Maros Klimpl

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Bjørnen

Maros Klimpl

Indlæg af Bjørnen »

Det kan godt være der er noget der er gået min næse ( øjne ) forbi, men helt nøjagtig hvad er det Maros Klimpl har gjort siden han overhovedet ikke kan bruges mere. Jeg ved han spillede lidt under nivau i slutningen af efteråret, men har han gjort noget siden han ikke får chancen igen ? er han skadet ? eller er han bare ikke god nok ? - Nogen der kender noget til dette ?
Senest rettet af Bjørnen 20. mar 2008, 21:00, rettet i alt 1 gang.

Peter Ross

Re: Maros Klimpl

Indlæg af Peter Ross »

Han har dusket Eriks kone...

Undskyld, den var for oplagt!

Peter Ross

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

helt sikkert, det var kanon humor:) godt fanget Ross...

Nej jeg ved det ikke, men nhan spillede ikke videre godt i de sidste kampe han spillede og så er han nok bare overhalet af Reid og Kjær

Hoffmann

Indlæg af Hoffmann »

Bjørnen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det kan godt være der er noget der er gået min
> næse ( øjne ) forbi, men helt nøjagtig hvad er det
> Maros Klimpl har gjort siden han overhovedet ikke
> kan bruges mere. Jeg ved han spillede lidt under
> nivau i slutningen af efteråret, men har han gjort
> noget siden han ikke får chancen igen ? er han
> skadet ? eller er han bare ikke god nok ? - Nogen
> der kender noget til dette ?

BT ved hvorfor!

http://www.bt.dk/article/20080318/sport01/80318005/

Hekler

Indlæg af Hekler »

Han er blevet overhalet indenom af den unge garde.
Desuden har han tidligere spillet back, og han kan derfor være en uemærket allround gardering i forsvaret.

Rune

Indlæg af Rune »

Hekler Skrev:
> Han er blevet overhalet indenom af den unge
> garde.

Nååår, det ved jeg nu ikke helt Hekler?
Hvis du læser lidt tilbage på FCM.dk så kan du se dette link
: http://www.fcm.dk/index.php?ID=999&nyhe ... d&topID=10

Der er grunden. Som jeg husker så spillede Maros FANTASTISK de 7 første kampe og var grunden til at den skanse som vi kalder forsvaret holdte og han har jo også scoret et enkelt eller to. Men hvis man så tænker på hvilket niveau han har holdt med et lyskenbrud så skal vi nok få¨ham at se!! Efter min mening er han nr. 1 eller 2 i køen i forsvaret !!

SønderhåAllstar

Indlæg af SønderhÃ¥Allstar »

Øhm... Hvorfor er Klimpl røget helt ud af truppen mod Brøndby???? Vi har kun Troest og Kjær med til centerforsvaret i den kamp, så vidt jeg kan se?? (...eller kan Yakubu spille der også?)
Meget mystisk!!

foboldfreaken1001

Indlæg af foboldfreaken1001 »

SønderhåAllstar Skrev:
> Øhm... Hvorfor er Klimpl røget helt ud af truppen
> mod Brøndby???? Vi har kun Troest og Kjær med til
> centerforsvaret i den kamp, så vidt jeg kan se??
> (...eller kan Yakubu spille der også?)
> Meget mystisk!!

Jeg tror ikke du skal regne med at se Yakkubu i forsvaret.
Vi har jo også Farlige Frank der klarede det eminent i de sidste minutter i mandags i de bagerste kæder.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Jeg tror personligt ikke vi kommer til at se Klimpl i centerforsvaret i foråret, med mindre vi altså får en skade mere, tror faktisk han bliver regnet som noget nær sidstevalg derinde.

Hvis Klimpl kommer til at spille, så tror jeg helt sikkert det bliver på backen, som afløser for Kolja og det indikerer træningskampene også helt klart.

Hvorfor han sådan er spillet sig ud i kulden, er jeg ikke 100% sikker på, han kostede mange mål i slutningen af erfterårssæsonen, men han havde jo tilsvarende spillet fremragende i starten. Han er måske nok blevet overhalet af nogle unge kometer, men syntes stadig han burde være tættere på holdet end han er, syntes ihvertfald en mand til 7,5 mio kr er en meget dyr reserve i en lille klub som FCM.

Jeg håber personligt at man meget snart prøver Klimpl på backen, for han har altså nogle kvaliteter som Kolja bestemt ikke har. Kolja er en glimrende defensiv back, javist, men han duer altså slet ikke fremad banen og det så vi sidst i kampen mod FCN. 4-3-3 stiller flere krav til backs og nu SKAL man altså også kunne deltage i det offensive, det nytter ikke man konstant smider bolden væk!
I de kampe som det forventes vi skal være meget i boldbesiddelse (f.eks mod Lyngby) syntes jeg det ville være oplagt at prøve Klimpl af og få os en mere boldsikker spiller på banen.

Rune

Indlæg af Rune »

Hausser taget ved ordet . Det er nemlig rigtig det du siger.

Han Koster 7,5 millioner
Han spillede (efter min mening) ofte som en af de bedste mænd i starten
Han spillede alligevel på et respektabelt niveau med en LYSKENBRUD
Han har langt flere offensive kvaliteter en Kolja
Han kunne godt gå hen og blive en af de farligste back's i suppen (:

Og jeg synes nu heller ikke at Kolja har overbevist mig nok til at være i start 11'eren.

- Hvis han nu har dusket Eriks kone så er der jo noget der hedder skilsmisse eller Tilgivelse (:

IND MED MAROS KLIMPL

Hekler

Indlæg af Hekler »

Hvis du kigger på datoen for den der så var det d. 4 dec. altså for lang tid siden. Han har trænet fuldt med hele vinteren og burde så have tilkæmpet sig pladsen igen. Det har han ikke og er blevet flyttet til backen, hvor han kan være en god gardering for Kolja.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Hvis det var det han havde, og det vel at mærke var derfor han var røget ned i hierarkiet, så var han nok solgt i vinteren...

SønderhåAllstar

Indlæg af SønderhÃ¥Allstar »

foboldfreaken1001 Skrev:
> Jeg tror ikke du skal regne med at se Yakkubu i
> forsvaret.
> Vi har jo også Farlige Frank der klarede det
> eminent i de sidste minutter i mandags i de
> bagerste kæder.

Regnede jeg egentlig heller ikke med, mente nok han var til midtbanen, men må tilstå at hvad jeg ved om Yakubu, kan ligge på et meget lille sted :o)

Ja, Frank gjorde det godt i forsvaret mod FCN, men synes nu stadig det virker ret underligt at tage afsted uden en backupspiller til centerforsvaret(eller backerne) på bænken!

Rune

Indlæg af Rune »

Hvem gider at købe en med lyskenbrud ? vent. om 4 kampe så spiller han, håber jeg.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Lyskebruudet blev han, som Hekler også skrev, opereret for den 4. december, eller de følgende dage..

Besvar