Generalforsamling
-
smørtyven
Generalforsamling
Nu er der jo snart generalforsamling og jeg faldt lige over siden med bestyrelsen. http://www.black-wolves.com/bestyrelsen.htm
- Hvem fanden er de to sidste?
Mød op og stem så vi kan komme fremad uden dødvægt.
- Hvem fanden er de to sidste?
Mød op og stem så vi kan komme fremad uden dødvægt.
Senest rettet af smørtyven 29. mar 2008, 10:17, rettet i alt 1 gang.
-
Hekler
Re: Generalforsamling
smørtyven Skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu er der jo snart generalforsamling og jeg faldt
> lige over siden med bestyrelsen.
> http://www.black-wolves.com/bestyrelsen.htm
>
> - Hvem fanden er de to sidste?
Jeg har aldrig set dem ude i lokalerne, i hvert fald ikke lave noget. Men det er jo også fantastisk at vi hver år skal have et par idioter valgt ind der bare er i vejen, og optager pladsen for folk der rent faktisk vil lave noget fornuftigt.
> Mød op og stem så vi kan komme fremad uden
> dødvægt.
> Nu er der jo snart generalforsamling og jeg faldt
> lige over siden med bestyrelsen.
> http://www.black-wolves.com/bestyrelsen.htm
>
> - Hvem fanden er de to sidste?
Jeg har aldrig set dem ude i lokalerne, i hvert fald ikke lave noget. Men det er jo også fantastisk at vi hver år skal have et par idioter valgt ind der bare er i vejen, og optager pladsen for folk der rent faktisk vil lave noget fornuftigt.
> Mød op og stem så vi kan komme fremad uden
> dødvægt.
-
Peter Ross
Det har desværre snart mere været en regel end en undtagelse, at der hvert år kommer 1-2 folk ind i bestyrelsen som ren dødvægt, fordi Bakkens Bodega vælger at stille med en busfuld, hvoraf de 2-3 mest fulde stiller op helt til sidst, når de har drukket sig mod til. Hver gang er deres borde fyldt med tomme ølflasker, der fortæller om et indtag på 10-15 stk. pr. mand på et par timer, hvilket både kan ses og høres på dem.
Deres indvælgelse kan kun stoppes ved, at folk møder op, så folkene var Bakkens Bodega ikke kan opnå nogen som helst form for indflydelse.
Af hvad man hører rundt omkring, så leverer disse folk ikke en skid, hvilket er dræbende for den øvrige del af bestyrelsen, der får langt flere arbejdsopgaver ved at 25 % af de valgte melder sig ud af det fælles arbejde.
Mød op og sørg for, der ikke kommer dødvægt i bestyrelsen!
Peter Ross
Deres indvælgelse kan kun stoppes ved, at folk møder op, så folkene var Bakkens Bodega ikke kan opnå nogen som helst form for indflydelse.
Af hvad man hører rundt omkring, så leverer disse folk ikke en skid, hvilket er dræbende for den øvrige del af bestyrelsen, der får langt flere arbejdsopgaver ved at 25 % af de valgte melder sig ud af det fælles arbejde.
Mød op og sørg for, der ikke kommer dødvægt i bestyrelsen!
Peter Ross
-
Takito
Kan ikke være mere enig - Folk der alligevel ikke gider bidrge skal ikke fylde pladser for nogen som virkelig vil gøre et stykke arbejde.
Så synes folk skal møde talstærkt op så vi kan komme af med disse personer.
Så synes folk skal møde talstærkt op så vi kan komme af med disse personer.
-
mancitydk
Det har i høj grad også noget at gøree med, at folk skal gøre sig bevidst hvad det vil sige at sidde i bestyrelsen.... Man kan jo ikke tro at det hele er gratis mad og hygge. Det kræver altså et kæmpe ansvar, et ansvar som folk fra Bakkens Bodega nok kun har i munden.
-
Fyhn
Fra bestyrelsens side vil vi gerne opfordre alle der har tænkt sig at stille op om at maile mig eller formanden, mail adr kommer til sidst i mit indlæg.
Da vi i år vil prøver at gøre noget nyt, vi prøver og få alle dem, der enten er på genvalg eller bare stiller op til bestyrelsen, til at skrive lidt om sig selv plus vi vil sætte et billede på af personen. Det vil forhåbenlig gøre det hele lidt nemmere for folk og vælge de rigtig folk ind i bestyrelsen. Samtidig med at vi i bestyrelsen gerne vil have nogle folk som har gjort sig nogle overvejelser om hvad det er de går ind til.
For det er ikke gratis øl, sæsonkort og billige busser, det er rent faktisk hårdt arbejde og sidde i bestyrelsen.
Personlig kan jeg sige at her op til sæsonstart og generalforsamlingen har jeg vel i snit brugt 20 timer om ugen, de sidste 3-5 uger. Regnskabet skulle være færdig og loungen skal stå klar til første kamp, der skulle sælges annoncer til pitch og jeg kunne blive ved for der er rigtig ting som ikke bare kommer af sig selv.
Men når det så er sagt så vil jeg også gerne sige at jeg synes det er fedt, når vi så ser det hele klappe på en kampdag eller når pitch kommer ud eller når man får og vide af folk udenfor bestyrelsen at vi gør det helt kanon.
Så til sidst hvis DU overvejer at stille op til bestyrelsen så tænk lige over det her. HVAD KAN DU BIDRAGE MED. For vi sidder ikke bare og drikker øl og triller tommelfingre, vi er faktisk en forening med en omsætning meget tæt på en million om året.
RF@black-wolves.com
tbm@black-wolves.com
Mvh
Rasmus Fyhn
Kasserer i Black Wolves
Da vi i år vil prøver at gøre noget nyt, vi prøver og få alle dem, der enten er på genvalg eller bare stiller op til bestyrelsen, til at skrive lidt om sig selv plus vi vil sætte et billede på af personen. Det vil forhåbenlig gøre det hele lidt nemmere for folk og vælge de rigtig folk ind i bestyrelsen. Samtidig med at vi i bestyrelsen gerne vil have nogle folk som har gjort sig nogle overvejelser om hvad det er de går ind til.
For det er ikke gratis øl, sæsonkort og billige busser, det er rent faktisk hårdt arbejde og sidde i bestyrelsen.
Personlig kan jeg sige at her op til sæsonstart og generalforsamlingen har jeg vel i snit brugt 20 timer om ugen, de sidste 3-5 uger. Regnskabet skulle være færdig og loungen skal stå klar til første kamp, der skulle sælges annoncer til pitch og jeg kunne blive ved for der er rigtig ting som ikke bare kommer af sig selv.
Men når det så er sagt så vil jeg også gerne sige at jeg synes det er fedt, når vi så ser det hele klappe på en kampdag eller når pitch kommer ud eller når man får og vide af folk udenfor bestyrelsen at vi gør det helt kanon.
Så til sidst hvis DU overvejer at stille op til bestyrelsen så tænk lige over det her. HVAD KAN DU BIDRAGE MED. For vi sidder ikke bare og drikker øl og triller tommelfingre, vi er faktisk en forening med en omsætning meget tæt på en million om året.
RF@black-wolves.com
tbm@black-wolves.com
Mvh
Rasmus Fyhn
Kasserer i Black Wolves
-
Jon Damsgaard
Jeg vil også gerne opfordre alle til at komme til generalforsamling!!
Det kan ikke være rigtig, at fordi der sidder en gruppe som egentlig bare kommer for at drikke bajer, og når de så har fået 10 pilsner hver, er der en der er for dum og melder sig ind i bestyrelsen, stop det!
Lad os nu bakke op om at de folk vi får ind i bestyrelsen har tænkt sig at yde de arbejde der skal til, og ikke blot gør det for at komme billig til Nordsjælland, få en stak øl billetter, få et sæsonkort og andet, men for at yde for vores fanklub!
/Dams
Det kan ikke være rigtig, at fordi der sidder en gruppe som egentlig bare kommer for at drikke bajer, og når de så har fået 10 pilsner hver, er der en der er for dum og melder sig ind i bestyrelsen, stop det!
Lad os nu bakke op om at de folk vi får ind i bestyrelsen har tænkt sig at yde de arbejde der skal til, og ikke blot gør det for at komme billig til Nordsjælland, få en stak øl billetter, få et sæsonkort og andet, men for at yde for vores fanklub!
/Dams
-
Dennis (BW2479)
Ja mød villigt op.
Men nu skal det jo heller ikke lyde som en skræmmekampagne. Hvis man har tiden til det så kommer evnerne vel med tiden? Er jo ikke fordi man står helt alene hvis man bliver valgt ind i bestyrelsen? Det er vel altid godt med noget nyt blod nye kræfter og nye idér. Hvis fan klubben skal udvikle sig lige så hurtigt som klubben så vil BW til stadighed have travlt rigtigt travlt.
Så er det heldigt at bestyrelsen os har magten til at uddeligere arbejde til andre frivillige. Man kan ik forvente at en bestyrelse skal have kontakt til samtlige grupper af fans samtidigt med at de skal klare alt det praktiske, styre økonomi sørge for at stemningsfansene er glade, sørge for at familierne er tilfredse, sørge for lokaler, kampagner, regionsbusser, aktiviteter, udebanebusser, medlemsadmnistration osv
Ingen tvivl om at der venter bestyrelsen et kæmpe arbejde i de næste år.
Men nu skal det jo heller ikke lyde som en skræmmekampagne. Hvis man har tiden til det så kommer evnerne vel med tiden? Er jo ikke fordi man står helt alene hvis man bliver valgt ind i bestyrelsen? Det er vel altid godt med noget nyt blod nye kræfter og nye idér. Hvis fan klubben skal udvikle sig lige så hurtigt som klubben så vil BW til stadighed have travlt rigtigt travlt.
Så er det heldigt at bestyrelsen os har magten til at uddeligere arbejde til andre frivillige. Man kan ik forvente at en bestyrelse skal have kontakt til samtlige grupper af fans samtidigt med at de skal klare alt det praktiske, styre økonomi sørge for at stemningsfansene er glade, sørge for at familierne er tilfredse, sørge for lokaler, kampagner, regionsbusser, aktiviteter, udebanebusser, medlemsadmnistration osv
Ingen tvivl om at der venter bestyrelsen et kæmpe arbejde i de næste år.
-
Fyhn
Du har helt ret Dennis, det skal ikke være nogen skræmme kampagne. Men som du selv siger så er fanklubben også inde i periode i øjeblikket hvor det går meget hurtig og vi har svært nok ved at finde frivillige nok.
Så derfor er det vigtig at de der sidder i bestyrelsen er villig til at tag en ekstra time her og der. Og ikke bare er der fordi de synes det er sejt eller fordi de troede man fik en masse insider viden om FCM. For det gør man ikke.
Og du har også ret når du siger at vi har brug for nye kræfter ude fra, hvis der hele tiden skal være noget nyt i Fanklubben. År 2008 tegner til at bliver meget meget spændende, tør jeg godt love allerede nu. Og vi får bruge for endnu flere hænder i 2008.
Fyhn
Black Wolves bestyrelse
Så derfor er det vigtig at de der sidder i bestyrelsen er villig til at tag en ekstra time her og der. Og ikke bare er der fordi de synes det er sejt eller fordi de troede man fik en masse insider viden om FCM. For det gør man ikke.
Og du har også ret når du siger at vi har brug for nye kræfter ude fra, hvis der hele tiden skal være noget nyt i Fanklubben. År 2008 tegner til at bliver meget meget spændende, tør jeg godt love allerede nu. Og vi får bruge for endnu flere hænder i 2008.
Fyhn
Black Wolves bestyrelse
-
Hekler
Ja så er der kun 4 dage til.
Hvem stiller op udover mig?
Hvem fra Bestyrelsen er på genvalg?
Hvad vil folk arbejde med hvis de kommer ind?
Hvem stiller op udover mig?
Hvem fra Bestyrelsen er på genvalg?
Hvad vil folk arbejde med hvis de kommer ind?
-
Hoffmann
Hekler Skrev:
> Ja så er der kun 4 dage til.
>
> Hvem stiller op udover mig?
> Hvem fra Bestyrelsen er på genvalg?
> Hvad vil folk arbejde med hvis de kommer ind?
Jaa, hvad vil du arbejde med??
> Ja så er der kun 4 dage til.
>
> Hvem stiller op udover mig?
> Hvem fra Bestyrelsen er på genvalg?
> Hvad vil folk arbejde med hvis de kommer ind?
Jaa, hvad vil du arbejde med??
-
Hekler
Hoffmann Skrev:
> Jaa, hvad vil du arbejde med??
Kommunikation og koordination.
Jeg synes vi mangler en del på informations fronten, hvor nyheder omkring hvad der foregår i foreningen ikke altid når ud til folk. Det skal en masse tiltag i forbindelse med den nye hjemmeside råde bod på men der skal være en der sidder og hiver fat i folk. Specielt hvis vi skal have informationre fra de forskellige udvalg sat i system og have flere nye bidragsydere til at byde ind med træningsrapporter, kampreferater fra ungdomskampe ol. eller helt andre ting der kunne have interesse for alle medlemmerne.
Desuden vil jeg meget gerne bygge oven på det franktionsmaøde som der var i efteråret og få ettableret en stemningsudvalg. Ikke så meget at der skal sidde nogen og bestemme hvad der skal ske, men mere et sted hvor vi samler og uddeler informationer om de tiltage der laves rundt om kring så vi kan støtte de gode kræfter der nu engang er, og vi kommer til at arbejde sammen, Allesammen.
Kort sagt jeg søger stillingen som propaganda minister.
> Jaa, hvad vil du arbejde med??
Kommunikation og koordination.
Jeg synes vi mangler en del på informations fronten, hvor nyheder omkring hvad der foregår i foreningen ikke altid når ud til folk. Det skal en masse tiltag i forbindelse med den nye hjemmeside råde bod på men der skal være en der sidder og hiver fat i folk. Specielt hvis vi skal have informationre fra de forskellige udvalg sat i system og have flere nye bidragsydere til at byde ind med træningsrapporter, kampreferater fra ungdomskampe ol. eller helt andre ting der kunne have interesse for alle medlemmerne.
Desuden vil jeg meget gerne bygge oven på det franktionsmaøde som der var i efteråret og få ettableret en stemningsudvalg. Ikke så meget at der skal sidde nogen og bestemme hvad der skal ske, men mere et sted hvor vi samler og uddeler informationer om de tiltage der laves rundt om kring så vi kan støtte de gode kræfter der nu engang er, og vi kommer til at arbejde sammen, Allesammen.
Kort sagt jeg søger stillingen som propaganda minister.
-
smørtyven
Fyhn Skrev:
> Da vi i år vil prøver at gøre noget nyt, vi prøver
> og få alle dem, der enten er på genvalg eller bare
> stiller op til bestyrelsen, til at skrive lidt om
> sig selv plus vi vil sætte et billede på af
> personen. Det vil forhåbenlig gøre det hele lidt
> nemmere for folk og vælge de rigtig folk ind i
> bestyrelsen. Samtidig med at vi i bestyrelsen
> gerne vil have nogle folk som har gjort sig nogle
> overvejelser om hvad det er de går ind til.
http://www.black-wolves.com/visNyhed.php?id=499
Vil det sige der kun er 4 der opstiller/genopstiller til generalforsamlingen??
Har evt. andre kandidater ikke gidet/haft tid til at udfylde en tilsvarende beskrivelse ??
Det er ved at være tid, såvidt jeg erindrer er det da vist imorgen det foregår, capice?
Keep the faith
Smørtyven - Bare rolig, jeg stiller ikke op.
> Da vi i år vil prøver at gøre noget nyt, vi prøver
> og få alle dem, der enten er på genvalg eller bare
> stiller op til bestyrelsen, til at skrive lidt om
> sig selv plus vi vil sætte et billede på af
> personen. Det vil forhåbenlig gøre det hele lidt
> nemmere for folk og vælge de rigtig folk ind i
> bestyrelsen. Samtidig med at vi i bestyrelsen
> gerne vil have nogle folk som har gjort sig nogle
> overvejelser om hvad det er de går ind til.
http://www.black-wolves.com/visNyhed.php?id=499
Vil det sige der kun er 4 der opstiller/genopstiller til generalforsamlingen??
Har evt. andre kandidater ikke gidet/haft tid til at udfylde en tilsvarende beskrivelse ??
Det er ved at være tid, såvidt jeg erindrer er det da vist imorgen det foregår, capice?
Keep the faith
Smørtyven - Bare rolig, jeg stiller ikke op.
-
TBM FCM
Hej
Der ihvert fald kun 4 som har tilkendegivet at de stiller op over for bestyrelsen.
Det er i morgen klokken 9.00 i Loungen.
Det er vigtigt at man medbringer sit medlemskort da man ellers ikke kan deltage i generalforsamlingen
Ses i morgen
Thomas Mikkelsen
Der ihvert fald kun 4 som har tilkendegivet at de stiller op over for bestyrelsen.
Det er i morgen klokken 9.00 i Loungen.
Det er vigtigt at man medbringer sit medlemskort da man ellers ikke kan deltage i generalforsamlingen
Ses i morgen
Thomas Mikkelsen