Træningskamp mod Herfølge

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kent

Re: Træningskamp flyttet til stadome

Indlæg af Kent »

vandt 1-0 på heldigt mål af Femi

foboldfreaken1001

Indlæg af foboldfreaken1001 »

Dejligt med en sejr, selv om den nok godt kunne have været størrere.

188

Nogen der kan give et kampreferat?

Indlæg af 188 »

Det kunne være super med et kampreferat som i de foregående kampe, hvis der er nogen der har kilder der har set kampen.

Kent

Re: Nogen der kan give et kampreferat?

Indlæg af Kent »

188 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det kunne være super med et kampreferat som i de
> foregående kampe, hvis der er nogen der har kilder
> der har set kampen.

Det varer nok ikke længe inden folkene der har set kampen kommer med referater, og det er alt andet lige bedre end 2. håndsinformation. Det jeg har hørt er dog, at vi spillede bedre i 2. halvleg end i første. At Claus var god da han kom ind ligesom Adeola. Vi skulle vist have skabt flere chancer i 2. halvleg, men det skyldes måske vi fysisk var Herfølge overlegne på det tidspunkt.

Klimpl skulle have gjort det fint på backen og en interessant detalje er, at man på et tidspunkt skifte Kolja ind i stedet for Winston (der måske vred om). Det medførte ikke at Kolja overtog backen, men i stedet at han gled ind i midterforsvaret, mens Klimpl blev på backen. Det indikerer vel tydeligt, at man satser på Klimpl på backpladsen.

188

Indlæg af 188 »

Spændende med Klimpls situation på backen.

Jeg forstår ikke helt det her: "Vi skulle vist have skabt flere chancer i 2. halvleg, men det skyldes måske vi fysisk var Herfølge overlegne på det tidspunkt."
Hvis vi er dem fysisk overlegne, hvorfor skulle vi så ikke kunne skabe chancer? Mener du underlegne?

Casper Søe

Indlæg af Casper Søe »

188 Skrev:
> Spændende med Klimpls situation på backen.
>
> Jeg forstår ikke helt det her: "Vi skulle vist
> have skabt flere chancer i 2. halvleg, men det
> skyldes måske vi fysisk var Herfølge overlegne på
> det tidspunkt."
> Hvis vi er dem fysisk overlegne, hvorfor skulle vi
> så ikke kunne skabe chancer? Mener du underlegne?

Tror det betyder, at vi skabte flere chancer i 2. halveg, fordi vi var Herfølge fysisk overlegne.

Dennis (BW2479)

Indlæg af Dennis (BW2479) »

Kent Skrev:
> vandt 1-0 på heldigt mål af Femi

Selvmål vil jeg nok vælge at kalde det

Kent

Indlæg af Kent »

Dennis (BW2479) Skrev:
> Kent Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > vandt 1-0 på heldigt mål af Femi
>
> Selvmål vil jeg nok vælge at kalde det

Nu scorer Femi ikke så tit, så tror du ikke gerne han vil krediteres for denne ;-)

Hausser

Re: Træningskamp mod Herfølge

Indlæg af Hausser »

Syntes ikke det var en specielt god kamp fra vores side, problemet var hovedsageligt at vi spillede for langsomt og desuden var spillerne heller ikke gode til at bevæge sig for hinanden. Når man spiller mod en så defensiv modstander, så skal man sgu løbe og det var der for mange som ikke var villige til.

Selv om vi igen ikke skabte så meget fremad som man kunne forvente, modstanderen taget i betragtning, så havde vi dog alligevel minimum 7-8 store chancer + det løse, hvoraf en del bare skal scores på! Jeg anbefaler en alvorlig omgang træning af afslutninger, det var bare ikke godt nok idag.

Par gode udskiftninger som tilførte holdet meget i sidste 20-25 minutter af kampen som tilførte holdet meget og hjalp til at sikre sejren.

Karakterer til spillerne herfra:

Heinze - 8 - ikke testet en eneste gang, ingen skud på mål fra Herfølge. Kold dag på kontoret for ham.

Reid - 8 - Heller ingen problemer overhovedet, havde et par store hovedstødschancer.

Kjær - 9 - Herligt forudseende i sit spil, bryder gang på gang.

Klimpl - 8 - Heller ingen vanskeligheder, kunne måske godt være kommet lidt mere med frem.

C. Poulsen - 10 - Var dejligt energisk igennem hele kampen og var vel manden bare en håndfuld store og små chancer, både til sig selv og andre. Smed dog også flere sløsede bolde væk og han prioriterede ikke det defensive ret højt, var der dog heller ikke megen grund til.

Femi - 8 - Manden bag scoringen, med det var dog et selvmål. Han skal spille hurtigere end det han gør, ellers får man ikke åbnet så defensivt et hold som Herfølge.

Thyge - 7 - Thyge lykkedes ikke med meget og det løb for ofte ud i ingenting med ham. burde også have scoret. Savner lidt mere offensivt ansvar fra Thyge, han er den af dem som skal løfte holdet i foråret.

Florescu - 8/9 - Gode løb og mange lækre detaljer. Virker til at have en meget god spilforståelse, men han skal lige helt på bølgelængde med sine medspillere.

Danny - 5/6 - Er meget bekymret på Dannys vegne, syntes ikke han har vist niveau meget længe. Usynlig og stillestående og brænder bl.a for tomt mål på et fremragende indlæg fra C.P i første halvleg. Alt vores spil foregik i den side som Danny ikke befandt sig i.

Baba - 6/7 - Ikke Babas dag, var meget usynlig i perioder og virkede halvdoven flere gange. Thomasberg dirigerede flere gange løs med ham. Blev dog bedre da Madsen og Adeola kom på banen og blev ihvertfald snydt for mindst et straffe, hvis ikke to i samme sekvens.

Fagerberg - 8 - Burde have scoret minimum et par gange, men han er dejligt pågående og formår at gøre sig spilbar konstant. Kan godt se han stadig er ung, flere gange må han godt være mere direkte og afslutte første gang.

Madsen - 9/10 - Kom virkeligt ind og gjorde en forskel, men mange gode afleveringer og udfordringer. Madsen fungerede faktisk rigtigt godt på den offensive midtbane.

Adeola - 9 - Ser virkelig hvor hurtig han er flere gange, gode dybdeløb og nærgående afslutninger. Burde have scoret men tror Thyge? formår at blokere hans skud for frit mål. Er dog også meget ung og uprøvet og det kan man også godt se flere gange.

mrjelle

Re: Træningskamp mod Herfølge

Indlæg af mrjelle »

Er meget enig med dig, syns specielt Adeola virker meget spændende.
2 skridt og han er op i en fart de færreste SAS liga spillere kan følge med til, Madsen virker også til at være klar og gjorde det virkelig flot.
For mig var det første gang jeg så Klimpl som højre back, jeg må sige han gjorde det fint, han søger fint med frem i banen.
Ellers var CP også min MOM han har sat sig tungt på venstre back positionen.

Desværre må jeg igen sige Danny skuffede mig, han virker ofte ukoncenteret i de afgørende situationer. Og desuden udfordre han ALDRIG sin direkte modstander hvilket jeg ikke fatter. Han har speeden og teknikken til at sætte de fleste af, men benytter sig alt for sjælden af den. Danny har fået lang snor indtil videre af ER og TT men skal snart til at gengælde tilliden.

Hausser

Re: AGF - Skive 2-0 SLUT

Indlæg af Hausser »

Og det var der heldigvis en grund til ifølge fcm.dk

”Vi er glade for at have fået to kanon-drenge. Og I får to bedre spillere hjem igen, ingen tvivl om det. Desværre var Jesper Juelsgård skadet og ikke med mod AGF i dag. Men Christian Sivebæk havde en god mulighed for at bringe os foran ved 0-0. Han udvikler sig hele tiden. Nu har han også lært at spille baglæns. Hos os skal alle kunne alt. Det har han godt af.”

Skive-direktør Per Baadsgaard, der sætter stor pris på de udlejede FCM’ere Juelsgård og Sivebæk.

Forventer at de to unge spillere vil være faste startere i Skive..

jonastk

Indlæg af jonastk »

Til info så kunne denne kamp, og de andre test kampe følges live, ikke kun resultatet på http://futbol24.com/

så at vi kom foran med 1-0 på den side før der var et indlæg her.

Blot til info :)

GOD aften

Besvar