Kjær til Palermo

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Noe

Re: Vælg Fiorentina Simon!

Indlæg af Noe »

Rainier W Skrev:
-----------------------------------------------------
Det er en Italiensk
> klub med Italienske rødder og Italienske spillere.

Jeg er principielt enig i din betænkelighed ved at sende Simon så langt sydpå, men hvis du påstår at sicilianske Palermo er en italiensk klub med italienske rødder, så beder du selv om at vågne op med et hestehoved i sengen ;)

/Noe

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Er som Noe sådan set også enig i at Fiorentina rent mentalt ville være en bedre klub for Kjær

Synes dog at drage diverse mafia-konklusioner med ind i et fodboldliv på Sicilien er ret overdrevne ( har selv opholdt mig over 1½ år på øen for en del år siden)

Mht Inter så var det jo altså dem der vandt den netop overståede ungdomsturnering :-)

Chap

Videresalgsklausul?

Indlæg af Chap »

Nogen der ved om der evt. kommer en ordentlig videresalgsklausul med i salget :) ?

levis

Indlæg af levis »

Rainier W Skrev:
-------------------------------------------------------
> Fiorentina
> En klub der har en trackrecord for at hente unge
> talenter der ikke har lavet noget og gøre dem til
> superstjerner. Bare of the top of my head er der
> eks.
>
> - Montolivo
> - Pazzini
> - Pasquale
> - Bojinov
> - Kuzmanovic

Bare lige for at fluekneppe lidt:D, så havde Bojinov slået igennem i Lecce og floppede i Fiorentina og spiller nu i Man city hvor han dog har været skadet indtil videre.
Pazzini og Montolivio havde jo også vist deres værd i Atalanta inden de røg til Fiorentina.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Er enig med Rainier, af de tre er Fiorentina klart det bedste valg, og så vil Simon have to andre danskere som kan hjælpe ham til rette.

Er Gabriel Bastistuta egentlig ikke også på listen over spillere som har fået deres gennembrud i Fiorentina. Og hvad med Roberto Baggio?

Simon

Re: Et navn at satse på OT

Indlæg af Simon »

Nicolai Kammersgaard Skrev:
> Simon Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Ørgaard du sender bare en PM hvis du mangler en
> > kommende stjerne...:-)
> >
> > Men gør det før Chelsea...;-)
>
>
> Du har nok større chancer hos Anders Bjerregaard.
> Bare flik en DVD sammen med dine bedste triks og
> mål og så sender AB dig sikkert et tilbud:)

Haha, hvis der så kom et bud, ville det jo nok blive afslået. Jeg skal jo helst ikke for langt væk fra stadion...:-)

Simon / Kommende stjerne :-S

Bobby

Kjær klarede lægetjekket

Indlæg af Bobby »

Ifølge dagens HF klarede Kjær igår aftes lægetjekket i Palermo. Pga. børsreglerne kommer der vel ikke noget officielt før mandag.

Hvis de passer at vi får 25-30 mill. så er det sgu intet mindre end historieskrivning i dansk fodbold....

Kent

Re: Kjær klarede lægetjekket

Indlæg af Kent »

Bobby Skrev:
> Ifølge dagens HF klarede Kjær igår aftes
> lægetjekket i Palermo. Pga. børsreglerne kommer
> der vel ikke noget officielt før mandag.

Det kan faktisk godt komme inden. Det skal bare komme i form af en børsmeddelelse, så børsen er de første, der ved det. Da vi hentede Thyge hjem blev det fx offentliggjort en søndag.

Men hvis det nu sker, så er det meget interessant, hvad Kjær skal lave i foråret. Personligt vil jeg tro han ryger til Palermo med det samme for at træne med - det ville være helt tåbeligt at have en spiller til 30 mio løbende rundt og risikere en skade til træning eller kamp.

188

Re: Kjær klarede lægetjekket

Indlæg af 188 »

Kan du lave et resume af HF artiklen, da det ikke ligefrem er den nemmeste netavis at læse på hvis man ikke har abonnement :-)

Ravnen

Erik siger ok

Indlæg af Ravnen »

Her: http://www.bold.dk/nyt/?vis=79861

Citat: - Som træner er det jo rart med nogen kontinuitet, så det er ikke nemt, når 25 procent af truppen bliver skiftet ud. Jeg kan sagtens forstå, at klubben disponerer som den gør. Den får nogle tilbud, den ikke kan sige nej til, og det er helt fair. Og derudover ønsker jeg heller ikke som træner at stå i vejen for et ungt talent, der har muligheden for at komme til udlandet. siger Erik Rasmussen til B.T.

Ravnen

Riddersholm siger Palermo er et supersted

Indlæg af Ravnen »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=79856

Citat: - Han mangler kun erfaringen, som han hurtigt skal få raget til sig. Hvis handlen går i orden, vil det være et super sted at starte sin karriere. Hvis han skifter til sommer, vil der ikke gå lang tid, før han får sin Serie A-debut, siger riddersholm til Ekstra Bladet.

Jacob

Re: Kjær til Palermo

Indlæg af Jacob »

Så er den hjemme:
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

"Simon Kjær, der indtil nu blot er noteret for fem SAS Liga-kampe, bliver FC Midtjyllands største salg til dato." Sød musik i mine ører :)

Kent

Indlæg af Kent »

Fra DAMP:

"Salget kommer ikke til at påvirke klubbens forventninger til indeværende regnskabsår, hvor FC Midtjylland fastholder forventningerne om et overskud på 13-14 mio. kr. pr. 30.06.2008.

Derimod vil indtægterne fra salget være indregnet i de forventninger som klubben har til regnskabsåret 2008/2009. Forventninger til næste regnskabsår meldes ud i forbindelse med fremlæggelse af regnskabet for 2007/2008."

Med andre ord, er vi næsten allerede nu sikret overskud i næste regnskabsår!

Et HELT IGENNEM FANTASTISK SALG! - stor ros til trænere og ledere omkring akademiet herfra. Samtidig fantastisk arbejde af bestyrelsen og den sportslige ledelse, der afviste både Lille og Real Madrid.

188

Indlæg af 188 »

Det man særligt skal bide mærke i er udtalelsen fra Jens Ørgaard:
”Der er ingen tradition for at oplyse det nøjagtige beløb, men det er korrekt, at Simon indbringer klubben væsentligt mere end eksempelvis spillere som Mohamed Zidan, Kristian Bak og Simon Poulsen,” indrømmer Jens Ørgaard. http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=

Væsentlig mere end Simon Poulsens salg på 27 millioner kan vel næppe være 30 millioner. Det lyder i mine ører som om vi er i nærheden af 35-40 mill.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

ja jeg synes også at ordet væsentligt er mystisk hvis det kun drejer sig om 2,5 mio. mere. selv om det selvfølgelig også er en sjat:)

Besvar