TAK FOR ØL

Om FC Midtjylland og Black Wolves
foboldfreaken1001

Re: ¤#!# jer der smider øl ud over andre!

Indlæg af foboldfreaken1001 »

Ja, jeg vil også trykke på enigknappen hvis jeg ellers kunne finde en.

Årsag: Det kan godt ske at der er nogle der mener at det "hører" med når man er til fodbold, men jeg glæder mig da ikke over at komme på stadion for at få en øl eller flere over mig. Jeg kommer på stadion for at følge hele regionens hold og bidrage med stemning. Man kan selvfølgelig godt være uheldig med at komme til at skulpe med en øl have pludselig armbevægelser når der bliver scoret eller hvis der skulle ske et eller andet på banen. Det er der selvfølgelig råd for, og vi kan alle fejle.
Men til "øl-smiderne", tænk jer lige om en ekstra gang, inden i begynder på noget. De fleste mennesker bliver ikke lige frem glade af at få øl på sig.

j3pq3

Re: TAK FOR ØL

Indlæg af j3pq3 »

NØØj hvor en underlig diskussion??

men jeg vil da give flertallet i denne situation ret; drop det ølkasteri, for det er ikke alle der kan lide og blive våd i øl. måske der er en 3-4 stykker er synes det er sjovt at smide en øl ud over alle andre når der bliver scoret, men der er altsp 100 andre som ikke kan lide det. så find jer i der i ølkastere og fin en anden måde at fejre et mål på.
man kunne jo f.eks. slå en kolbøtte hvis der er det der skal hive sejrsrusen ud af kroppen, lad der bare ikke gå ud over alle andre - tack så mycket.

Jean / BW# 1238

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Jeg var ikke i Parken, men har tidligere oplevet at få en del øl ud over mig.

Jeg kan godt li' øl, og drikker det med største velbehag, men det er bare noget svineri at smide det ud over andre mennesker.

Så mit forslag er derfor til Jer, som ynder at smide øl ud over andre... hvorfor ikke købe en ekstra, og så hælde det hele ud over Jer selv?

Så er det Jer der lugter, og ikke os andre...

mancitydk

Situationen???

Indlæg af mancitydk »

Øhhhh meget mærkelig diskussion som igen igen er startet op.

Som jeg ser det er problemet vel ikke at der er nogen der med vilje kaster øl ud over det hele når der bliver scoret???

Problemet er vel, at der er nogen der bliver så febrilske / engagerede over målene at de glemmer at de står med øl i hånden. Dermed ikke sagt at det er okay, men det skal jo heller ikke fremstå som om det er nogen der tyrer en ramme øl i nakken af den foranstående med vilje.

Jeg synes selv det er noget svineri og noget træls noget men vil ikke afsværge at det ikke kunne ske for mig. Og så ville jeg være bitter over det tabte øl:)

Men i øvrigt..... Lad nu være... Vi vandt satme i Parken.. Glæden burde overstråle ALT malurt:)

foboldfreaken1001

Re: Situationen???

Indlæg af foboldfreaken1001 »

Hvis du læser mit indlæg igennem så skriver jeg også at man jo sagtens kan blive for ivrig hvis der bliver scoret eller noget. Det kan jo ske for enhver, men dem jeg er efter er dem der gør det med vilje.

Det er selvfølgelig ikke verdens undergang, men det ville være dejligt at kunne gå til fodbold uden at blive ramt af en øl.

j3pq3

Indlæg af j3pq3 »

foboldfreaken1001 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvis du læser mit indlæg igennem så skriver jeg
> også at man jo sagtens kan blive for ivrig hvis
> der bliver scoret eller noget. Det kan jo ske for
> enhver, men dem jeg er efter er dem der gør det
> med vilje.
>
> Det er selvfølgelig ikke verdens undergang, men
> det ville være dejligt at kunne gå til fodbold
> uden at blive ramt af en øl.

Den der med at det var et "uheld" at man tilfældigvis havde glemt man stod med en øl i hånden der har kostet en mindre formue kan jeg altså ikke helt følge dig i. der er INGEN der glemmer at man står med en øl i hånden under en kamp, og når der så bliver scoret "smutter" den bare ud af hånden på een under glædesdansen.
tag jer dog sammen og indse at det kun er fordi i under begejstringen synes alle lige skal mærke at i er glade for at der er scoret. for mig at se er det blot et par fans der mener de vil have noget opmærksomhed ved at kaste en øl ud over det nedenstående publikum.

Hekler

Nogen kaster med brosten

Indlæg af Hekler »

Nogen kaster med brosten
Andre kaster håndtegn
Jeg nøjes med at kaste skygge

ikastbo

Indlæg af ikastbo »

Chap Skrev:
------------------------------------------------------
>
> Ja og godt det ikke var i Irak, for så var der vel
> blevet kastet med bomber?
>
> Hvorfor sammenligner du pludselig Parken med
> Nørrebro? - det giver jo ingen mening.

det var såmen bare for at skærer det ud i pap....MIN holdning er, at det ikke er i orden at kaste med noget...om så det er øl, brosten, lightere eller lig. men ok det var en super kamp... så til ølkasterne... prøv lige at hold lidt bedre fast på jeres øl.....øl smager bedst i munden :-)

Shadrak

Indlæg af Shadrak »

Det er da noget mærkeligt noget det der, hvordan i alverden skulle man ved et uheld komme til at kaste sin øl hele vejen ned over trbunen. Det er altså ikke at ølen skvulber over eller bliver tabt ned for fødderne af en selv. De bli'r jo kastet. Lad nu være med at komme med latterlige undskyldninger, hvis man ikke kan styre sig, når man er fuld, så lad da være med at drikke så meget!!!

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Hvis du læser mit indlæg vil du lægge mærke til at jeg ikke kommer med dårlige undskyldninger og ikke finder det i orden at hælde øl ned over folk foran. Det jeg påpeger bare, at det KUNNE være plausibelt at tro at det for nogles vedkommende skyldes at de ikke kan styre sine bevægelser når der bliver jublet. de padder der gør det med vilje er uden tvivl uden for pædagogisk rækkevidde.

Noget andet er at jeg mener man burde finde ud af en helt anden løsning. MINUS alkohol under kampene.....

Besvar