Trænningskamp mod AGF
-
Kent
Re: Igen 11 mod 11
I øvrigt sjovt at se, at bold.dks referat af kampen http://www.bold.dk/nyt/?vis=79414 er lavet ud fra live-opdateringen på MTAC. Det kan kun være derfor de gentager den fejl MTAC laver ved at skrive, at det var en PFO-tackling, der førte til tumulten og de røde kort. Det var en Femi-tackling (efter 2 GF'ere).
-
Kalle
Re: kampen slut: 1-2 til FCM
Jeg stod lige bag målet til sidst - og havde jeg været dommer, så havde jeg uden tvivl peget på pletten.
-
Hausser
Jep, og Tipsbladet gør dem kunsten efter: http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=146592 Ikke ligefrem kritisk eller opsøgende journalistik de foretager sig på de kanter.
Jeg tror faktisk det var tilbagevendte Mads Jørgensen som gik forrest med en svinetackling, utroligt han tør det med de sukkerglasben han løber rundt med. Peter Sand var da heller ikke sen til at spørge "nu er du vel ikke skadet vel?" da en humpende Glas-Mads blev udskiftet lidt senere
Var der forresten nogen som ved hvem den meget kompakte unge afrikaner var, som vi indskiftede sammen med Jungbloot og hvem jeg tror der var Jonas Ravnsbæk ?
Jeg tror faktisk det var tilbagevendte Mads Jørgensen som gik forrest med en svinetackling, utroligt han tør det med de sukkerglasben han løber rundt med. Peter Sand var da heller ikke sen til at spørge "nu er du vel ikke skadet vel?" da en humpende Glas-Mads blev udskiftet lidt senere
Var der forresten nogen som ved hvem den meget kompakte unge afrikaner var, som vi indskiftede sammen med Jungbloot og hvem jeg tror der var Jonas Ravnsbæk ?
-
Kent
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Var der forresten nogen som ved hvem den meget
> kompakte unge afrikaner var, som vi indskiftede
> sammen med Jungbloot og hvem jeg tror der var
> Jonas Ravnsbæk ?
Femis ven Michael. Ikke en af vores spillere, men en kammerat Femi har i DK i øjeblikket, og som vist har trænet lidt med. Har dog overhovedet ikke niveauet, hvilket han vist også fik demonstreret. Med andre ord, var det en MEGET smal bænk vi stillede med i dag, men nu havde vi nok heller ikke kalkuleret med 2 udvisninger.
> Var der forresten nogen som ved hvem den meget
> kompakte unge afrikaner var, som vi indskiftede
> sammen med Jungbloot og hvem jeg tror der var
> Jonas Ravnsbæk ?
Femis ven Michael. Ikke en af vores spillere, men en kammerat Femi har i DK i øjeblikket, og som vist har trænet lidt med. Har dog overhovedet ikke niveauet, hvilket han vist også fik demonstreret. Med andre ord, var det en MEGET smal bænk vi stillede med i dag, men nu havde vi nok heller ikke kalkuleret med 2 udvisninger.
-
Hausser
Nej Spillet blev desværre helt ødelagt da Femi blev udvist. Først spillede Florescu den defensive midt nogle få minutter, så Flinta og dernæst Ravnsbæk. Lad os bare sige det ikke fungerende.
Nej Femis ven var ikke fremragende, indtil de sidste 5 minutter tror jeg faktisk knapt nok han rørte bolden og han var vist også lidt sløv i spilopfattelsen. Tror dog nok han har niveau til anden division..
Nej Femis ven var ikke fremragende, indtil de sidste 5 minutter tror jeg faktisk knapt nok han rørte bolden og han var vist også lidt sløv i spilopfattelsen. Tror dog nok han har niveau til anden division..
-
Peter Ross
Først kommer Frederik Krabbe hoppende med knopperne forrest lige ned i anklerne på Geo, hvorefter en FCM'er laver en tilsvarende på Lumb (mener jeg), hvorefter endnu en GF'er laver en "afrikaner-tackling", inden den ryger ind til Femi der laver den fuldstændig unødvendigt hårde tackling, men Mads Jørgensen var nu selv "lige så god" (det var ham Femi tacklede), da MJ også kom hoppende med knopperne forrest, Femi ramte blot først.
Totalt uforståeligt at AGF ikke i det mindste fik en advarsel i den situation, der skulle have været stoppet ved Krabbes tackling.
Jeg ved ikke hvem der var linjedommer, men han var i hvert fald spejlblank. Han løftede ikke flaget 3 gange i 2. halvleg sammenlagt.
Peter Ross
Totalt uforståeligt at AGF ikke i det mindste fik en advarsel i den situation, der skulle have været stoppet ved Krabbes tackling.
Jeg ved ikke hvem der var linjedommer, men han var i hvert fald spejlblank. Han løftede ikke flaget 3 gange i 2. halvleg sammenlagt.
Peter Ross
-
Peter Ross
-
Hausser
Re: Video af Geos kasse!
Kunne se at tv2sport med blikfanget Heidi Frederikke http://k-l-t.dk/frederikke1.jpg også filmede derude og jeg vil også tro at tv2-øst viser uddrag fra kampen i aften.
-
uschel
Hausser Skrev:
> Kunne se at tv2sport med blikfanget Heidi
> Frederikke http://k-l-t.dk/frederikke1.jpg også
> filmede derude og jeg vil også tro at tv2-øst
> viser uddrag fra kampen i aften.
tv2 øst? Mon kampen har den store interesse på sjælland`? ej ved godt hvem du mener. Skulle bare lige drille lidt
> Kunne se at tv2sport med blikfanget Heidi
> Frederikke http://k-l-t.dk/frederikke1.jpg også
> filmede derude og jeg vil også tro at tv2-øst
> viser uddrag fra kampen i aften.
tv2 øst? Mon kampen har den store interesse på sjælland`? ej ved godt hvem du mener. Skulle bare lige drille lidt
-
Dennis (BW2479)
-
kopien
Re: Billeder
gode billeder Dennis men hva sker der for det der"røv-billede" ?? en forklaring evt?
-
Dennis (BW2479)
Re: Billeder
Ja vi skulle jo have et billede af det største røvhuld på banen, den totalt blanke liniedommer der brillerede som bolddreng og ik meget andet.
-
Peter Ross
De 3 mål
http://www.morethanaclub.dk/
Klip med de 3 mål findes lidt nede på siden.
Interessant at se situationen med balladen omkring Femis udvisning. Claus Madsen bliver slået i hovedet med en knyttet hånd kan man se, men det er rart at vide, Michael Svendsen havde fuldt ud styr på situationen...
Peter Ross
Klip med de 3 mål findes lidt nede på siden.
Interessant at se situationen med balladen omkring Femis udvisning. Claus Madsen bliver slået i hovedet med en knyttet hånd kan man se, men det er rart at vide, Michael Svendsen havde fuldt ud styr på situationen...
Peter Ross
-
Jan
Re: De 3 mål
Synes ikke man ser Femis tackling ordentligt(men tror på den var meget hård, når selv fcm fans indrømmer det), men synes det er for dårligt, at 2 agf`er efterfølgende nærmest overfalder ham, så er det klart de andre fcm`er reagere.
Og læste dette latterlige kommentar fra agf`s hjemmeside(debat):
"fuck FCM kan kun klare os ved og save gf over.. "
Kender de slet ikke deres egen bissehund Grauhund(Graulund), og for så vidt jeg er orienteret af lommentar herinde, så spillede de selv meget svinsk idag.
Smid ikke med sten, når i selv bor i et Glas hus(galehuset)
Og læste dette latterlige kommentar fra agf`s hjemmeside(debat):
"fuck FCM kan kun klare os ved og save gf over.. "
Kender de slet ikke deres egen bissehund Grauhund(Graulund), og for så vidt jeg er orienteret af lommentar herinde, så spillede de selv meget svinsk idag.
Smid ikke med sten, når i selv bor i et Glas hus(galehuset)
-
Peter Ross
Hun var så til stede, for at lave et indslag om DKs nok mest ligegyldige fodboldspiller med en kendt storebror, Mads Jørgensen.
Peter Ross
Peter Ross