Hvem skal væk?
-
Mose
Hvem skal væk?
Det virker efterhånden som om truppens størrelse kan blive et problem, og jeg lurer på hvem der skal væk.
Mit bud er at Esbjerg snupper Röll inden lukketid.
Tror I der er nogen på vej væk?
Mit bud er at Esbjerg snupper Röll inden lukketid.
Tror I der er nogen på vej væk?
Senest rettet af Mose 31. jan 2008, 15:09, rettet i alt 1 gang.
-
Kent
Re: Hvem skal væk?
Røll og Troest er dem, der er mest oplagte i min optik - dog af forskellige grunde.
-
Kent
Efter at have set lidt på vores trup, så har vi i øjeblikket:
4 målmænd
8 forsvarere
12 midtbanespillere
4 angribere
Desuden er 5 spillere udlejet (Sivebæk, Juelsgård, Chr. Olsen, Dadu og Lawal). Udover det har vi tegnet lang kontrakt med Mads Albæk. Dvs i alt 33-34 spillere. Det må betegnes som værende alt for mange! Der skal vel skæres 10 spillere væk, hvis også der skal være plads til nye.
Chr. Olsen og Dadu har nok spillet deres sidste kamp i FCM, mens AR forsvinder af sig selv til sommer. Men stadig er der en del, der skal væk - og det er primært midtbanespillere.
4 målmænd
8 forsvarere
12 midtbanespillere
4 angribere
Desuden er 5 spillere udlejet (Sivebæk, Juelsgård, Chr. Olsen, Dadu og Lawal). Udover det har vi tegnet lang kontrakt med Mads Albæk. Dvs i alt 33-34 spillere. Det må betegnes som værende alt for mange! Der skal vel skæres 10 spillere væk, hvis også der skal være plads til nye.
Chr. Olsen og Dadu har nok spillet deres sidste kamp i FCM, mens AR forsvinder af sig selv til sommer. Men stadig er der en del, der skal væk - og det er primært midtbanespillere.
-
Dennis (BW2479)
Helt enig! Til sommer har vi nok to forsvarspillere færre. AR gir sig selv. Røll er forhåbentligt væk til sommer. Dadu kan forhåbenligt slå igennem og sælges og det samme med CO. Det var de første 5. Så har vi et par spillere vi nok ik kan holde på meget længere. Leon Jessen og Lasse Heinze spiller u 21, de har ikke den store udsigt til spilletid og har sas liga potentiale. Og så har vi vores kære Femi som nok også søger nye odfordringer inden længe. Et salg som vi efterhånden ikke kan stå i vejen for hvis den rigtige klub kommer på banen. Det ville være et utroligt stærkt signal at sætte til afrikanerne og klubber der holder øje med os.Så er vi oppe på 8 spillere som meget vel kan være væk til sommer. Og hvis vi så kan leje 3-5 spillere ud så begynder det at ligne noget.
-
Hausser
Der er ingen tvivl om så mange spillere potentielt kan skabe disharmoni i truppen, 33-34 spillere er på ingen måde en optimal trupstørrelse.
Problemet er jo paradoksalt nok vores akademi, den genererer simpelthen så mange talenter at truppen bliver for stor.
Ud af de 33-34 spillere, har vi heldigvis udlejet 5 styk (minimum 1 styk er sikkert for bestandigt) hvilket sikkert løser en del af problemet. Udover de udlejede så tror jeg godt vi kan trække Weinkouff, Lössl, Jude, Yakubu, Ragus, og Albæk ud af ligningen, tror ikke nogen dem er klar til Suppen. Adeola er jeg lidt mere i tvivl om, han virker som den perfekte spiller til en 4-3-3 og har lidt på fornemmelsen at han får spilletid i foråret, såfremt de andre ikke præsterer.
Trækker vi også disse 6 talenter fra, så har vi en trup på 22-23 spillere som reelt skal kæmpe om pladserne i starteren, det håber jeg vil fungere indtil sommer, hvor der givetvis vil forsvinde en del spillere..
Problemet er jo paradoksalt nok vores akademi, den genererer simpelthen så mange talenter at truppen bliver for stor.
Ud af de 33-34 spillere, har vi heldigvis udlejet 5 styk (minimum 1 styk er sikkert for bestandigt) hvilket sikkert løser en del af problemet. Udover de udlejede så tror jeg godt vi kan trække Weinkouff, Lössl, Jude, Yakubu, Ragus, og Albæk ud af ligningen, tror ikke nogen dem er klar til Suppen. Adeola er jeg lidt mere i tvivl om, han virker som den perfekte spiller til en 4-3-3 og har lidt på fornemmelsen at han får spilletid i foråret, såfremt de andre ikke præsterer.
Trækker vi også disse 6 talenter fra, så har vi en trup på 22-23 spillere som reelt skal kæmpe om pladserne i starteren, det håber jeg vil fungere indtil sommer, hvor der givetvis vil forsvinde en del spillere..
-
Bobby
Det blev så Røll
http://www.bold.dk/nyt/?vis=79193
Lejet ud til Vejle. Ganske fornuftig løsning. Så kan de købe ham til sommer.
Lejet ud til Vejle. Ganske fornuftig løsning. Så kan de købe ham til sommer.
-
Bissen
Re: Det blev så Røll
Bobby Skrev:
-------------------------------------------------------
> http://www.bold.dk/nyt/?vis=79193
>
> Lejet ud til Vejle. Ganske fornuftig løsning. Så
> kan de købe ham til sommer.
Dejligt! Så slipper vi af med hans lønpost. Var der nogen der ved, hvor meget han hævede om måneden?
Men så skal vi jo nok spille mod ham i pokalen...
-------------------------------------------------------
> http://www.bold.dk/nyt/?vis=79193
>
> Lejet ud til Vejle. Ganske fornuftig løsning. Så
> kan de købe ham til sommer.
Dejligt! Så slipper vi af med hans lønpost. Var der nogen der ved, hvor meget han hævede om måneden?
Men så skal vi jo nok spille mod ham i pokalen...
-
Ravnen
Glimrende, han havde ingen fremtid i FCM. Utroligt han så hurtigt kunne gå fra at være en rigtig god spiller til at være den bløde mellemvare.
-
mancitydk
det er jo det en skade kan gøre ved en spiller, tænk bare på Urmas Rooba. Da han skifdtede varhan en afde bedste venstre backs i superligaen og nu er han fyret i vejle:( trist trist
-
Kent
Rigtig, rigtig fint. Han var i overskud, og havde ingen fremtid i klubben. Genialt at få ham lejet ud. I hans alder skal man heller ikke sidde på bænken, så godt for bgge parter.
-
Dennis (BW2479)
-
foboldfreaken1001
Re: Weine nr 2 idag
Det eneste rigtige at gøre hvis han skal have noget førsteholdsfodbold. Det er, som tidligere skrevet i tråden, et rigtigt godt tegn til andre klubber og spillere, at vi lytter til vores spillere, og de får næsten hver gang som de vil have det.
Så kan jeg også se lidt mere til Weinkouf, da jeg bor i Holstebro.
Så kan jeg også se lidt mere til Weinkouf, da jeg bor i Holstebro.
-
Hausser
Perfekt vi har fået lejet ham ud, han var vel nok den spiller i klubben med mindst fremtid og samtidigt kunne jeg forestille mig han havde være løntung. Gode arbejde, jeg troede helt sikkert ikke vi nåede det, men heldigvis..