FCK-FCM
-
j3pq3
Re: TAK !
Ravnen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg er ikke et sekund i tvivl om at vi vinder
> hjemme. Med blot 5 point op til Aab kan vi spille
> os ind i guldkampen.
>
> Men hold op vil det være fedt hvis et jysk holder
> vinder, så hvis vi ikke kan komme fra baghjul så
> håber jeg godtnok på Aab!
forestil dig nu bare hvis vi skal være realistiske (nogenlunde):
1 Aab
2 FCM
3 FCk
Det vil da heller ik være helt ringe. fck helt nede på en bronzeplads ville godt nok fryde mit hjerte.
> Jeg er ikke et sekund i tvivl om at vi vinder
> hjemme. Med blot 5 point op til Aab kan vi spille
> os ind i guldkampen.
>
> Men hold op vil det være fedt hvis et jysk holder
> vinder, så hvis vi ikke kan komme fra baghjul så
> håber jeg godtnok på Aab!
forestil dig nu bare hvis vi skal være realistiske (nogenlunde):
1 Aab
2 FCM
3 FCk
Det vil da heller ik være helt ringe. fck helt nede på en bronzeplads ville godt nok fryde mit hjerte.
-
Colt Sivas
j3pq3 Skrev:
---------------------------------------------------------------
> forestil dig nu bare hvis vi skal være realistiske
> (nogenlunde):
> 1 Aab
> 2 FCM
> 3 FCk
> Det vil da heller ik være helt ringe. fck helt
> nede på en bronzeplads ville godt nok fryde mit
> hjerte.
Ja eller:
1 Aab
2 FCM
3 OB
Med en sejr til os over Fck søndag, så er det heller ikke helt urealistisk.
---------------------------------------------------------------
> forestil dig nu bare hvis vi skal være realistiske
> (nogenlunde):
> 1 Aab
> 2 FCM
> 3 FCk
> Det vil da heller ik være helt ringe. fck helt
> nede på en bronzeplads ville godt nok fryde mit
> hjerte.
Ja eller:
1 Aab
2 FCM
3 OB
Med en sejr til os over Fck søndag, så er det heller ikke helt urealistisk.
-
Jesper BW1100
Re: FCK-FCM - Karakterer
For satan en kanonkamp gutterne leverede i dag. De arbejder stenhårdt, står godt defensivt, og vi formår, modsat i OB, oftere at køre kontraerne, hvilket i dag bliver belønnet med en scoring til 2-0.
Karakterer til gutterne i dag (efter 13-skalaen):
Heinze 10
Laver ingen fejl. Virker sikker, og har en VANVITTIG dobbeltredning. Hvilket talent vi har som reservekeeper!
Kolja 9
Lukker totalt af defensivt. Forsøger offensivt, men mister stadig for meget opad banen. 10 for det defensive og 8 for det offensive giver et 9-tal
CP 10
Endelig kom han igang i foråret. Stærk i det defensive og dejlig offensiv med en masse raids op ad kanten.
Troest 9
Fin stabil præstation, som vi kender Troest for. Kender sine egne boldmæssige begrænsninger, og sender hellere bolden ud end mister den hasarderet, hvilket også er en styrke.
Kjær 10
Viser for første gang i foråret hvorfor Palermo har lagt ca. 30 mio for ham. Stensikker i det defensive, og nogle lækre lange afleveringer til vores kanter over en 40-60 meter. Han er sq et kæmpetalent.
Salami 9
Startede skidt og smed en del bolde væk. Spillede sig dog op, og vandt rigtig mange bolde i det defensive. Ikke så boldsikker som Femi, men han nærmer sig Femi i den defensive arbejdsradius.
Florescu 8
Det svageste led på midtbanen i dag. Dog uden på nogen måde at falde igennem. Trækker ned at han, ligesom Salami, taber en del bolde i starten. Er dog på fornem vis med i det første mål. Ser helt sikkert perspektiv i Florescu, når han er spillet mere ind.
Thygesen 11
Den gamle Thyge er tilbage. Det passer ham tydeligvis godt, at han har 2 spillere bag sig på midtbanen, til at tage sig af det defensive. Så kan han ligge og lave sit sindssyge arbejdsraseri på den frie plads på den offensive midt. Og det må man sige lykkedes på fornem vis i dag. Desuden kroner han indsatsen med et mål.
Danny 10
Den bedste præstation i FCM-trøjen. Ser ud til at Danny virkelig er ved at komme igang. Fremragende opspil og oplæg ved første mål. Har derudover en del fine indlæg og gode løb.
Furuseth 10
Fantastisk scoring. Arbejder derudover ganske fint, og der faktisk lige ved at score endnu engang inden pausen. Er igang med at vise, at han er et godt indkøb.
Frank 8
Vi ser ikke meget til ham i det offensive i dag. Dog som sædvanlig stærk i hovedspillet, da han bliver hevet ned i forsvaret.
CM 8
Kommer ind og bidrager, qua sin rutine, med lidt ro i den sidste del af kampen, hvor vi er presset.
Flinta 9
Fint indhop han laver i dag. Arbejder godt på højrekanten, og lægger flot op til Thyges mål til 2-0
Ken UB
Karakterer til gutterne i dag (efter 13-skalaen):
Heinze 10
Laver ingen fejl. Virker sikker, og har en VANVITTIG dobbeltredning. Hvilket talent vi har som reservekeeper!
Kolja 9
Lukker totalt af defensivt. Forsøger offensivt, men mister stadig for meget opad banen. 10 for det defensive og 8 for det offensive giver et 9-tal
CP 10
Endelig kom han igang i foråret. Stærk i det defensive og dejlig offensiv med en masse raids op ad kanten.
Troest 9
Fin stabil præstation, som vi kender Troest for. Kender sine egne boldmæssige begrænsninger, og sender hellere bolden ud end mister den hasarderet, hvilket også er en styrke.
Kjær 10
Viser for første gang i foråret hvorfor Palermo har lagt ca. 30 mio for ham. Stensikker i det defensive, og nogle lækre lange afleveringer til vores kanter over en 40-60 meter. Han er sq et kæmpetalent.
Salami 9
Startede skidt og smed en del bolde væk. Spillede sig dog op, og vandt rigtig mange bolde i det defensive. Ikke så boldsikker som Femi, men han nærmer sig Femi i den defensive arbejdsradius.
Florescu 8
Det svageste led på midtbanen i dag. Dog uden på nogen måde at falde igennem. Trækker ned at han, ligesom Salami, taber en del bolde i starten. Er dog på fornem vis med i det første mål. Ser helt sikkert perspektiv i Florescu, når han er spillet mere ind.
Thygesen 11
Den gamle Thyge er tilbage. Det passer ham tydeligvis godt, at han har 2 spillere bag sig på midtbanen, til at tage sig af det defensive. Så kan han ligge og lave sit sindssyge arbejdsraseri på den frie plads på den offensive midt. Og det må man sige lykkedes på fornem vis i dag. Desuden kroner han indsatsen med et mål.
Danny 10
Den bedste præstation i FCM-trøjen. Ser ud til at Danny virkelig er ved at komme igang. Fremragende opspil og oplæg ved første mål. Har derudover en del fine indlæg og gode løb.
Furuseth 10
Fantastisk scoring. Arbejder derudover ganske fint, og der faktisk lige ved at score endnu engang inden pausen. Er igang med at vise, at han er et godt indkøb.
Frank 8
Vi ser ikke meget til ham i det offensive i dag. Dog som sædvanlig stærk i hovedspillet, da han bliver hevet ned i forsvaret.
CM 8
Kommer ind og bidrager, qua sin rutine, med lidt ro i den sidste del af kampen, hvor vi er presset.
Flinta 9
Fint indhop han laver i dag. Arbejder godt på højrekanten, og lægger flot op til Thyges mål til 2-0
Ken UB
-
Mikkelsen
Re: FCK-FCM 0-2 - SÅ FLOT!
jeg gentager lige.....jeg har en rigtig fornemmelse ift. FCK-kampen

-
Ravnen
Ekstase
Jeg er i ekstase, og alt ville blive over-rosenrødt hvis jeg skal sætte for mange ord på det. Herreindsats endnu engang. To ude-sejre i træk, og tre ud af fire mulige i dette forår, det er et mirakel 
Jeg forventer sejr over Aab hjemme, og så kan alt ske i toppen, vores afslutningsprogram ser bestemt ikke skidt ud.
Jeg forventer sejr over Aab hjemme, og så kan alt ske i toppen, vores afslutningsprogram ser bestemt ikke skidt ud.
-
KlausG (AaB)
Det er godt med dig Larsen.... Sådan som vi spillede i dag - og sådan som FCM vandt i Parken, kan vi meget vel kun have 5 points forspring søndag aften, og så kan det hurtigt blive meget spændende.... Nå pyt med det, Flot indsats af jer, og det er altid en fornøjelse at se et jydsk/fynsk hold banke FCK... Kan vi gøre jer kunsten efter, kan det måske sende FCK helt ud af medaljerne, se det kunne være fedt
Og så glæder jeg mig til at komme en smut til Herning på søndag. Tror ikke på sejr, men vi plejer altid at spille gode kampe mod hinanden - så hvem ved måske kan vi få en enkelt pind med retur nord på.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: FCK-FCM 0-2 - SÅ FLOT!
Persian_Wolf Skrev:
> hold kæft hvor jeg dog elsker det hold.
>
> Det FCM præsterer på banen idag, er en kæmpe
> inspiration for enhver fodboldspiller, specielt i
> de yngre rækker. Hold kæft hvor er det flot!
> Fight og vilje. Så meget bevægelse hele vejen
> rundt.
Var i Parken igår.Jeg kaldte sejren mod OB for en mandfolkeindsats,men altså igår.....det var simpelthen så suverænt!Selvfølgelig skal der en portion held til,men måden det foregik på stank ganske enkelt af klasse.Kæft,hvor var det flot.Hvis bare der ikke var så langt til Herning.....AaB kampen bliver een gyser..
> hold kæft hvor jeg dog elsker det hold.
>
> Det FCM præsterer på banen idag, er en kæmpe
> inspiration for enhver fodboldspiller, specielt i
> de yngre rækker. Hold kæft hvor er det flot!
> Fight og vilje. Så meget bevægelse hele vejen
> rundt.
Var i Parken igår.Jeg kaldte sejren mod OB for en mandfolkeindsats,men altså igår.....det var simpelthen så suverænt!Selvfølgelig skal der en portion held til,men måden det foregik på stank ganske enkelt af klasse.Kæft,hvor var det flot.Hvis bare der ikke var så langt til Herning.....AaB kampen bliver een gyser..
-
Kraut
Re: FCK-FCM
Nu er det efterhånden på den gode side af 10 år siden jeg sidst var i Parken, så jeg kan sgu ikke huske hvordan det foregik dengang.....Men:
Er det normalt, at udeholdets fans bare bliver lukket ud blandt FCK fans, uden nogen form for yderligere sikkerhed?
Bussen vi skulle med holdte omme bagved den modsatte langside, så vi skulle da på en halvlang gåtur, hvor jeg ikke så hverken kontrollører/politi før vi nåede over til bussen....
Oplevede da også en enkelt FCK´er der var liiige tændt nok på en person i FCM-outfit ;0) (Uden at det dog udviklede sig yderligere)
En anden der skulle med samme bus som jeg, havde desuden fået flækket en tand af en nærgående FCK´er.
Altså allerede 2 "episoder" som jeg oplevede.
Det kunne da bare nemt udvikle sig i en uheldig retning, med sådan en "mix" af fans...
Eller var kampen blot ikke vurderet som en "høj-risiko"-kamp, og derfor ikke samme sikkerhed som mod f.eks. Brøndby, AGF osv?
Men sidder udeholdet´s fans ikke også normalt på endetribunen der er under ombygning?
Men ellers selvfølgelig en kanon kamp! ;0)
Er det normalt, at udeholdets fans bare bliver lukket ud blandt FCK fans, uden nogen form for yderligere sikkerhed?
Bussen vi skulle med holdte omme bagved den modsatte langside, så vi skulle da på en halvlang gåtur, hvor jeg ikke så hverken kontrollører/politi før vi nåede over til bussen....
Oplevede da også en enkelt FCK´er der var liiige tændt nok på en person i FCM-outfit ;0) (Uden at det dog udviklede sig yderligere)
En anden der skulle med samme bus som jeg, havde desuden fået flækket en tand af en nærgående FCK´er.
Altså allerede 2 "episoder" som jeg oplevede.
Det kunne da bare nemt udvikle sig i en uheldig retning, med sådan en "mix" af fans...
Eller var kampen blot ikke vurderet som en "høj-risiko"-kamp, og derfor ikke samme sikkerhed som mod f.eks. Brøndby, AGF osv?
Men sidder udeholdet´s fans ikke også normalt på endetribunen der er under ombygning?
Men ellers selvfølgelig en kanon kamp! ;0)
-
Chap
Sidst jeg var i Parken gik vi også sammen med en masse FCK fans - og der var vi faktisk en del fans fra FCM - i mine øjne er det utrolgt ringe, da der sagtens kan opstå diverse episoder.
Men jow, udeholdets fans plejer at stå på den endetribune som er ved at blive lavet om. Og jeg mener også, at de skal stå der efter ombygningen.
Men jow, udeholdets fans plejer at stå på den endetribune som er ved at blive lavet om. Og jeg mener også, at de skal stå der efter ombygningen.
-
Dennis (BW2479)
Kraut Skrev:
> Nu er det efterhånden på den gode side af 10 år
> siden jeg sidst var i Parken, så jeg kan sgu ikke
> huske hvordan det foregik dengang.....Men:
>
> Er det normalt, at udeholdets fans bare bliver
> lukket ud blandt FCK fans, uden nogen form for
> yderligere sikkerhed?
>
> Bussen vi skulle med holdte omme bagved den
> modsatte langside, så vi skulle da på en halvlang
> gåtur, hvor jeg ikke så hverken
> kontrollører/politi før vi nåede over til
> bussen....
>
> Oplevede da også en enkelt FCK´er der var liiige
> tændt nok på en person i FCM-outfit ;0) (Uden at
> det dog udviklede sig yderligere)
> En anden der skulle med samme bus som jeg, havde
> desuden fået flækket en tand af en nærgående
> FCK´er.
>
> Altså allerede 2 "episoder" som jeg oplevede.
>
> Det kunne da bare nemt udvikle sig i en uheldig
> retning, med sådan en "mix" af fans...
>
> Eller var kampen blot ikke vurderet som en
> "høj-risiko"-kamp, og derfor ikke samme sikkerhed
> som mod f.eks. FCK, AGF osv?
>
> Men sidder udeholdet´s fans ikke også normalt på
> endetribunen der er under ombygning?
>
> Men ellers selvfølgelig en kanon kamp! ;0)
Den første kamp i år jeg ikke så på stadion og så 0-2 i parken
Så kan selvf ik sige hvordan det var igår og hvis vi havde med havde vi sikkert ikke oplevet problemer, har gerne et par vagter i røven:-) Men lyder som ventet, er jo næsten det samme når vi er i BIF. Mener det var forrige gang i parken hvor vi var en ordenlig flok afsted og ikke engang dengang kunne de finde ud af sikkerheden. Det er lidt som om man er nød til at havde nogle der laver ballade før man kan få lidt sikkerhed. Der er åbenbart ingen i FCM´s vagtkorps der kan finde ud af at tage ansvar. Selvom vi er på udebane må det være dem der har kontakten til udbane vagter og politi og dermed også dem der må sige fra. Men de ser åbenbart deres primære opgave som at holde øje med os i stedet for at holde øje for os.
> Nu er det efterhånden på den gode side af 10 år
> siden jeg sidst var i Parken, så jeg kan sgu ikke
> huske hvordan det foregik dengang.....Men:
>
> Er det normalt, at udeholdets fans bare bliver
> lukket ud blandt FCK fans, uden nogen form for
> yderligere sikkerhed?
>
> Bussen vi skulle med holdte omme bagved den
> modsatte langside, så vi skulle da på en halvlang
> gåtur, hvor jeg ikke så hverken
> kontrollører/politi før vi nåede over til
> bussen....
>
> Oplevede da også en enkelt FCK´er der var liiige
> tændt nok på en person i FCM-outfit ;0) (Uden at
> det dog udviklede sig yderligere)
> En anden der skulle med samme bus som jeg, havde
> desuden fået flækket en tand af en nærgående
> FCK´er.
>
> Altså allerede 2 "episoder" som jeg oplevede.
>
> Det kunne da bare nemt udvikle sig i en uheldig
> retning, med sådan en "mix" af fans...
>
> Eller var kampen blot ikke vurderet som en
> "høj-risiko"-kamp, og derfor ikke samme sikkerhed
> som mod f.eks. FCK, AGF osv?
>
> Men sidder udeholdet´s fans ikke også normalt på
> endetribunen der er under ombygning?
>
> Men ellers selvfølgelig en kanon kamp! ;0)
Den første kamp i år jeg ikke så på stadion og så 0-2 i parken
Så kan selvf ik sige hvordan det var igår og hvis vi havde med havde vi sikkert ikke oplevet problemer, har gerne et par vagter i røven:-) Men lyder som ventet, er jo næsten det samme når vi er i BIF. Mener det var forrige gang i parken hvor vi var en ordenlig flok afsted og ikke engang dengang kunne de finde ud af sikkerheden. Det er lidt som om man er nød til at havde nogle der laver ballade før man kan få lidt sikkerhed. Der er åbenbart ingen i FCM´s vagtkorps der kan finde ud af at tage ansvar. Selvom vi er på udebane må det være dem der har kontakten til udbane vagter og politi og dermed også dem der må sige fra. Men de ser åbenbart deres primære opgave som at holde øje med os i stedet for at holde øje for os.
-
Bobby
Re: FCK-FCM træning
Hekler Skrev:
> Jeg er blevet spurgt til skaderne.
>
> Femi løb rundt om banen, Leon var med i spillet og
> er med på turen til Kbh.
> Ried lavede øvelser med fys.
Hvad med Femi? Er han med i KBH?
> Jeg er blevet spurgt til skaderne.
>
> Femi løb rundt om banen, Leon var med i spillet og
> er med på turen til Kbh.
> Ried lavede øvelser med fys.
Hvad med Femi? Er han med i KBH?
-
Dennis (BW2479)
Re: FCK-FCM træning
Bobby Skrev:
> Hvad med Femi? Er han med i KBH?
Tror jeg ikke du skal regne med. http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
Det vil sige vi mangler to til de 20 mand der er afsted og mit gæt er at de to er:
IB
Leon Jessen
> Hvad med Femi? Er han med i KBH?
Tror jeg ikke du skal regne med. http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
Det vil sige vi mangler to til de 20 mand der er afsted og mit gæt er at de to er:
IB
Leon Jessen