet fremtidsperspektiv, men nu behøver hele vores start-11 vel ikke være udviklingsspillere med fremtidsperspektiv?
Danny Califf til FCM!
-
Claus (BW#1145)
Re: Han er en marginal spiller og intet mere
Han er nok en spiller, som vi kan regne med i mange år. Han har sikkert ikke ambitioner om noget større og bedre, da han i givet flad havde ventet med at skrive med os.
Han kan blive forsvarets svar på Farlige Frank.
Han kan blive forsvarets svar på Farlige Frank.
-
Ravnen
Re: Danny Califf til FCM!
Jeg kender ikke alverden til Califfs kvaliteter, men hver gang han har været nævnt af Aab supportere er han blevet lovprist, og det faktum at vi som direkte konkurrent henter deres anfører må virkelig svide gevaldigt deroppe.
Timingen kan da katastrofal for dem i forhold til mesterskabskampen. Califf skal nok være prof nok til at gøre sit arbejde, men det giver uro sådan noget specielt når det er anføreren, og de har i forvejen nok uro med målmanden og en manglende trænerløsning. Jeg tror der kommer en længere formnedgang nu, og at de sætter alt over styr de kommende 2-3 kampe.
Timingen kan da katastrofal for dem i forhold til mesterskabskampen. Califf skal nok være prof nok til at gøre sit arbejde, men det giver uro sådan noget specielt når det er anføreren, og de har i forvejen nok uro med målmanden og en manglende trænerløsning. Jeg tror der kommer en længere formnedgang nu, og at de sætter alt over styr de kommende 2-3 kampe.
-
Jesper - BW415
Re: Danny Califf til FCM! Hvem har handlet?
Hvem tror i der har foreslået at hente Califf?? Jeg kan ikke forestille mig at ER har været inde over da han jo som bekendt alligevel er væk til sommer. Hvis TT har haft indflydelse er det jo næsten som om at ER allerede er sat udenfor. Derfor tror jeg at det er Ørgaard der har tænkt, nææh, en gratis og spiller - ham tager jeg sku...
Men kanonkøb i øvrigt, tror sku han bliver en god mand for os!
Men kanonkøb i øvrigt, tror sku han bliver en god mand for os!
-
Takito
Jesper - BW#415 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvem tror i der har foreslået at hente Califf??
> Jeg kan ikke forestille mig at ER har været inde
> over da han jo som bekendt alligevel er væk til
> sommer. Hvis TT har haft indflydelse er det jo
> næsten som om at ER allerede er sat udenfor.
> Derfor tror jeg at det er Ørgaard der har tænkt,
> nææh, en gratis og spiller - ham tager jeg sku...
>
> Men kanonkøb i øvrigt, tror sku han bliver en god
> mand for os!
Hvorfor skulle ER være sat udenfor? Spilleren tiltræder jo alligevel først efter hans afgang. Så kan da ikke se noget problem i det, hvis han ikke har haft en indflydelse!
-------------------------------------------------------
> Hvem tror i der har foreslået at hente Califf??
> Jeg kan ikke forestille mig at ER har været inde
> over da han jo som bekendt alligevel er væk til
> sommer. Hvis TT har haft indflydelse er det jo
> næsten som om at ER allerede er sat udenfor.
> Derfor tror jeg at det er Ørgaard der har tænkt,
> nææh, en gratis og spiller - ham tager jeg sku...
>
> Men kanonkøb i øvrigt, tror sku han bliver en god
> mand for os!
Hvorfor skulle ER være sat udenfor? Spilleren tiltræder jo alligevel først efter hans afgang. Så kan da ikke se noget problem i det, hvis han ikke har haft en indflydelse!
-
hviid
Ifølge dagens papirudgave af Ekstra Bladet er Califf tiltænkt anførerposten (baseret på EB's kilder).
Desuden står der, at Magnus Troest så godt som sikkert skifter i sommerpausen til en tysk klub.
Desuden står der, at Magnus Troest så godt som sikkert skifter i sommerpausen til en tysk klub.
-
dalle
kan du ikke uddybe lidt mere om hvad der står??
-
mancitydk
det er jo også TT der udtaler sig om ham på hjemmesiden.
-
hviid
Der står faktisk ikke så meget voldsomt meget. FCM har manglet en anfører siden Kristian Bak, og her er Califf oplagt. EB har talt med flere kilder i FCM, der bekræfter, at det er planen at gøre ham til anfører.
Om Troest står der bare, at købet af Califf går det usandsynligt, at Troest bliver i FCM. Alt peger på et salg til Tyskland til sommer, står der videre.
Håber det styrede din nysgerrighed
Om Troest står der bare, at købet af Califf går det usandsynligt, at Troest bliver i FCM. Alt peger på et salg til Tyskland til sommer, står der videre.
Håber det styrede din nysgerrighed