Der sker sku en del!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Hekler

Der sker sku en del!

Indlæg af Hekler »

Ja så fik vi at vide at Erik Rasmussen slutter sit engagement til sommer, og han har i tråd med den personlighed han bl.a. afslørede i sin bog, valgt at tage en sabbat år…eller i hvert fald et halvt, inden han må lave en ny aftale. Selvom alle blev overrasket over at han så kort tid efter sin forlængelse vælger en sådan løsning, men med det begrænsede kendskab vi har fået til personen bag trænergerningen, så er der vel ikke så mange af os der er totalt overrumplet over at han kunne finde på det? Hvem har ikke prøvet at få sine egne livs udsigt til at se komplet anderledes ud i løbet af et halvt år?

Men det er jo ikke første gang vi har mistet ”verdens bedste træner”! Ove P. kunne ikke erstattes, i manges øjne, hvilket nok heller ikke gjorde Troels Bech´s opgave nemmere. Denne gang er der dog en meget bedre mavefornemmelse i forhold til fortsættelsen. En ting må man da håbe, nemlig at det går Erik noget bedre end Ove P. Jeg har altid haft det svært ved at den rare mand skal være sådan et grimt sted som ude ved de hvide.

Hvad nu?
Ja det næste halvsæson, skal virkeligt vise hvilket eftermæle som Erik skal have i FCM, Medaljer og Pokalfinale, må være målet. Mindre end det, vil i ikke ringe grad falde tilbage på ham. Men i det mindste så får vi en perfekt indkørsel af det nye team, Kenneth vil nok lige så stille træde længere frem i løbet af sæsonen, og der er ikke nogen tvivl om at Glenn nok skal være klar. Faktisk har jeg aldrig mødt et menneske der virker mere klar end ham, men måske er det bare sympati for en anden pædagog 

Med udskiftning på trænerposterne tror jeg et af de vigtigste ting er at der bliver ro på spillerfronten. Lad os håbe at Ørgaard kan holde kuglepennen i ro bare til efter sommer transfer vinduet. Højst et enkelt velplaceret salg tak.

Som fans hvordan forholder vi os nu til det skete? Nogen snakker om farvel tifo, men mon ikke den kan vente til slutningen af sæsonen?

Nå men først og fremmest så kan vi jo koncentrere os om turen til Vejle. Personligt synes jeg det er sørgeligt, at der kun er 300 tilmeldte til en tur hvor prisen er lige godt det halve af hvad bare billetten til stadion koster. Godt nok har jeg ladet mig fortælle, at der er en ordentlig bunke af de frivillige fra FCM der har fået en tur til kampen også, men jeg ser det som lidt af et opstarts symptom. Man skal lige i gang inden overblikket etableres.

Men det gælder altså om at finde sine ben hurtigt. Første kamp i ligaen er en mandags kamp mod FCN så en lørdags udekamp mod Brøndby (Mon ikke vi skal en lille flok af sted der?) Og den 23/3 står den så på Generalforsamling og kamp mod Lyngby.

Generalforsamling.
Mød nu for helvede op!
Vi har en af de allerbedst besøgte Generalforsamlinger af alle fanklubber, og du skal derfor ikke være bange for at blive valgt under pres. Men vi har brug for din hjælp hvis vi skal have valgt en ordentlig bestyrelse. Hvert eneste år lykkes det en flok idioter, at få valgt 1-2 personer ind som aldrig laver en skid, er illoyale over for foreningen og mest sidder der fordi dem der har valgt dem ind tror de så kan få nogle insider informationer. Det må ikke ske i år. Det lyder til at mængden af kompetente og villige personer efter hånden er oppe på sådan et niveau at der er plads til at du kan vælge mellem gode og sunde kandidater. Ydermere er det set fra min stol vigtigt at møde op og stemme på de bestyrelsesmedlemmer der stiller op igen hvis du har været tilfreds med det arbejde der er blevet lavet i det forgangne år.
Det er ikke kun valget der er vigtigt, det er også på Generalforsamlingen, du har mulighed for selv at stille spørgsmål til bestyrelsen, eller høre hvad andre gerne vil vide mere om. Det er her den mest direkte indflydelse på bestyrelsen og fanklubbens videre arbejde ligger.

Så se af få meldt dig ind i en fart hvis du ikke allerede er det, og mød op på generalforsamlingen!
Senest rettet af Hekler 8. mar 2008, 15:25, rettet i alt 1 gang.

Kent

Re: Der sker sku en del!

Indlæg af Kent »

Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> Nå men først og fremmest så kan vi jo koncentrere
> os om turen til Vejle. Personligt synes jeg det er
> sørgeligt, at der kun er 300 tilmeldte til en tur
> hvor prisen er lige godt det halve af hvad bare
> billetten til stadion koster. Godt nok har jeg
> ladet mig fortælle, at der er en ordentlig bunke
> af de frivillige fra FCM der har fået en tur til
> kampen også, men jeg ser det som lidt af et
> opstarts symptom. Man skal lige i gang inden
> overblikket etableres.

Nu er Vejle-turene vel ikke dem, der sælger bedst i forvejen? Der er så kort afstand, at mange - især folk der kommer syd fra Herning - vælger at køre selv. Det er trods alt ikke alle, der synes en bustur er verdens mest interessante ting - også selv om man kan spare et par kroner. Jeg er ikke i tvivl om, at der nok skal blive fyldt godt op i udebaneafsnittet. Sponsorerne er også blevet tilbudt billeter, så jeg tror der er rigtig mange, der møder op.

Jacob

Indlæg af Jacob »

Kent Skrev:
> Det er trods alt ikke alle, der synes
> en bustur er verdens mest interessante ting - også
> selv om man kan spare et par kroner.

Så må folk sgu lige spænde hjelmen, en BW-bustur ER verdens mest interessante ting og det er med til at skabe en god stemning på stadion at folk gejler hinanden op allerede i bussen.

1-2 til os på søndag!

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Nu er det jo altså sådan at for nogen, fx folk fra Århus kan det faktisk engang imellem ikke betale sig at tage med på en bustur. Det vil ind imellem kræve at man tager til Herning med tog og derefter til Vejle og så tilbage igen med tog. Det vil i sidste ende løbe op på det samme som hvis man tog toget fra Århus til Vejle...

Hekler

Indlæg af Hekler »

mancitydk Skrev:
> Nu er det jo altså sådan at for nogen, fx folk fra
> Århus kan det faktisk engang imellem ikke betale
> sig at tage med på en bustur. Det vil ind imellem
> kræve at man tager til Herning med tog og derefter
> til Vejle og så tilbage igen med tog. Det vil i
> sidste ende løbe op på det samme som hvis man tog
> toget fra Århus til Vejle...

Hvis der er nok og nogen der vil stå for det er en bus fra Århus jo en smal sag, men det er nu mere møntet på dem der selv køre fra kerneområdet.

Når der komme 10k i stedet or 4-5k til Vejle så kan man jo lige så godt smide bilen første chance fra motorvejen og gå, er er ikke plads lige meget hvordan du vener og drejer det. Hvis du ikke er der min. 1½ time før kampstart så er du totalt fucked!

Dennis (BW2479)

Indlæg af Dennis (BW2479) »

Hekler Skrev:
> Hvis der er nok og nogen der vil stå for det er en
> bus fra Århus jo en smal sag, men det er nu mere
> møntet på dem der selv køre fra kerneområdet.

Hvis du havde læst det nye Pitch så ville du opdage at der kun er 21 BW´r i Århusområdet :-) Tror der er en 15 stykker fra Århus der kommer Søndag så det er nok lige i underkanten til en bus. Men måske vi skulle overveje det, er vel stadig dobbelt så mange som der nogensinde har været på den forrige regionsbus:-)

> Når der komme 10k i stedet or 4-5k til Vejle så
> kan man jo lige så godt smide bilen første chance
> fra motorvejen og gå, er er ikke plads lige meget
> hvordan du vener og drejer det. Hvis du ikke er
> der min. 1½ time før kampstart så er du totalt
> fucked!

Nu er det første gang jeg for æren af at køre med bussen på Søndag, puntoen kommer nok til at savne det men tænkte at det var et forsøg værd. Syntes bare der er for mange eksempler på at vi andre står op prøver at opretholde et min af stemning ind til BW bussen kommer 5 inde i kampen. Det må bare ikke ske Søndag med så mange sponsorer på lægterne.

Hekler

Indlæg af Hekler »

Nej men hvis der var noget der gad gøre arbejet kunne det jo være atman unne have 15 fra Århus + samle folk op påvejen. Måske er Vejle ikke den nemmeste tur, da der ikke rigtigt er noget på vejen, men tænke over det.
Ellers er muligheden for at leje en minibus, hvis der er en med kort til det, jo også en mulighed.

Vinding

Indlæg af Vinding »

Hekler Skrev:
> Nå men først og fremmest så kan vi jo koncentrere
> os om turen til Vejle. Personligt synes jeg det er
> sørgeligt, at der kun er 300 tilmeldte til en tur
> hvor prisen er lige godt det halve af hvad bare
> billetten til stadion koster. Godt nok har jeg
> ladet mig fortælle, at der er en ordentlig bunke
> af de frivillige fra FCM der har fået en tur til
> kampen også, men jeg ser det som lidt af et
> opstarts symptom. Man skal lige i gang inden
> overblikket etableres.

Hej Hekler

Du ved godt at netop til kampene i Vejle kommer der mange tilskuer fra Billund og Grindsted. Vi stod selv og snakkede netop om dette emne under kampen hvor vi vandt 5-2 i efteråret 2005 i Vejle.
Jeg syntes også at man var sent ude med billetterne til busturen. Jeg havde forlængst sikret mig en stak billetter. Jeg har hørt det samme fra flere andre som der selv havde sikret sig billetter først.

Vinding

Besvar