Reid ude resten af foråret
-
jj
Reid ude resten af foråret
Ifælge bold.dk er Reid skadet resten af foråret som følge af en flækket menisk. Ikken en god måde at starte weekenden på!
Senest rettet af jj 15. mar 2008, 00:24, rettet i alt 1 gang.
-
BW - 665
Re: Reid ude resten af foråret
Link: http://www.bold.dk/nyt/?vis=80984
Det er godt nok noget lort... synes virkelig han er blevet en force i bagkæden, men nuvel, det er jo den plads vi er dækket bedst ind på, så nu må Kjær steppe up og vise at han stadig vil kæmpe for det hold som skaffede ham hans millionkontrakt, og så må Klimpl vise at han ikke var et fejlkøb, og at han bør spille.
Personligt håber jeg man satser på Klimpl da vi jo som bekendt mister Simon til sommer, så der er ikke meget perspektiv i at spille ham ind på holdet. Når det er sagt, er det naturligvis den bedste spiller der skal starte, alt andet lige.
Det er godt nok noget lort... synes virkelig han er blevet en force i bagkæden, men nuvel, det er jo den plads vi er dækket bedst ind på, så nu må Kjær steppe up og vise at han stadig vil kæmpe for det hold som skaffede ham hans millionkontrakt, og så må Klimpl vise at han ikke var et fejlkøb, og at han bør spille.
Personligt håber jeg man satser på Klimpl da vi jo som bekendt mister Simon til sommer, så der er ikke meget perspektiv i at spille ham ind på holdet. Når det er sagt, er det naturligvis den bedste spiller der skal starte, alt andet lige.
-
uschel
Underligt de bruger et billede af Kolja og Frank i den forbindelse
-
BW - 665
uschel Skrev:
-------------------------------------------------------
> Underligt de bruger et billede af Kolja og Frank i
> den forbindelse
Ikke første gang en journalist ikke sætter sig nok ind i det han skriver om (-:
> Underligt de bruger et billede af Kolja og Frank i
> den forbindelse
Ikke første gang en journalist ikke sætter sig nok ind i det han skriver om (-:
-
Hausser
Jeg har selv prøvet at være menisk-skadet og det tog mig faktisk næsten et halvt år at komme over, og min menisk var "blot" flosset. Måtte dog også vente meget længe på en operation. Tror dog vi skal være meget heldige hvis han allerede er tilbage om 3 uger.
Når det så er sagt, så er det vel ikke det værste sted at få en skade, selv om det selvfølgelig er træls. Vil dog hellere undvære Reid end jeg ville undvære Raska, Femi eller Thyge.
Når det så er sagt, så er det vel ikke det værste sted at få en skade, selv om det selvfølgelig er træls. Vil dog hellere undvære Reid end jeg ville undvære Raska, Femi eller Thyge.
-
Ravnen
Det er noget skidt. Nu er det heldigt at Simon Kjær bliver her til sommer, for nu får han da helt sikkert nogle kampe.
-
Takito
Hausser Skrev:
> Jeg har selv prøvet at være menisk-skadet og det
> tog mig faktisk næsten et halvt år at komme over,
> og min menisk var "blot" flosset. Måtte dog også
> vente meget længe på en operation. Tror dog vi
> skal være meget heldige hvis han allerede er
> tilbage om 3 uger.
>
>
Nu kan du ikke altid sammenligne det, når du selv er skadet og en pro er skadet. De har nok lidt en anden sundhedssektor til, at hjælpe sig igennem hele forløbet end hvis en menig borger bliver opereret på kommunehospitalet
> Jeg har selv prøvet at være menisk-skadet og det
> tog mig faktisk næsten et halvt år at komme over,
> og min menisk var "blot" flosset. Måtte dog også
> vente meget længe på en operation. Tror dog vi
> skal være meget heldige hvis han allerede er
> tilbage om 3 uger.
>
>
Nu kan du ikke altid sammenligne det, når du selv er skadet og en pro er skadet. De har nok lidt en anden sundhedssektor til, at hjælpe sig igennem hele forløbet end hvis en menig borger bliver opereret på kommunehospitalet
-
Hausser
Hvor ved du fra jeg ikke er en pro fodboldspiller? 
Nej jeg ved godt sammenligningen er lidt søgt og grunden til der gik så langt tid inden jeg kom over min skade, var fordi jeg måtte vente 2-3 måneder på operation.
Det er dog ikke alting selv den bedste sundhedssektor kan ordne og jeg syntes 3 uger lyder af lidt når vi snakker en flækket menisk.
Nej jeg ved godt sammenligningen er lidt søgt og grunden til der gik så langt tid inden jeg kom over min skade, var fordi jeg måtte vente 2-3 måneder på operation.
Det er dog ikke alting selv den bedste sundhedssektor kan ordne og jeg syntes 3 uger lyder af lidt når vi snakker en flækket menisk.
-
Dahl Nielsen
Hausser Skrev:
> jegsyntes 3 uger
> lyder af lidt når vi snakker en flækket menisk.
Der står jo her, som der vist også blev linket til tidligere i tråden, hvor længe han er ude. ; )
http://www.bold.dk/nyt/?vis=80984
"Scanningen viste, at jeg havde flækket min menisk, så foråret er helt sikkert væk for mig. Jeg skal opereres på mandag, hvorefter jeg skal gå med en skinne i halvanden måned. Først derefter kan jeg begynde genoptræningen, så det ser ud til at pausen bliver på fem måneder."
> jegsyntes 3 uger
> lyder af lidt når vi snakker en flækket menisk.
Der står jo her, som der vist også blev linket til tidligere i tråden, hvor længe han er ude. ; )
http://www.bold.dk/nyt/?vis=80984
"Scanningen viste, at jeg havde flækket min menisk, så foråret er helt sikkert væk for mig. Jeg skal opereres på mandag, hvorefter jeg skal gå med en skinne i halvanden måned. Først derefter kan jeg begynde genoptræningen, så det ser ud til at pausen bliver på fem måneder."
-
Hausser
Okay, det virker desværre mere korrekt, men det harmonerer dog ikke rigtigt med hvad FCM selv melder ud:
”På mandag skal der kikkes ind i knæet for at afgøre, hvorvidt man vil sy menisken sammen eller måske fjerne noget af den. I bedste fald forventer vi, han er væk i tre uger. I værste fald kan der gå op til seks uger,” siger FCM’s assisterende træner, Thomas Thomasberg.
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
”På mandag skal der kikkes ind i knæet for at afgøre, hvorvidt man vil sy menisken sammen eller måske fjerne noget af den. I bedste fald forventer vi, han er væk i tre uger. I værste fald kan der gå op til seks uger,” siger FCM’s assisterende træner, Thomas Thomasberg.
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
-
Dahl Nielsen
Nej, har også undret mig lidt over det, men måske man har ment 3-6 måneder? Jeg mener i hvert fald, at 3-6 uger virker til at være for kort tid - desværre!
-
E!
Det kommer an på hvor galt det er, og hvad der bliver gjort.
Hvis de vælger at fjerne noget, kan han være klar igen rimelig hurtigt.
Hvis der derimod er mulighed for at flængen kan gro sammen igen, må knæet ikke belastes i 6 uger.
Det var det jeg fik at vide da jeg selv fik noget fjernet for 1½ uge siden.
- Jeg kan gå og småløbe uden smerter,men små vrid osv, samt at gå ned i knæ er ikke noget hit endnu.
Og jeg har al mulig tro på at en elitesportsmand med stor focus på bentøjet restituerer hurtigere end jeg gør.
Hvis de vælger at fjerne noget, kan han være klar igen rimelig hurtigt.
Hvis der derimod er mulighed for at flængen kan gro sammen igen, må knæet ikke belastes i 6 uger.
Det var det jeg fik at vide da jeg selv fik noget fjernet for 1½ uge siden.
- Jeg kan gå og småløbe uden smerter,men små vrid osv, samt at gå ned i knæ er ikke noget hit endnu.
Og jeg har al mulig tro på at en elitesportsmand med stor focus på bentøjet restituerer hurtigere end jeg gør.
-
Altoriso
Måske er det de mener, at han først kan begynde at træne sig op igen efter 3-6 uger alt efter hvordan operationen går