http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... 01579.html
hej
jeg faldt lige over dette link og vil høre jeres mening om det ikke kunne være vores nye skoubo-type/erstatning for Frank K
Kim Christensen er rutineret angriber der klar til at give sig fuldt ud når han kommer tilbage fra england... så måske er skulle ørgaard ikke ligge penge pungen for langt væk..
kan dog godt se problemet med at vi lige har købt fagerberg,
men er han, baba og frank K nok til et forhåbentlig hårdt efterår 08
Kim Christensen
-
j3pq3
Re: Kim Christensen
ja. helt fagerberg, baba og frank er helt klart nok angribere til næste efterår. især når, så vidt jeg ved, thomas thomasberg har udtalt sig omkring at det bliver en 4-5-1 opstilling, og med kun en i front har vi ikke brug for flere angribere. hvis kim kristensen kom til klubben ville der bare ske nogenlunde det samme som i midterforsvaret med, at der ikke er pladser nok til alle de gode spillere vi har. et unødigt køb ville jeg mene.
-
Jan
Nej, vi har angriber nok, så hellere C. Olsen, hvis har bliver når hans lejekontrakt er overstået.
Og Transfermarkedet er LUKKET.
Og Transfermarkedet er LUKKET.
-
j3pq3
Jan Skrev:
-------------------------------------------------------
>
> Og Transfermarkedet er LUKKET.
nu bliver der faktisk også kun nævnt efteråret. dvs. at nybo formegentligt snakkede om enten en lejeaftale eller et indkøb til sommervinduet. selvom det godt nok er lidt tidligt at komme ind på det?
>
nu bliver der faktisk også kun nævnt efteråret. dvs. at nybo formegentligt snakkede om enten en lejeaftale eller et indkøb til sommervinduet. selvom det godt nok er lidt tidligt at komme ind på det?
-
Colt Sivas
Jan Skrev:
Ikke for spillere som er fritstillet. Ved godt at KC ikke er det, men han siger jo at han ikke kan forstille sig, at klubben vil have penge for ham. Så de kunne fritstille ham hvorefter han godt må skifte klub. Når det er sagt så tror jeg ikke han er noget for jer. Han kan bruges som target spillere men hans teknik stinker. Næsten alle bolde hopper fra ham og så er man jo lige vidt hvis, man skal bruge ham til hurtigt opspil. Tror ikke han er blevet bedre siden han var hos os.
Ikke for spillere som er fritstillet. Ved godt at KC ikke er det, men han siger jo at han ikke kan forstille sig, at klubben vil have penge for ham. Så de kunne fritstille ham hvorefter han godt må skifte klub. Når det er sagt så tror jeg ikke han er noget for jer. Han kan bruges som target spillere men hans teknik stinker. Næsten alle bolde hopper fra ham og så er man jo lige vidt hvis, man skal bruge ham til hurtigt opspil. Tror ikke han er blevet bedre siden han var hos os.
-
Bhomaszz
Colt Sivas Skrev:
>
> Ikke for spillere som er fritstillet. Ved godt at
> KC ikke er det, men han siger jo at han ikke kan
> forstille sig, at klubben vil have penge for ham.
> Så de kunne fritstille ham hvorefter han godt må
> skifte klub. Når det er sagt så tror jeg ikke han
> er noget for jer. Han kan bruges som target
> spillere men hans teknik stinker. Næsten alle
> bolde hopper fra ham og så er man jo lige vidt
> hvis, man skal bruge ham til hurtigt opspil. Tror
> ikke han er blevet bedre siden han var hos os.
Skal man ikke være fritstillet inden transfervinduet lukker? Han har vel også spilet for 2 klubber i denne sæson?
>
> Ikke for spillere som er fritstillet. Ved godt at
> KC ikke er det, men han siger jo at han ikke kan
> forstille sig, at klubben vil have penge for ham.
> Så de kunne fritstille ham hvorefter han godt må
> skifte klub. Når det er sagt så tror jeg ikke han
> er noget for jer. Han kan bruges som target
> spillere men hans teknik stinker. Næsten alle
> bolde hopper fra ham og så er man jo lige vidt
> hvis, man skal bruge ham til hurtigt opspil. Tror
> ikke han er blevet bedre siden han var hos os.
Skal man ikke være fritstillet inden transfervinduet lukker? Han har vel også spilet for 2 klubber i denne sæson?