FCK-FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kent

Re: Optakt i løvetimen

Indlæg af Kent »

Ørgaard har lige fortalt, at han for 1 år siden forsøgte at købe Pospech, men han var for dyr for FCM.

Det her program er efter min mening milevidt bedre end Ulvetimen, og det er sørgeligt at man skal høre bedre interview med egne folk, med mere interessante oplysninger, end dem vi selv kan levere.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Hoppede også lige på og hørte, hvad jeg tror der var Carsten V.s gennemgang af vores nyindkøb og så et rigtigt, rigtigt interessant interview med Ørgaard. Rigtigt spændende, vi kan sgu lære noget af de Københavnere..

Kent

Indlæg af Kent »

Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hoppede også lige på og hørte, hvad jeg tror der
> var Carsten V.s gennemgang af vores nyindkøb

Nope. Det var bare en af studieværterne, der bare havde styr på hvad der skete i fodbolddanmark. Deres viden var generelt meget imponerende, og langt bedre end journalister og andre "eksperters". Man kunne fornemme at det var dedikerede fodboldfans, der stod bag programmet. Deres spørgsmål til Frank og Ørgaard var langt bedre end journalister, og de fik langt flere interessante oplysninger ud af dem.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Imponerende må man sige. Hørte desværre ikke interviewet med Frank, men deres snak med Ørgaard, syntes jeg var meget høj klasse.

Lad os få nogle dedikerede fodboldfans ind i Ulvetimen i stedet og gøre programmet mere interessant og vedkommende. Det ligner en opgave for Goebbels, alias Hekler :)

forzafcm

Re: FCM det bedste tophold

Indlæg af forzafcm »

Tror sq os vi vinder denne gang.

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

Virkelig et godt program, med dybdegående interviews af folk som har sat sig ind i tingene og stiller - udover de "typiske spørgsmål" som sportsjournalister jo nærmest er forpligtede til at stille - også en hel del interessante og indsigtsfulde spørgsmål, så det var en fornøjelse må jeg sige!

uschel

Indlæg af uschel »

Ja det er som sædvanlig et skide godt program. Jeg har personlig hørt det fast i en række år. Det de gør så godt er efter min mening, at de formår at skabe en stemning, hvor de samtaler mere med end interwiewer deres gæster. På den måde får de tit andre vikler på end blot de sterotype halvdårlige spørgsmål. Og baggrunden for det lykkes dem så godt er at det er så tydeligt at de har en stor kærlighed og ikke mindst viden om fodbold.
Og som det er nævnt tåler ulvetimen ingen sammenligning med det. I mine øjne er der ikke for 5 flade øre i ulvetimen. Andet end musik, dårlige reklamer. i Et fodboldprogram må mindste kravet da være, at fodbold er det primære. og det er faktisk ikke min opfattelse når jeg en sjælden gang hører ulvetimen.

Altoriso

Re: FCK flest point i forhold til antal mål

Indlæg af Altoriso »

Her er der også en sjov lille statistik at studere

FCK ligger nr 1

FCM nummer 2

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=150069

Hekler

FCK-FCM træning

Indlæg af Hekler »

Meget godt humør i truppen, Vilkeligt godt arbejde med forskellige elementer i spillet. Godt at se hvordan Thomasberg, ved at råbe og gå lidt hårdt til den, kunne øge hele intensiteten i træningen. Det pissede ned hilket fik andre til at smutte i deres biler og køre hjem, jeg er noget mere hardcore.....eler også så var det fordi jeg var på cykel og ville blive pissevåd uanset hvad. Men jeg fik da lavet en lille ting med C. Poulsen som kommer op i morgen.

Hekler

Re: FCK-FCM træning

Indlæg af Hekler »

Jeg er blevet spurgt til skaderne.

Femi løb rundt om banen, Leon var med i spillet og er med på turen til Kbh.
Ried lavede øvelser med fys.

mrjelle

Trupperne

Indlæg af mrjelle »

FCM:
25. Lasse Heinze
49. Jonas Lössl
2. Magnus Troest
3. Kolja Afriyie
4. Simon Kjær
5. Maros Klimpl
15. Christopher Poulsen
7. Claus Madsen
9. Georghe Florescu
10. Mikkel Thygesen
11. Petter Furuseth
21. Danny Olsen
27. Adigun Salami
28. Dennis Flinta
41. Adeola Runsewe
23. Frank Kristensen
24. Ken Fagerberg
30. Babajide Collins Babatunde

FCK:
1. Jesper Christiansen
2. Zdenek Pospech
3. Niclas Jensen
4. Hjalte Nørregaard
5. Ulrik Laursen
7. Ailton Almeida
8. Michael Silberbauer
10. Jesper Grønkjær
11. Marcus Allbäck
13. Atiba Hutchinson
15. Mikael Antonsson
18. José Junior
23. William Kvist
24. Libor Sionko
25. Mathias Zanka
41. Nathan Coe

Vel ikke de store overraskelser, Femi er som ventet ikke med det samme gælder Gravgaard. Nordstrand er blevet lyskenskadet og er derfor uden for truppen.

Spørgsmålet er vel om ikke Salami overtager Femis plads, syns han virker til at være oppe i gear igen. Ellers håber jeg vi starter som imod OB dog med Madsen som højre wing.

Jacob

Re: Trupperne

Indlæg af Jacob »

Det gør vi helt sikkert ikke, eftersom Ibrahim Gnanou ikke er udtaget :)

Rune

Indlæg af Rune »

mrjelle Skrev:
-------------------------------------------------------

>
> Spørgsmålet er vel om ikke Salami overtager Femis
> plads, syns han virker til at være oppe i gear
> igen. Ellers håber jeg vi starter som imod OB dog
> med Madsen som højre wing.

Det kan jeg fortælle dig han ikke gør- eller er ret så sikker.
1) Bare fordi at Salami spiller en god kamp nede i Odense så slår han ikke bare femi af.
2) Femi er en af suppens bedste defensive spillere som samtidig har storer offensive kvaliteter
3) Vigtigere at få Femi afsted end Salami, der er 4 år i mellem dem så hvis Femi heller ikke skal falde i værdi så skal han først afsted.
4) Slå lige kold vand i blodet :)

Hvis at Salami skal være med i start 11'eren så bliver det på bekostning af en af vores kanter ( måske begge) eller også Thyge eller Florescu.
Det er vel primært fordi vi så skal spille med 2 Defensive og 2 offensive midtbaner så - Hvis jeg har fået regnet rigtig sammen på det..

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Doh, mrjelle snakker om at Salami nok overtager Femis plads til kampen i morgen.

Peter Ross

Besvar