VFF-ACH

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Vinding

VFF-ACH

Indlæg af Vinding »

De næste to kampe skal vi netop møde Viborg og Horsens, som der spiller i øjeblikket. Netop som Viborg har virket til at være kommet i gang her i foråret har Horsens scoret 2 mål i de første 4 minuter.
Det må virkeligt tage håbet fra Viborg om overlevelse i ligaen.

Vi må håbe at de er lidt nede inden vi skal derop i næste runde, men nu når det er et lokal opgør, så er de nok rigtig tændte.

Vinding
Senest rettet af Vinding 15. apr 2008, 23:10, rettet i alt 1 gang.

Chap

Re: VFF-ACH

Indlæg af Chap »

Jeg ser også kampen, og hold kæft hvor er de ringe! Det er en af deres vigtigste kampe her i foråret, og så kommer de bagud efter 18 sek - 1. division allez allez!

Troldepus

Indlæg af Troldepus »

- det blir desuden en interessant kamp, da VFF snart skal til at komme i omdrejninger hvid de vil undgå nedrykning. personligt håber jeg VFF overlever. jeg tror sgu man vil savne lokalkampen.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Der er ihvertfald ikke en kamp for Christian Olsen mere nu, vi så mod AGF, hvor dårlig han er når VFF skal skabe kampen.

Krydser dog fingre for en scoring af ham alligevel.

Vinding

Indlæg af Vinding »

Selvom at de er nedryknings kandidater er jeg sikker på at vi får en rigtig svær kamp imod dem.

Vinding

fcm-fan-4ever

Indlæg af fcm-fan-4ever »

VFF fans kopierede vores nye sang fra igår ligefør..

Fucking wannabees...

Hausser

Indlæg af Hausser »

Smukt mål af Suni Olsen, kom så Viborg, spænding i bunden..

Vinding

Interviewet med ER

Indlæg af Vinding »

Fedt at se Erik på Viborg stadion under kampen, og de kalder ham endda en succes træner...

Det lyder på ham at han nedproitere pokalkampen, for at have friske spillere til superligaen.

Vinding

Chap

Re: Interviewet med ER

Indlæg af Chap »

Han sagde hvert fald at der vil blive skiftet en del ud, hvilket i mine øjne lyder ganske fornuftigt.

Vinding

1-3

Indlæg af Vinding »

De er godt nok ikke skarpe her efter pausen...

Vinding

Vinding

Re: Interviewet med ER

Indlæg af Vinding »

Jeg syntes at det er en fin taktik, så vi kan få spillet flere ind på holdet... Men det bliver svært at hente Brøndby når vi ikke bruger start 11 fra i går.

Vinding

Chap

Re: 1-3

Indlæg af Chap »

Det er godt at se at VFF har lært af deres fejl fra 1. halvleg :)

Vinding

Re: 1-3

Indlæg af Vinding »

De fik hvis lidt for selvtillid inden pausen, så de troede at de kunne gå på vandet... Hold op hvor må det være svært at bevare modet

Vinding

Vinding

Tude Frandsen

Indlæg af Vinding »

Kæmpe afbrænder af Frandsen... Glerup ude med en skade.

Vinding

Besvar