Vi tror stadig på dig Lasse!
-
Hausser
Re: Heinze vs. Raska
Raska vil stadig være førstekeeper, rutinen tror jeg klart vil vinde over ungdommen i den er situation.
Heinze har nogle fantastiske reflekser, men Raska er altså heller ikke helt dårlig der (husk bare på kampen i Vejle). Og så er han altså klart bedre i feltet end Heinze, som oftest vælger at blive inde på stregen, hvilket selvfølgelig er okay såfremt han ikke føler sig tryg ved at gå ud, men det gør os altså ekstra sårbare overfor dødboldsstærke hold.
Tror dog at Heinze, med en smule mere rutine og måske lidt mere springkraft sådan han bedre kan regerer i feltet, for alvor vil være klar til at konkurrere om pladsen i start-11eren.
Skulle Heinze fortsætte sit klassespil igennem hele foråret, risikerer vi dog at stå overfor et positivt problem til sommer, for vil han så pludselig stille sig tilfreds med positionen som andenkeeper igen?
Heinze har nogle fantastiske reflekser, men Raska er altså heller ikke helt dårlig der (husk bare på kampen i Vejle). Og så er han altså klart bedre i feltet end Heinze, som oftest vælger at blive inde på stregen, hvilket selvfølgelig er okay såfremt han ikke føler sig tryg ved at gå ud, men det gør os altså ekstra sårbare overfor dødboldsstærke hold.
Tror dog at Heinze, med en smule mere rutine og måske lidt mere springkraft sådan han bedre kan regerer i feltet, for alvor vil være klar til at konkurrere om pladsen i start-11eren.
Skulle Heinze fortsætte sit klassespil igennem hele foråret, risikerer vi dog at stå overfor et positivt problem til sommer, for vil han så pludselig stille sig tilfreds med positionen som andenkeeper igen?
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Vi tror stadig på dig Lasse!
Altså, hvis Lasse Heinze læser med herinde, så vil jeg bare sige, at inden du lader det gå dig på, hvad en lille flok skriver herinde; så skal du vide, at der en meget stor flok uden for dette lille forum, som har nogle andre selvstændige meninger.
-
j3pq3
BW - 665 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ved godt det er meget tidligt at overveje den
> slags efter kun 1½ kamp i målet til vores unge
> målmand i denne omgang indtil videre, men
> alligevel...
>
> Er Raska sikker på at få sin plads igen til næste
> sæson? Jeg kunne sagtens forestille mig at Heinze
> præsterer på højt niveau resten af sæsonen. Hvad
> han mangler i fysik og agressivitet i feltet,
> opvejer han med hans lynhurtige reaktionsevne og
> reflekser på stregen, igen understreget idag med
> hans fabelagtige dobbelt-redning.
>
> Hvis vi nu opstiller en hypotese og siger at
> Heinze holder niveauet i resten af sæsonen, hvad
> så? Er det nok til at henvise Raska til bænken?
> Det er om noget "den enes død, den andens brød"
> men vil det være nok til at slå en også stærkt
> spillende Raska af?
>
> Personligt vil jeg slet ikke afvise af TT kunne
> finde på præsentere Heinze som starter i næste
> sæson på posten, men så skal han virkelig også
> holde et højt niveau! Raska har jo på ingen måde
> været dårlig, tværtimod...
Ja, det er ret tidligt at begynde og snakke om lasses niveau efter en halvanden kamp.
men sæt nu din hypotese om Heinze skulle gå hen og lave en fremragende præstation resten af foråret, ville jeg tro, som Hausser siger at rutinen vinder over ungdommen i denne situation. heinze har masser af år til at indhente de punkter hvor ikke står så stærkt endnu, hvorimod raska har en del af de mangler i forvejen. så sæt nu din hypotese gik op, tror jeg ikke du skal regne med at heinze bliver en (sikker) start elleve, men han ville uden tvivl være rykket et par point frem i rasmussens start elleve hieraki.
> Ved godt det er meget tidligt at overveje den
> slags efter kun 1½ kamp i målet til vores unge
> målmand i denne omgang indtil videre, men
> alligevel...
>
> Er Raska sikker på at få sin plads igen til næste
> sæson? Jeg kunne sagtens forestille mig at Heinze
> præsterer på højt niveau resten af sæsonen. Hvad
> han mangler i fysik og agressivitet i feltet,
> opvejer han med hans lynhurtige reaktionsevne og
> reflekser på stregen, igen understreget idag med
> hans fabelagtige dobbelt-redning.
>
> Hvis vi nu opstiller en hypotese og siger at
> Heinze holder niveauet i resten af sæsonen, hvad
> så? Er det nok til at henvise Raska til bænken?
> Det er om noget "den enes død, den andens brød"
> men vil det være nok til at slå en også stærkt
> spillende Raska af?
>
> Personligt vil jeg slet ikke afvise af TT kunne
> finde på præsentere Heinze som starter i næste
> sæson på posten, men så skal han virkelig også
> holde et højt niveau! Raska har jo på ingen måde
> været dårlig, tværtimod...
Ja, det er ret tidligt at begynde og snakke om lasses niveau efter en halvanden kamp.
men sæt nu din hypotese om Heinze skulle gå hen og lave en fremragende præstation resten af foråret, ville jeg tro, som Hausser siger at rutinen vinder over ungdommen i denne situation. heinze har masser af år til at indhente de punkter hvor ikke står så stærkt endnu, hvorimod raska har en del af de mangler i forvejen. så sæt nu din hypotese gik op, tror jeg ikke du skal regne med at heinze bliver en (sikker) start elleve, men han ville uden tvivl være rykket et par point frem i rasmussens start elleve hieraki.
-
Thomas Lund
Nu har Ulvegraven over 1.000 aktive brugere, så jeg ved ikke hvordan du kan definere dem som en lille flok?
Da jeg læser dagligt på Ulvegraven kan jeg også se at der er mange forskellige meninger der repræsenteres her. Jeg er sikker på at der er delte meninger om LHs kvaliteter og præstationer generelt ligesom jeg også er sikker på at de fleste anerkender hans indsats idag mod FCK.
Til gengæld er der meget få brugere, der er så paranoide og stadig taler om "kernen" som dig. Kom videre med dit liv og forhold dig til den enkelte debattørs indlæg i stedet for at generalisere. Det andet er belastende at se på.
Lund
Da jeg læser dagligt på Ulvegraven kan jeg også se at der er mange forskellige meninger der repræsenteres her. Jeg er sikker på at der er delte meninger om LHs kvaliteter og præstationer generelt ligesom jeg også er sikker på at de fleste anerkender hans indsats idag mod FCK.
Til gengæld er der meget få brugere, der er så paranoide og stadig taler om "kernen" som dig. Kom videre med dit liv og forhold dig til den enkelte debattørs indlæg i stedet for at generalisere. Det andet er belastende at se på.
Lund
-
Thomas Lund
Jeg må indrømme at det er svært at forholde sig til et så hypotetisk spørgsmål. Vi er jo alle meget klogere når sæsonen er ovre.
Hvis Heinze stadig gør en god figur, kan jeg ikke se noget forkert i at han henviser Raska til bænken. I sidste ende må det komme an på dagsformen og så må trænerteamet vurdere ud fra træningen, da den ene sikkert sidder på bænken under kampene og derfor ikke spiller på 2. holdet?
Lund
Hvis Heinze stadig gør en god figur, kan jeg ikke se noget forkert i at han henviser Raska til bænken. I sidste ende må det komme an på dagsformen og så må trænerteamet vurdere ud fra træningen, da den ene sikkert sidder på bænken under kampene og derfor ikke spiller på 2. holdet?
Lund
-
YahooSeeker [Bot]
Thomas Lund Skrev:
> Nu har Ulvegraven over 1.000 aktive brugere, så
> jeg ved ikke hvordan du kan definere dem som en
> lille flok?
Ja, det er flot med 1000 aktive bruger.
Men hvor mange siger dine tal om, som skriver aktiv herinde af de 1000 tilmeldte?
> Nu har Ulvegraven over 1.000 aktive brugere, så
> jeg ved ikke hvordan du kan definere dem som en
> lille flok?
Ja, det er flot med 1000 aktive bruger.
Men hvor mange siger dine tal om, som skriver aktiv herinde af de 1000 tilmeldte?
-
Peter Ross
Topscore, du flæber for meget.
Hvis du vil have krav på, at have din egen holdning, hvorfor må andre så ikke have deres egen holdning?
Peter Ross
Hvis du vil have krav på, at have din egen holdning, hvorfor må andre så ikke have deres egen holdning?
Peter Ross
-
Bhomaszz
Thomas Lund Skrev:
> Jeg må indrømme at det er svært at forholde sig
> til et så hypotetisk spørgsmål. Vi er jo alle
> meget klogere når sæsonen er ovre.
>
> Hvis Heinze stadig gør en god figur, kan jeg ikke
> se noget forkert i at han henviser Raska til
> bænken. I sidste ende må det komme an på
> dagsformen og så må trænerteamet vurdere ud fra
> træningen, da den ene sikkert sidder på bænken
> under kampene og derfor ikke spiller på 2.
> holdet?
>
> Lund
Lige præcis på målmandsposten, synes jeg der bør være noget kontinuitet. Jeg tror holdet bliver meget ustabilt, hvis man skifter konstant mellem to forskellige typer, det vil være svært at forholde sig til. Man er nødt til at have et nogenlunde fast val mellem stængerne efter min mening.
Hvis Lasse så gør det godt, ser jeg absolut ingen grund til at smide ham af. Der er trodsalt mere fremtidsmateriale i ham end den kære tjekke. Både potentiale mæssigt, men så sandeligt også økonomisk.
> Jeg må indrømme at det er svært at forholde sig
> til et så hypotetisk spørgsmål. Vi er jo alle
> meget klogere når sæsonen er ovre.
>
> Hvis Heinze stadig gør en god figur, kan jeg ikke
> se noget forkert i at han henviser Raska til
> bænken. I sidste ende må det komme an på
> dagsformen og så må trænerteamet vurdere ud fra
> træningen, da den ene sikkert sidder på bænken
> under kampene og derfor ikke spiller på 2.
> holdet?
>
> Lund
Lige præcis på målmandsposten, synes jeg der bør være noget kontinuitet. Jeg tror holdet bliver meget ustabilt, hvis man skifter konstant mellem to forskellige typer, det vil være svært at forholde sig til. Man er nødt til at have et nogenlunde fast val mellem stængerne efter min mening.
Hvis Lasse så gør det godt, ser jeg absolut ingen grund til at smide ham af. Der er trodsalt mere fremtidsmateriale i ham end den kære tjekke. Både potentiale mæssigt, men så sandeligt også økonomisk.
-
YahooSeeker [Bot]
Peter Ross Skrev:
> Topscore, du flæber for meget.
Ja, jeg ved godt at jeg er et tudefjæs som flæber meget, men jeg er et følsomt menneske, som har svært ved at været ” tough”.
Lidt mere kynisme vil nok gøre mig mere moderne – jeg beklager, hvis jeg virker for pladrehumanistisk.
> Hvis du vil have krav på, at have din egen
> holdning, hvorfor må andre så ikke have deres egen
> holdning?
Det er hermed en aftale, at alle andre må have deres holdning, hvis jeg også har krav på at have min holdning – dvs. ikke nødvendigvis et argument.
>
> Peter Ross
På en skala fra 1 – 100, hvor paranoid er jeg mon, hvis jeg spørger er i ved at ” støbe kuglen” til at give mig smæk: Thomas Lund, Peter Ross, men hvor er, fx Kent, Hekler og Altoriso mv. Jeg savner altså de andre gutter.
> Topscore, du flæber for meget.
Ja, jeg ved godt at jeg er et tudefjæs som flæber meget, men jeg er et følsomt menneske, som har svært ved at været ” tough”.
Lidt mere kynisme vil nok gøre mig mere moderne – jeg beklager, hvis jeg virker for pladrehumanistisk.
> Hvis du vil have krav på, at have din egen
> holdning, hvorfor må andre så ikke have deres egen
> holdning?
Det er hermed en aftale, at alle andre må have deres holdning, hvis jeg også har krav på at have min holdning – dvs. ikke nødvendigvis et argument.
>
> Peter Ross
På en skala fra 1 – 100, hvor paranoid er jeg mon, hvis jeg spørger er i ved at ” støbe kuglen” til at give mig smæk: Thomas Lund, Peter Ross, men hvor er, fx Kent, Hekler og Altoriso mv. Jeg savner altså de andre gutter.
-
Peter Ross
Come on. Jeg har til dags dato endnu ikke set et argument fra din side, der er over "nå"-niveauet. Hvis du var åh så klog, så burde du sgu sende en ansøgning til Jens Ørgaard, så kan du vel få en halvtidsstilling som træner?
Det er vel ikke tilfældigt du altid bliver nød til, at ty til dit "sammensværgelses"-kneb for at snakke uden om?
Peter Ross
Det er vel ikke tilfældigt du altid bliver nød til, at ty til dit "sammensværgelses"-kneb for at snakke uden om?
Peter Ross
-
Thomas Lund
Re: OT
> På en skala fra 1 – 100, hvor paranoid er jeg mon,
> hvis jeg spørger er i ved at ” støbe kuglen” til
> at give mig smæk: Thomas Lund, Peter Ross, men
> hvor er, fx Kent, Hekler og Altoriso mv. Jeg
> savner altså de andre gutter.
100!
Forestiller du dig at vi sidder og ringer sammen eller på msn om hvordan vi kan tryne debattører?
Jeg har aldrig kommunikeret med Kent andet end på Ulvegraven (han bor i Århus så vidt jeg ved), Altoriso har jeg ikke talt med i flere år (han er formand for BW East og bor et eller andet sted omkring København), Peter i flere måneder (vi snakkede ikke engang sammen da vi var i Odense i lørdags). Hekler mødte jeg på Pit Stop før busturen, men det eneste vi talte om var stemningen og alm. boldsnak. Se nu at komme videre og indse, at du rent faktisk intet aner om os som privatpersoner, men kun kender til hvad du har oplevet her på ulvegraven hvor vi ganske sikkert har været uenige med dig i en eller anden debat og du ud fra dette opfandt et eller andet komplot imod dig (det er du ikke den første der gør, når du ikke lige får ret). Måske HAVDE du bare ikke ret? Kan det være så simpelt? Tænk lidt over det.
Nu gider jeg ikke bruge mere tid på det her.
Lund
> hvis jeg spørger er i ved at ” støbe kuglen” til
> at give mig smæk: Thomas Lund, Peter Ross, men
> hvor er, fx Kent, Hekler og Altoriso mv. Jeg
> savner altså de andre gutter.
100!
Forestiller du dig at vi sidder og ringer sammen eller på msn om hvordan vi kan tryne debattører?
Jeg har aldrig kommunikeret med Kent andet end på Ulvegraven (han bor i Århus så vidt jeg ved), Altoriso har jeg ikke talt med i flere år (han er formand for BW East og bor et eller andet sted omkring København), Peter i flere måneder (vi snakkede ikke engang sammen da vi var i Odense i lørdags). Hekler mødte jeg på Pit Stop før busturen, men det eneste vi talte om var stemningen og alm. boldsnak. Se nu at komme videre og indse, at du rent faktisk intet aner om os som privatpersoner, men kun kender til hvad du har oplevet her på ulvegraven hvor vi ganske sikkert har været uenige med dig i en eller anden debat og du ud fra dette opfandt et eller andet komplot imod dig (det er du ikke den første der gør, når du ikke lige får ret). Måske HAVDE du bare ikke ret? Kan det være så simpelt? Tænk lidt over det.
Nu gider jeg ikke bruge mere tid på det her.
Lund
-
Jesper BW1100
topscore Skrev:
> Altså, hvis Lasse Heinze læser med herinde, så vil
> jeg bare sige, at inden du lader det gå dig på,
> hvad en lille flok skriver herinde; så skal du
> vide, at der en meget stor flok uden for dette
> lille forum, som har nogle andre selvstændige
> meninger.
Du er sq sølle at høre på. Hvis du i samtlige af dine indlæg (selv en aften hvor vi har vundet 2-0 i Parken!) skal hive dine komplot-alle-mod-topscore-teorier frem, skulle du måske overveje om du ikke har nået grænsen af hvor paranoid man kan være. Du har ikke overvejet, at grunden til du føler folk er imod dig, er at du af og til har nogle holdninger og meninger om tingene, som mange andre simpelthen ikke er enig i! (måske fordi du ikke altid har ret?)
PS: Hvis det her indlæg bringer mig på din liste over deltagere i topscore-komplottet tror jeg sq nok jeg overlever....
> Altså, hvis Lasse Heinze læser med herinde, så vil
> jeg bare sige, at inden du lader det gå dig på,
> hvad en lille flok skriver herinde; så skal du
> vide, at der en meget stor flok uden for dette
> lille forum, som har nogle andre selvstændige
> meninger.
Du er sq sølle at høre på. Hvis du i samtlige af dine indlæg (selv en aften hvor vi har vundet 2-0 i Parken!) skal hive dine komplot-alle-mod-topscore-teorier frem, skulle du måske overveje om du ikke har nået grænsen af hvor paranoid man kan være. Du har ikke overvejet, at grunden til du føler folk er imod dig, er at du af og til har nogle holdninger og meninger om tingene, som mange andre simpelthen ikke er enig i! (måske fordi du ikke altid har ret?)
PS: Hvis det her indlæg bringer mig på din liste over deltagere i topscore-komplottet tror jeg sq nok jeg overlever....
-
Poulsgaard
OT -> til topscore
Ja topscore..... jeg tror der er noget om snakken....
Hvis jeg var dig så ville jeg skrive til Ekstrabladet (!)
Thomas Lund Skrev i en privat meddelse:
> Hej Venner
>> Kan i ikke alle sammen lige hjælpe mig med at give
>>topscore en tur på graven igen. Det er ved at være længe
>>siden han har fået en tur sidst, og jeg er faktisk lidt træt
>>af ham. Ross er allerede derinde, men vi kunne godt bruge
>>nogle flere af "de-gamle-drenge" nu. Så brug lige 5 min
>>på at bakke den virkelige formand op...
>>
> Lund
Hvis jeg var dig så ville jeg skrive til Ekstrabladet (!)
Thomas Lund Skrev i en privat meddelse:
> Hej Venner
>> Kan i ikke alle sammen lige hjælpe mig med at give
>>topscore en tur på graven igen. Det er ved at være længe
>>siden han har fået en tur sidst, og jeg er faktisk lidt træt
>>af ham. Ross er allerede derinde, men vi kunne godt bruge
>>nogle flere af "de-gamle-drenge" nu. Så brug lige 5 min
>>på at bakke den virkelige formand op...
>>
> Lund
-
YahooSeeker [Bot]
Ved ikke hvem der flæber mest i denne tråd…. Jeg må jo ramme hvor det gør ondt, siden i gider lave alt det postyr.
-
Takito
topscore Skrev:
> Ved ikke hvem der flæber mest i denne tråd…. Jeg
> må jo ramme hvor det gør ondt, siden i gider lave
> alt det postyr.
Dine ord skaber jo også voldsom frygt. Måske du bare skulle indse, at du absolut aldrig bidrager med noget fornuftigt .
> Ved ikke hvem der flæber mest i denne tråd…. Jeg
> må jo ramme hvor det gør ondt, siden i gider lave
> alt det postyr.
Dine ord skaber jo også voldsom frygt. Måske du bare skulle indse, at du absolut aldrig bidrager med noget fornuftigt .