Optaktsprogram på tv2sport

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kent

Optaktsprogram på tv2sport

Indlæg af Kent »

TV2sport har lavet optaktsprogrammer om de enkelte klubber før starten på SAS-ligaen. I øjeblikket er det OB og EfB, der vises men i morgen kl. 17.55 er det vores tur. Jeg har set lidt af OB-programmet og det virker ok, med interview med tænere og spillere samt ekspert-kommentatorer.

Jeg regner ikke med selv at få mulighed for at se det, men der kan være andre der ikke er opmærksomme på det.
Senest rettet af Kent 5. mar 2008, 11:57, rettet i alt 1 gang.

Kent

Nyt debatprogram på TV3+

Indlæg af Kent »

Når jeg nu er ved at tale om programmer, så kommer der et nyt fodbold-debatprogram på 3+ i den nye sæson "Fodbold uden filter": http://new.fjernsynet.dk/news.php?id=1916

Jeg synes det er godt - personligt har jeg savnet "Ren fodboldsnak". Det er rart med et program, hvor man kommer lidt dybere ind i problemer og ikke kun skal høre på de sædvanlige korte soundbites.

fcm-fan-4ever

Re: Optaktsprogram på tv2sport

Indlæg af fcm-fan-4ever »

I morgen handler optaktsprogrammet om Brøndby og FCM.. En udmærket udsendelse som giver et bedre overblik over ligaen her til foråret

Morten Odense

Re: Optaktsprogram på tv2sport

Indlæg af Morten Odense »

Jeg så programmet i går(mandag), hvor det handlede om Randers FC og FC Nordsjælland.
I følge mig var det et super program.
Man får lidt indsigt i de andre klubber. Og det er ikke tynd journalistik, så jeg glæder mig til de næste.

Hilsen Morten H.

Thomas Lund

JP: Et guldrandet papir

Indlæg af Thomas Lund »

Besvar