Inter vs FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Altoriso

Inter vs FCM

Indlæg af Altoriso »

Der var allerede lidt rygter om det i sidste eller forrige uge, men nu skulle det være ganske vist at vi skal spille en kamp mod Inters reserver

http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodb ... 975806.ece

Og nu kender de jo prisen på vores talenter :-)
Senest rettet af Altoriso 23. feb 2008, 19:37, rettet i alt 1 gang.

Rune

Re: Inter vs FCM

Indlæg af Rune »

Jo jo.. det ender jo med at alle ryger til Italien :)
Hvis en af Inter's spejdere er blevet positivt overrasket af vores stjerner så er det vel et tegn på at vores standart er steget.. og det er kun godt jo :)

JesperFCM

Indlæg af JesperFCM »

Det store talentarbejde i FCM bliver da belønnet ret godt lige nu:-)
Og mon ikke mange talenter i DK har os højest på ønskeslisten når de skal vælge klub.

Ved nogen hvor kampen mod Inter skal spilles?

Jeg tænkte i øvrigt på, i forbindelse med salget af Simon Kjær - får hans tidligere klub Lund ved Horsens noget af salgssummen?

Hausser

Indlæg af Hausser »

Glimrende!

Ved ikke hvilket niveau Inters reserver har, men jeg syntes da man overvejende bør stille et hold, med spillere med videresalgspotentiale og lade de mere rutinerede kræfter blive hjemme. Vi skal dog, naturligvis ikke have klø, så det er vigtigt at kunne matche dem, men det tror jeg også vi kan med talenterne.

Lad Madsen, Frank, Klimpl, Raska og Furuseth blive hjemme og stil nogenlunde sådan her op:

------------Heinze----------

Kolja---Troest---Reid---Leon

--Salami---Femi---Thygesen--

--Danny---Fagerberg---Baba--

På bænken: Florescu, Yakubu, Adeola, Jude, Gnanou, Ragus og måske C.P.

Alernativ kunne man satse endnu yngre os smide Yakubu og Adeola ind i starteren på bekostning af Danny og Thyge.

Denne tilgang vil sandsynligvis sikre den bedste eksponering af vores talenter, under forudsætning af den er sportslig forsvarlig naturligvis.

Nu må vi bare håbe de ikke vil købe hele truppen, vi skal jo også kunne stille hold :)

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Haha hvor er det bare lækkert. Skal love for at vores akademi er blevet berømmet. Kunne være fint de lige tager to stk til 30 mio stykket også :-D

FANTASTISK!

Nicolai Kammersgaard

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

JesperFCM Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg tænkte i øvrigt på, i forbindelse med salget
> af Simon Kjær - får hans tidligere klub Lund ved
> Horsens noget af salgssummen?

De får penge fra Palermo får at have udviklet ham. Men så vidt jeg ved får vi alle 30 millioner. Samtidig at vi også vil få penge for at have udviklet ham, når han bliver solgt videre. Lige hvordan procent satserne er skal jeg ikke kunne sige, men vi vil ihvertfald få klart flere penge for at have udviklet ham, fordi vi har haft en i længst tid, siden hans femtende år og jeg tror også at procenterne stiger jo ældre han bliver indtil et vist antal år.

Nicolai kammersgaard

Thomasnoerum

Indlæg af Thomasnoerum »

de kunne spille kampen på sas arena. det ville være dejligt at komme derud igen

Kent

Indlæg af Kent »

Nu skal kampen spilles i næste uge på FCMs træningslejr i Italien, så du skal nok ikke regne med at se Inter på SAS-Arena lige forløbig...

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Reglerne vedrørende uddannelsespenge:

http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,674 ... #msg-67606

Arff

Samarbejde med Inter?

Indlæg af Arff »

Tror I ikke, at det måske kunne være en mulighed for, at vi indleder et samarbejde med Inter, så de har førstekøbsret på vores talenter, og at vi så får noget tilgengæld, som f.eks. penge, eller noget andet?

GamleHoffmann64

Re: Samarbejde med Inter?

Indlæg af GamleHoffmann64 »

Arff Skrev:
> Tror I ikke, at det måske kunne være en mulighed
> for, at vi indleder et samarbejde med Inter, så de
> har førstekøbsret på vores talenter, og at vi så
> får noget tilgengæld, som f.eks. penge, eller
> noget andet?

Rolig nu Arff, er det nu ikke lige at stramme den? :-)

Koldt vand i blodet, eller nowet.

uschel

Re: Samarbejde med Inter?

Indlæg af uschel »

Arff Skrev:
> Tror I ikke, at det måske kunne være en mulighed
> for, at vi indleder et samarbejde med Inter, så de
> har førstekøbsret på vores talenter, og at vi så
> får noget tilgengæld, som f.eks. penge, eller
> noget andet?

Ja jeg tror osse som Hoffmann påpeger at vi skal lige klappe Hesten. Der findes nok stribevis af Akademier, som Inter kunne samarbejde med, i eksempelvis Holland og Frankrig. Vi er stadig ikke nær på niveau med dem. Men som Steinlein altid siger. Vi arbejder stenhårdt på at blive bedre. Jeg har haft fornøjelsen af at se PSVs akademi. Det var en stor oplevelse. Konklusionen må være, at vi er førende herhjemme, men kan stadig udvikle os og blive ved at blive bedre på alle fronter via en sund indstilling til tingene. Og det går vel meget godt i spænd med vores værdier både i klubben og på akademiet
Eneste vej frem må være. På med arbejdshandskerne og bevare begge ben på jorden så skal vi nok nå vores mål

Hausser

Indlæg af Hausser »

Det glæder mig de følger gravens anbefalinger :)

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

Tror "Serie-A mandskab" skal tages med et gran salt, ikke megen idé i at pitche vores talenter mod et serie-A mandskab. Tidligere blev der snakket om reserverne, men ved ikke helt hvordan det skal forståes, er 2 division eksempelvis vores reserver, eller er det dem som ikke spiller så mange kampe?

Ellers er det da spændende at man skal spille hele 4 kampe dernede, håber vi tager en stor trup med derned og mon ikke Albæk og måske også Oliseh m.fl. får lov at komme med?

Hausser

Indlæg af Hausser »

Ifølge flere medier skulle Salami angiveligt have vakt opsigt med sine præstationer i det italienske. http://politiken.dk/fodbold/article474042.ece

Skulle vi sælge et talent mere, så ville Salami være noget nær et optimalt salg, dels fordi han er afrikansk og det er vigtigt at bevise at vi formår at tjene penge på dem og dels fordi jeg føler vi er fornuftigt dække ind på midten, hvor jeg regner med Yakubu kan overtage for Femi, i tilfælde af skader. Yakubu spillede godt nok mere offensivt mod VFF, men med hans stopspil in mente, så forventer jeg nu også han kan dække den defensive midt.

De må meget gerne købe Salami af os for 15+ millioner + videresalgsklausul, det ville være helt perfekt i min bog.

Bobby

Indlæg af Bobby »

Hausser Skrev:
> Ifølge flere medier skulle Salami angiveligt have
> vakt opsigt med sine præstationer i det
> italienske.
> http://politiken.dk/fodbold/article474042.ece
>
Jeg kan ikke rigtig udlede af den artikel, at Salami har vakt opsagt. De nævner vel blot ham som en af de spillere på HOLDET, som har vakt opsigt. Som jeg læser det, er det rent tilfældigt, at de lige nævner Salami. De kunne lige så godt have nævnt en af de andre.

Men ellers er jeg da enig med dig i, at skal vi sælge endnu en spiller, ville han ikke være et dumt bud. Omvendt vil jeg give ER ret i at vi lige skal have lidt ro på nu.

Besvar