FCM i Italien

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Hausser

FCM i Italien

Indlæg af Hausser »

Glæder mig meget til at følge drengene når de imorgen smutter til Italien. Fcm.dk har efterhånden udviklet en fremragende tradition for at lave mange og dybdegående reportager når et FCM-hold er på tur, det kan vi vist også godt regne med den her gang.

Det første interessante tema omkring turen, må være at 17-årige Oliseh får lov at komme med.

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

De fleste herinde er vist godt klar over at Mads Albæk er et megatalent og FCM har da også allerede skrevet kontrakt med ham til 2012. Trods dette så er 18-årige Albæk ikke udtaget, men det er Oliseh derimod. Nu skal man jo være forsigtigt med at overtolke, men der er noget der tyder på at denne Oliseh virkelig rummer noget stort når han på den måde for lov at deltage på førsteholdets træningslejr. De forlydener vi fik fra turneringen i Norge og Coppa Carnevale har vist ikke været helt skæve..
Senest rettet af Hausser 27. feb 2008, 22:03, rettet i alt 1 gang.

foboldfreaken1001

Re: FCM i Italien

Indlæg af foboldfreaken1001 »

Det er da et okay hotel de bor på.

"kun" 85 euro for en nat.. efter havd jeg kan læse

dalle

Indlæg af dalle »

jamen har Albæk ikke en menisken skaden eller er det bare mig der husker forkert?i så fald vil den kunne gå hen og tage meget lang tid.

smørtyven

Indlæg af smørtyven »

foboldfreaken1001 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det er da et okay hotel de bor på.
>
> "kun" 85 euro for en nat.. efter havd jeg kan læse

- Du kommer da vist ikke så meget ud hvis du synes at 85 EURO er dyrt for et hotelværelse....

foboldfreaken1001

Nej, det gør jeg faktisk ikke.. ;)

Hausser

Indlæg af Hausser »

Det er rigtigt han var skadet for ikke så længe siden, men ved ikke hvor alvorligt det er længere, han dukkede ihvertfald op iført fodbold-gear da vi spillede mod Herfølge. Om han bare genoptræner eller om han er tilbage ved fuld styrke ved jeg ikke noget om..

analka

Indlæg af analka »

Det kunne være rigtigt fedt af se lidt video fra træningen i Italien. Jeg sidder helt og savler når jeg ser hvad morethanaclub.dk har af trænings-lejer-setup.

Kent

B-holdet mod Brescia

Indlæg af Kent »

Det er vel hvad man kan udlede af dette:http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

Jonas Lössl
Maros Klimpl, Ibrahim Gnanou, Simon Kjær, Leon Jessen
Yakubu Akilu, Nick Ragus, Danny Olsen
Jude Nworuh, Ken Fagerberg, Sekou Oliseh.

Giver nok en god indikation på hvordan trænerne ser start-11 i øjeblikket.

Hausser

Re: B-holdet mod Brescia

Indlæg af Hausser »

Nu skal vi jo huske på det trods kun er Brescias talenthold som vi møder. Tror hovedsageligt kampen er arrangeret for at give vores mange u-20 talenter en kamp i Italien og Klimpl, Danny og Leon er vist primært med i mangel af yngre alternativer til deres positioner. Håber ikke de tre opfatter det som en degradering af deres position i truppen.

Men ellers tror jeg nu det er meget rigtigt, de spillere vi bruger her, er vel nok det tætteste vi kommer på et B-hold lige nu, omend jeg nu ikke opfatter særligt mange af dem som B :)

Takito

Indlæg af Takito »

Hausser Skrev:
>
> Men ellers tror jeg nu det er meget rigtigt, de
> spillere vi bruger her, er vel nok det tætteste vi
> kommer på et B-hold lige nu, omend jeg nu ikke
> opfatter særligt mange af dem som B :)

Tjah - de må vel være B hos os, eftersom vi på papiret kan stille stærkere opstilling end den der. Kan godt være de PT kunne være førsteholdsspillere andre steder. Men det siger vel bare en del om vores trup efterhånden - at den er ved, at være ganske stærk.

Shadrak

Indlæg af Shadrak »

Det er da ikke Dannys normale plads, han er da blevet rykket ned på en af det centrale pladser eller hva, det ligner det da.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Kom så fcm.dk, lad os få en liveupdate fra Italien..

foboldfreaken1001

Hausser Skrev:
> Kom så fcm.dk, lad os få en liveupdate fra
> Italien..

Det tror jeg desværre ikke du skal regne med, men der kommer da referat omkring 1730.

Men lad os håbe at det kommer.

foboldfreaken1001

Sejr over Brescia

Dejligt at se os ramme målet igen.

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=

Hausser

Re: Sejr over Brescia

Indlæg af Hausser »

Det er jo altid rart med en sejr :)

Brescias talenthold tror jeg dog ikke har et specielt højt niveau og de deltog ikke engang i Coppa Carnevale hvilket måske siger lidt, men det er altid godt for knægtene at tanke noget selvtillid og godt med scoringer til Oliseh og de andre. Ku være godt for Fagerberg hvis han selv havde lavet en pind idag, men to assists må række for den her gang :)

Besvar