Slutspurten frem til den 1
-
Hausser
Re: Hvad sker der? Randers styrer!
Marc Nygaard har altså aldrig være nogen højtscorende spiller http://en.wikipedia.org/wiki/Marc_Nygaard så jeg falder ikke i svime over en signing af ham, selv om han da helt sikkert er en spillertype som vi mangler. Havde vi signet ham som alternativ til Frank, så var jeg blevet skuffet, jeg syntes ikke han indeholder nok af de kvaliteter som vi bør indkøbe spillere efter.
-
B
Re: Hvad sker der? AAB styrer!
Randers gør det muligvis godt ja, men AAB ser bestemt også ud til at komme godt igennem transfervinduet.
Lindstrøms kontrakt udløb, ind med Due. 20 mio for Prica, ind med Lasse N på en ½ årlig lejekontrakt. Selvom AAB er min hadeklub nummer 1, må jeg tage hatten af for Lynge i denne omgang.
Lindstrøms kontrakt udløb, ind med Due. 20 mio for Prica, ind med Lasse N på en ½ årlig lejekontrakt. Selvom AAB er min hadeklub nummer 1, må jeg tage hatten af for Lynge i denne omgang.
-
Lauth
Jeg ved ikke om nogen af jer har tjekket EB idag, men Alanzinho som har været på tale herinde adskillige gange er blevet budt på af Brøndby, på en sum af sølle 4.6 tror jeg. Det står at der har været bud fra Danmark, så måske har andre danske klubber været i kontakt med Stabæk, men lad os nu se. Vi har jo hentet PFO så kan ikke se hva' han skulle gavne truppen med AZinho udover dybde.
http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodb ... 969454.ece
http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodb ... 969454.ece
-
Kent
B Skrev:
-------------------------------------------------------
> Lindstrøms kontrakt udløb, ind med Due. 20 mio for
> Prica, ind med Lasse N på en ½ årlig lejekontrakt.
> Selvom AAB er min hadeklub nummer 1, må jeg tage
> hatten af for Lynge i denne omgang.
Tja... jeg venter nu med at løfte hatten til foråret er overstået. Lasse N lyder da interessant, men for det første er det jo en lappeløsning (og en meget dyr en af slagsen), for det andet er det jo ikke en spiller i kampform de får ind (og han har altså ikke ret lang tid til at finde den) og for det tredje er han en hel anden type en Prica.
Det er mere reglen end undtagelsen, at spillere skal bruge ½ år til at finde sig til rette på et hold, men det har Lasse N altså ikke. Han skal helst præstere fra dag 1, for han har kun 15 kampe i alt til at retfærdiggøre at man smider 3 mio efter ham. At han så skal spilles på en anden måde en Prica gør jo også at holdkammeraterne lige skal lære at ramme ham rigtigt først, hvilket ikke gør integrationen hurtigere.
Hvis Lasse N bomber i foråret og AaB ender med at blive mestre, så er det en genial handel af Lynge, men hvis Lasse N flopper, bliver skadet eller AaB ikke bliver mestre, så var det et desperat forsøg på at vende skuden.
Noget andet er, at det sender et meget skidt signal til Mota og Simon Bræmer, hvor Lynge efter salget af Prica jo ellers har sagt at det nu var deres tur til at vise hvad de kunne. Det kan ikke undgå andet end at give dem et yderligere knæk, at AaB hellere vil satse på en lejet korttidsløsning end dem - på trods af, at man meldte noget andet ud.
Så for mig at se satser AaB i øjeblikket - hvilket er fuldt forståeligt, men de risikerer at stå med ingeting til sommer, hvor der skal en ny træner og nye spillere på 4-5 pladser ind i truppen. Så det kan blive et meget dyrt sats. Men vi havde nok gjort det samme...
> Lindstrøms kontrakt udløb, ind med Due. 20 mio for
> Prica, ind med Lasse N på en ½ årlig lejekontrakt.
> Selvom AAB er min hadeklub nummer 1, må jeg tage
> hatten af for Lynge i denne omgang.
Tja... jeg venter nu med at løfte hatten til foråret er overstået. Lasse N lyder da interessant, men for det første er det jo en lappeløsning (og en meget dyr en af slagsen), for det andet er det jo ikke en spiller i kampform de får ind (og han har altså ikke ret lang tid til at finde den) og for det tredje er han en hel anden type en Prica.
Det er mere reglen end undtagelsen, at spillere skal bruge ½ år til at finde sig til rette på et hold, men det har Lasse N altså ikke. Han skal helst præstere fra dag 1, for han har kun 15 kampe i alt til at retfærdiggøre at man smider 3 mio efter ham. At han så skal spilles på en anden måde en Prica gør jo også at holdkammeraterne lige skal lære at ramme ham rigtigt først, hvilket ikke gør integrationen hurtigere.
Hvis Lasse N bomber i foråret og AaB ender med at blive mestre, så er det en genial handel af Lynge, men hvis Lasse N flopper, bliver skadet eller AaB ikke bliver mestre, så var det et desperat forsøg på at vende skuden.
Noget andet er, at det sender et meget skidt signal til Mota og Simon Bræmer, hvor Lynge efter salget af Prica jo ellers har sagt at det nu var deres tur til at vise hvad de kunne. Det kan ikke undgå andet end at give dem et yderligere knæk, at AaB hellere vil satse på en lejet korttidsløsning end dem - på trods af, at man meldte noget andet ud.
Så for mig at se satser AaB i øjeblikket - hvilket er fuldt forståeligt, men de risikerer at stå med ingeting til sommer, hvor der skal en ny træner og nye spillere på 4-5 pladser ind i truppen. Så det kan blive et meget dyrt sats. Men vi havde nok gjort det samme...
-
B
Mht kampform og tilvænning kunne man sige det samme om Rade og Andreas J da de i sin tid blev hentet - ser dog ud til at de har godt styr på svenskere deroppe, desværre.
Er dog helt enig i at 3 mio er meget for et halvt år eller 15 kampe som du skriver.
Håber dog at du om et halvt år kan sige: "hva sagde jeg!?, det var forkert at smide så mange penge efter ham!"
Er dog helt enig i at 3 mio er meget for et halvt år eller 15 kampe som du skriver.
Håber dog at du om et halvt år kan sige: "hva sagde jeg!?, det var forkert at smide så mange penge efter ham!"
-
B
Ja medmindre man skiller sig af med Danny eller/og Flinta. Et køb af Alanzinho er i mine øjne ligeså aktuel som Petter A. Hvis en af dem hentes, skal der også siges farvel til en eller flere af alle vores midtbanespillere/hængende angribere.
Hvis BIF "kun" har budt 4,6 mio. i første omgang, tror jeg dog de hæver budet.
Hvis BIF "kun" har budt 4,6 mio. i første omgang, tror jeg dog de hæver budet.
-
mancitydk
Re: Hvad sker der? Ingenting
Jeg ved at Dennis og Kent har skrevet om deres fornemmelser i maven, og jeg håber så sandelig at de begge får ret. Men jeg er bange for at der ikke sker mere for fcm i dette transfervindue. Hvor stærke vi er, det kan vi diskutere når vinduet er lukket. Jeg er bare bange for at vi ikke forstærker os yderligere, da der absolut intet buzz er omkring os. Kun noget om Andersson, som i øvrigt svenskerne selv antyder er meget tvivlsomt. Tjekkede deres debatforum igår.
Håber som sagt meget på at i alle kan sige at jeg bare var negativ og pessimistisk, lidt det samme. Men nu må vi se
Håber som sagt meget på at i alle kan sige at jeg bare var negativ og pessimistisk, lidt det samme. Men nu må vi se
-
mancitydk
lige en ny meddelelse om Petter Andersson. det ser ikke ud til han kommer alligevel. En anden interessant melding er fra den artikel, der startede det hele. Her lyder det som om han faktisk var i danmark og forhandlede, men nu bliver han altså... de to artikler:
http://www.fotbollsverige.se/news_show_ ... ?id=309637
http://gronvitasidanupp.blogspot.com/20 ... -some.html
http://www.fotbollsverige.se/news_show_ ... ?id=309637
http://gronvitasidanupp.blogspot.com/20 ... -some.html
-
FCM_ole
Ja okay nu lyder det da hvert fald som om han også har afvist FCM. Ved ikke om FCM ikke er villige til at give den løn spillerne kræver eller om topspillerne bare ikke er interesseret i et skifte til FCM. For nu har både Zimling og tilsyneladende Petter Andersson afvist os. Syntes det er lidt kritisk at vi ikke kan tiltrække andet end østeuropæere. Men det bliver da spændende og se om der arbejdes på andet eller om han var sidste mulighed. Håber nu stadig at vi præsentere en angriber i løbet af de nærmeste dage, selvom vi ikke lige hører noget.
-
mrjelle
FCM_ole Skrev:
. Håber nu stadig at vi præsentere en
> angriber i løbet af de nærmeste dage, selvom vi
> ikke lige hører noget.
Netop det at vi intet høret, tager jeg som et tegn på at klubben stadig leder eller forhandler med en spiller. Hvis man havde opgivet kunne man lige så melde det klart ud for ikke at skuffe for mange.
Men så sent som i sidste uge sagde ER jo at det var han og ledelsens ønske de skulle have en ny angriber. Hvorfor skulle han sige det hvis det var fuldstændig udelukket?
. Håber nu stadig at vi præsentere en
> angriber i løbet af de nærmeste dage, selvom vi
> ikke lige hører noget.
Netop det at vi intet høret, tager jeg som et tegn på at klubben stadig leder eller forhandler med en spiller. Hvis man havde opgivet kunne man lige så melde det klart ud for ikke at skuffe for mange.
Men så sent som i sidste uge sagde ER jo at det var han og ledelsens ønske de skulle have en ny angriber. Hvorfor skulle han sige det hvis det var fuldstændig udelukket?
-
Dennis (BW2479)
At hente Petter Andersson til klubben ville under alle omstændigheder havde været lidt af en overraskelse. Han er et stort svnesk talent og det vil aldrig være nemt for en klub som FCM at hente en spiller der er så tæt på et scandinavisk a landshold.
Jeg syntes stadig det er det helt rigtige af vi tager det med ro og venter på den rigtige. Og så er det sådan set ligemeget om det bliver dette vindue eller næste. Hellere vente end at ende ud med en løsning som AAB´s.
Som skrevet mange gange før er det en utrolig svær periode for fcm at hente nye spillere i. Vi vil udelukkende hente spillere der har potentiale til noget stort og ellers skal det være top 3 spillere der har landsholdsklasse. Det er en kategori spillere der også er yders interrisant for FCK som vi på ingen måde kan hamle op med. Klubberne ved os godt at vi har penge nok lige nu og på den anden side ved vores folk godt hvad spillerne må koste.
Men jeg kan kun være enig i at vi meget gerne skal have fat i en angriber. Kunne være rart hvis vi har en bomber spillet ind i truppen til sommer. FCK og AAB står over for at miste en del spillere til sommer og ligemeget hvor godt manerstatter dem, kræver det indspilling. Modsat dem har vi et meget ungt hold der meget vel kan toppe næste sæsson. Vi har købt et par spændende spillere der meget vel kan spille sig op til at blive profiler i løbet af de næste 6 mdr. Men på den anden side kan jeg kun være forstående over for ledelsen hvis de ik mener den rigtige spiller er derude lige nu.
Men sidder spændt til det sidste min og venter på at der dukker en mail op fra dansk amp.
Jeg syntes stadig det er det helt rigtige af vi tager det med ro og venter på den rigtige. Og så er det sådan set ligemeget om det bliver dette vindue eller næste. Hellere vente end at ende ud med en løsning som AAB´s.
Som skrevet mange gange før er det en utrolig svær periode for fcm at hente nye spillere i. Vi vil udelukkende hente spillere der har potentiale til noget stort og ellers skal det være top 3 spillere der har landsholdsklasse. Det er en kategori spillere der også er yders interrisant for FCK som vi på ingen måde kan hamle op med. Klubberne ved os godt at vi har penge nok lige nu og på den anden side ved vores folk godt hvad spillerne må koste.
Men jeg kan kun være enig i at vi meget gerne skal have fat i en angriber. Kunne være rart hvis vi har en bomber spillet ind i truppen til sommer. FCK og AAB står over for at miste en del spillere til sommer og ligemeget hvor godt manerstatter dem, kræver det indspilling. Modsat dem har vi et meget ungt hold der meget vel kan toppe næste sæsson. Vi har købt et par spændende spillere der meget vel kan spille sig op til at blive profiler i løbet af de næste 6 mdr. Men på den anden side kan jeg kun være forstående over for ledelsen hvis de ik mener den rigtige spiller er derude lige nu.
Men sidder spændt til det sidste min og venter på at der dukker en mail op fra dansk amp.
-
damp
De der 3 millioner er tal fra Ekstra bladet. Han koster mellem 1,5 og 2 millioner, alt efter hvor Aab ender i tabellen. Når man så også trækker det Prica skulle have i løn, så koster han ca 1 million mere, end hvis man beholdte prica.