Kjær til Palermo

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Ravnen

Re: Kjær til Palermo

Indlæg af Ravnen »

Kjær er jo fin at have som reserve mens Gnanou vænner sig til livet i Danmark. Så egentlig tror jeg stadig Kjær er 3 valg, og at vi ser ham på bænken til en del kampe, ligesom han sikkert også kan få spilletid når en af de andre skal spares. Det er trods alt FCM som betaler 30.000 kr om måneden for ham indtil sommer, så må vi vel også bruge ham det vi vil :-)

Rune

Indlæg af Rune »

Jojo.. det er ret som reserve er han jo super.. og hvis han så vælger at træne og spille med FCM så skal han da være velkommen.. men hvis det nu er at han går ind og slår Klimpl, Winston, Reid eller Troest af ( Hva jeg nu ikke tror at han gør )
Så kan det godt komme til at være et stort minus..

Men AL RESPÆÆKT til Jens Ørgaard & Claus Steinlein og hvem der nu har hjulpet simon til at blive det talent han nu er. omkring 30 millioner ( hvis ikke at det er 35-40 ) Det er GENIALT

Rune

Indlæg af Rune »

Ravnen Skrev:
-------------------------------------------------------

> Det er trods alt FCM som betaler 30.000 kr om
> måneden for ham indtil sommer, så må vi vel også
> bruge ham det vi vil :-)

rettelse 35 :)

188

Palermo tæt på UEFA

Indlæg af 188 »

Simon må følge godt med i resultaterne i Italien i øjeblikket. Palermo vandt i weekenden 2-1 over Calgari og er nu 5 point fra UEFA pladserne, så mon ikke han krydser fingre.

Ravnen

10 Italienske klubber ville have Kjær

Indlæg af Ravnen »

Set her: http://www.bold.dk/nyt/?vis=79953

Inter, Roma, Juventus, Fiorentina, Milan, Udinese, Sampdoria, Palermo, Atalanta, Genoa.

Man må gå ud fra at Palermo bød højest :-)

Altoriso

Re: 6 Italienske klubber ville have Kjær

Indlæg af Altoriso »

Ravnen Skrev:
> Set her: http://www.bold.dk/nyt/?vis=79953
>
> Inter, Roma, Juventus, Fiorentina, Milan, Udinese,
> Sampdoria, Palermo, Atalanta, Genoa.

Nu står der retteligt at det drejede sig om 6 top 10 klubber der var interesserede heriblandt Inter, Roma og Fiorentina

Men flot interesse alligevel må man sige - tænk hvis vi var gået videre i turneringen..

Hausser

Indlæg af Hausser »

Så lige et interview med Kjær i Tv-Midtvest, hvor en journalist konfronterede Simon Kjær med at han skulle få 300.000 i ugen. Simon Kjær smilede blot lettere forlegent og sagde "det ville da ikke være dårligt hvis jeg fik det." Ved ikke helt hvordan det skal tolkes, men der er noget der tyder på at 0,5 mio i måneden som han angiveligt skulle få, er alt for lidt..

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Altoriso Skrev:
> Ravnen Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Set her: http://www.bold.dk/nyt/?vis=79953
> >
> > Inter, Roma, Juventus, Fiorentina, Milan,
> Udinese,
> > Sampdoria, Palermo, Atalanta, Genoa.
>
>
> Nu står der retteligt at det drejede sig om 6 top
> 10 klubber der var interesserede heriblandt Inter,
> Roma og Fiorentina
>
> Men flot interesse alligevel må man sige - tænk
> hvis vi var gået videre i turneringen..

Ja det står der godtnok, men jeg valgte en anden overskrift da de jo omtalte 10 klubber i nyheden :-)

BW - 665

Et skridt på vejen

Indlæg af BW - 665 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=79962

Store mål må man sige!

Jeg håber for ham at han formår at holde begge ben på jorden og holde fokus på opgaven - at etablere sig og bide sig fast i førsteholdet, og at holde niveau over en længere periode i Palermo - og ikke tænker for meget over at blive en verdensstjerne.

Uanset hvad synes jeg dog det er forfriskende at se en ung mand som ikke er ydmyg for jantelovens skyld - håber at se ham på landsholdet om nogle år, Kjær og Agger i forsvaret til VM 2014 ville ikke være helt dumt (;

Nicolai Kammersgaard

Re: 10 Italienske klubber ville have Kjær

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Ravnen Skrev:
> Set her: http://www.bold.dk/nyt/?vis=79953
>
> Inter, Roma, Juventus, Fiorentina, Milan, Udinese,
> Sampdoria, Palermo, Atalanta, Genoa.
>
> Man må gå ud fra at Palermo bød højest :-)

Ifølge BTs papirudgave så var Palermo hurtigst ude og snød dermed de andre interessede.
Det lyder vel også ret sandsynligt eftersom, 30 mill. er temmeligt meget at gamble med fra JØs side.

Nicolai Kammersgaard

Hausser

Re: Kjær klarede lægetjekket

Indlæg af Hausser »

Hmm Kjær bliver, ifølge interviews på fcm.dk, her i klubben til sommer, det syntes jeg personligt er en lidt underlig beslutning. Var han taget derned nu, så havde han både tid til at integrere sig og lære klubbens måde at spille bold på. Nu bliver det mere lige på og hårdt for ham..

dalle

Et skridt på vejen

Indlæg af dalle »

Det kunne være kanon hvis vi har fået en vidreklausul med så kunne vi godt tjene nogle gode penge hvis han engang skiftede til en stor klub

Dennis (BW2479)

Indlæg af Dennis (BW2479) »

Hausser Skrev:
> Hmm Kjær bliver, ifølge interviews på fcm.dk, her
> i klubben til sommer, det syntes jeg personligt er
> en lidt underlig beslutning. Var han taget derned
> nu, så havde han både tid til at integrere sig og
> lære klubbens måde at spille bold på. Nu bliver
> det mere lige på og hårdt for ham..

Kan jo være Palermo vurderer at han udvikler sig bedst i FCM de næste 5 mdr. Hans udvikling er jo kun gået en vej de sidste par år. Nu har han godt med tid til at finde noget at bo i dernede og til at skrive autografer på SAS arena :-)

Hausser

Indlæg af Hausser »

Eller også er det personlige hensyn. Så har han mulighed for at være sammen med familien og vænne sig lidt til tanken om at skulle flytte 2000 km hjemmefra.

Ved dog ikke hvordan det stiller ham rent sportsligt. Kan, må, bør og tør FCM bruge ham i foråret?

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Hausser Skrev:
> Ved dog ikke hvordan det stiller ham rent
> sportsligt. Kan, må, bør og tør FCM bruge ham i
> foråret?

Vi både kan og må, eftersom vi stadig ejer ham i foråret. : )

Om vi bør? Tja, hvis det er nødvendigt fx grundet skader eller karantæner, men ellers er det jo i princippet bedre at bruge nogle af vores andre centrale forsvarsspillere. Winston stormer af sted, Klimpl skal bevise, at han kan genfinde og holde niveauet fra sin første tid i klubben, og Gnanou skal jo forsøge at presse lidt på og skulle gerne spilles lidt ind på holdet. Troest virker for mig stadig som en sikker mand i startopstillingen.

Om vi så tør? Uh, det må tiden vise... : )

Besvar