hvor er vores bomber

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Hekler

Re: Randers - økonomi?

Indlæg af Hekler »

Det kommer vel an på om mr. Essex synes at nu skal der ske noget. Den mand er jo ikke ligefrem kendt for at være påholdende når han først går igang?

BW#2264

Indlæg af BW#2264 »

Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det kommer vel an på om mr. Essex synes at nu skal
> der ske noget. Den mand er jo ikke ligefrem kendt
> for at være påholdende når han først går igang?

Peter Halvorsen sidder så vidt jeg erindrer ikke længere i bestyrelsen, så reelt er hans indflydelse "kun" på aktionær- og sponsor-basis, og han sidder derfor heller ikke på pengekassen mere end de andre sponsorer.

Hekler

Indlæg af Hekler »

Men du er også enig i at det er en mand som kan sætte gang i tingene hvis han ønsker det, og han har før vist han har talent for at få andre til at gå med.
Var han ikke en af folkene bag redningen forresten?

BW#2264

Indlæg af BW#2264 »

Helt sikkert jo.... Havde det ikke været fordi han som regel befandt sig blandt sponsorerne til kampene kunne han såmænd ligeså godt have stået blandt de syngende fans - det er en mand som brænder utroligt for det han laver og er utroligt engageret - og derfor kan han også sagtens trumfe tingene igennem fra hans position jo - det kan du have helt ret i....

Og jo - han var så vidt jeg husker blandt de pengemænd der stod bag redningen - sammen med blandt andet den tidligere ejer af Randers cement, Torben Hansen, som fungerer som formand i klubben i dag....

mancitydk

Re: hvor er vores bomber

Indlæg af mancitydk »

Hvad med Srdan Radonjic. Tror faktisk at han kunne blive en udemærket gevinst. Forstod aldrig helt at david nielsen kunne få lov at komme på holdet foran Srdan... Topscorer i Røde Stjerne... Tror han kunne være spændende...

Kent

Indlæg af Kent »

Han er vist luddoven, og røg først på bænken hos OB og siden Viborg, der derfor opsagde lejeaftalen med ham. Jeg tror ikke rigtig på ham. Desuden er han vist ikke den store targetmand vi har brug for. Men jeg er sikker på at han er billigt til salg i OB ;-)

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Næ hvis ikke engang Viborg kunne bruge ham, så er han vist ikke noget for os :-)

Bobby

Marc Nygaard???

Indlæg af Bobby »

Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> Randers tjener så vidt jeg husker deres penge på
> ejendomshandel, og så er det Essex-manden, der
> står bag. Så penge har de nok af. Det er
> interessant at de med disse køb ((Berg, Ellegaard
> og Nygaard) klart signalerer at de vil være med i
> toppen af ligaen, og virker på nuværende tidspunkt
> vel langt mere ambitiøse end fx EfB, der er gået
> noget i stå udviklingsmæssigt. Hvis de kan holde
> økonomien på ret kurs, så bliver der sgu trængsel
> i toppen.
>> Nygaard er da en spændende spiller at se i
> SAS-ligaen. Stor og hovedstødsstærk, men ikke så
> teknisk god som jeg husker ham. Har trods alt
> været omkring landsholdet, hvilket ikke gør ham
> til den ringeste angriber i ligaen.

Er der nogen, der ved hvad det endte med?

Ifølge Transfermarkt.de er han skiftet for 75000 Euro (ca. en halv mill danske). Meget billigt hvis det er sandt.

http://www.transfermarkt.de/de/aktuell/ ... index.html

Men jævnfør Kunsport har han takket nej til Randers. Øjensynligt fordi klubben forlanger for meget for ham og fordi familien ikke ønsker at bo ved Gudenåen...

http://www.kunsport.dk/artikelvisning_s ... ntId=20733

Hvad er sandt?

Hvis det sidste er tilfældet kan Ørgaard godt hente ham til Heden. Så må vi finde et hus til ham et stykke væk fra Gudenåen :-)

mancitydk

Re: Marc Nygaard???

Indlæg af mancitydk »

nja, så vil han nok heller ikke bo ved karup å....

188

Marc Nygaard officielt tiltrådt i Randers

Indlæg af 188 »

Så fik de ham sgu alligevel, det er et spændende køb.
http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodb ... 969141.ece

Besvar