Ny forsvarer

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Hausser

Re: Ny forsvarer

Indlæg af Hausser »

Afrikaner-tacklinger er et godt ord :-) Ja han går sgu til makronerne, dog har han ifølge http://www.fc-sheriff.com/eng/team/our_ ... statistics aldrig fået et rødt kort, så han må jo forstå at time tacklingerne.

Ifølge videoen skulle hans stærke sider være, god fart, gode driblinger, kan bruge begge ben, lange indkast, god indstilling, god boldkontrol, god header, samt noget jeg ikke kan tyde (good pitch night??)

Han tyder altså på en meget offensiv orienteret back, det ser spændende ud..

Jacob

Indlæg af Jacob »

Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> ... samt noget jeg ikke kan tyde (good pitch night??)

Jeg vil tro der står good pitch sight (skal nok forstås som godt overblik)

Hausser

Indlæg af Hausser »

Øv, jeg troede han kunne se i mørke, superkræfter på holdet ville i være nogen dårlig ting, det ville være noget de andre også kunne lære af.

Nej jeg tror overblik og forudseendehed passer meget godt og det harmonerer også med jeg så i videoen, omend man selvfølgelig ikke kan stole på ret meget derfra.

FCM_ole

Re: Ny forsvarer - Position?

Indlæg af FCM_ole »

Jeg fatter altså stadig ikke hvilken plads han spiller? På videoen ligner det nærmere en defensiv midt ellers har jeg måske kigger på den forkerte spiller. Men spændende at se hvad han lige selv udtaler om sig selv. For Ørgaard sammenligner ham med en Gravgaard, hvilket jeg ikke lige syntes vi mangler, hvis han altså er midterforsvar. Man må vel formode at han forventer at gå direkte ind på holdet eller?

Kent

Indlæg af Kent »

FCM_ole Skrev:
> Jeg fatter altså stadig ikke hvilken plads han
> spiller? På videoen ligner det nærmere en defensiv
> midt ellers har jeg måske kigger på den forkerte
> spiller. Men spændende at se hvad han lige selv
> udtaler om sig selv. For Ørgaard sammenligner ham
> med en Gravgaard, hvilket jeg ikke lige syntes vi
> mangler, hvis han altså er midterforsvar. Man må
> vel formode at han forventer at gå direkte ind på
> holdet eller?

Jeg vil næsten garantere for, at han kan gardere på højre back. I omtale på fcms hjemmeside står der en overskrift om udviklingsspillere, så det er nok sådan vi skal se både Ken og Ibrahim i første omgang. Men mon ikke Ørgaard siger noget om det på fcm-tv i aften.

Hekler

Indlæg af Hekler »

Der er jo også den mulighed at smide Klimpl ud på højre, hvis det skal være?

Jacob

Indlæg af Jacob »

Jvf. dette interview med JØ er han centerforsvarer: http://www.fcm.dk/index.php?ID=187&topID=10&videoID=78

Ganske spændende interview, glæder mig endnu mere til at se ham i aktion nu!

Kent

Indlæg af Kent »

Jacob Skrev:
> Jvf. dette interview med JØ er han
> centerforsvarer:
> http://www.fcm.dk/index.php?ID=187&topID=10&videoID=78

Ja, det er overraskende. Men Ørgaard mere end antyder vel, at der ryger spillere snart. Det kunne godt tyde på et farvel til Troest + en mere til sommer.

Dennis (BW2479)

Indlæg af Dennis (BW2479) »

Ja lugter meget af at Trost måske allerede smuter i morgen, nok det bedste for trost hvis en sådan handel kan nå at blive gennemført. Kjær kan også meget vel være på vej væk til sommer. Håber ik det er winston, staser stadig på at han bliver den største spiller i den sorte trøje nogensinde. Og heller ej Klimpl ham har vi ik set det bedste fra endnu. Håber han for lidt kampe på højre, han har den offensive tankegang til at kunne gørs sig derude.

Amtrup

Indlæg af Amtrup »

Ja, det kunne godt tyde på et salg af Troest. Men det er nok for sent i dette transfervindue, da Troest er i Sydafrika med U21-landsholdet. Tror han smutter til sommer i stedet.

Altoriso

Re: Ny forsvarer - forsvarere på vej væk ?

Indlæg af Altoriso »

Tror det ender med at Kent har fået solgt Troest snart :-)

Det ligner snart en lille mission for dig, Kent, men den har vi vist diskutteret lidt før hehe

Jeg tror altså lige så godt at det kan blive Reid eller Kjær det bliver solgt

Og så skal det måske heller ikke udelukkes at Klimpl ryger ?

Kent

Indlæg af Kent »

Altoriso Skrev:
> Tror det ender med at Kent har fået solgt Troest
> snart :-)
>
> Det ligner snart en lille mission for dig, Kent,
> men den har vi vist diskutteret lidt før hehe

Mission og mission... jeg synes bestemt Troest er god, men der er tegn i sol og måne på, at et salg af ham er oplagt. Vi har nu 5(!) centerforsvarer, hvoraf de 4 har vist, at de kan begå sig i SAS. Desuden har han 1½ år tilbage af sin kontrakt, så han skal sælges senest til sommer, hvis vi skal have gode penge for ham.

Jeg tror dog ikke længere, at det bliver i dette vindue.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Problemet er desværre manglen på rygter omkring nogen af vores forsvarere, for der er ingen tvivl om det ville være optimalt med en salg af en forsvarer og allerhelst Troest.

De markante salg der har været i suppen i dette vindue (Prica, Hangeland, Simon) har alle været diskuteret meget i medierne og det har fløjet rundt med rygter. Disse rygter har der desværre ikke være omkring nogle af vores forsvarere i denne omgang, derfor er et salg tvivlsomt i min optik, håber dog ti det sidste :-)

Brobissen

Troets Klausuel

Indlæg af Brobissen »

NU er det bare lige at jeg mener at troest har en klausul i stil med dennis sørensens

Men er ikke helt sikkert

Bobby

Indlæg af Bobby »

Kan Troest være på vej til FCK?

De har jo tidligere på rygteplan været ude efter Ulrik Laursen i OB, men ham vil de jo ikke sælge. Ergo må de kigge efter en midterforsvarer. Sidste år hentede de også Würtz og Nordstrand i sidste øjeblik, så måske vi sender Troest til FCK i sidste øjeblik - eller Klimpl....

Det er ren spekulation, men måske ikke helt utænkeligt...

Besvar