Midtbane
Navn Højde Vægt Alder KA KS MA MS
* 7. Claus Madsen 180 73 32 118 17 11 1
* 8. Thomas Røll 183 81 30 24 12 3 1
* 10. Mikkel Thygesen 184 74 22 124 25 15 2
* 11. Petter Furuseth 180 76 28 0 0 0
17. Nick Ragus 180 73 20 3 2 0 0
* 21. Danny Olsen 186 78 22 35 24 2 1
* 26. Oluwafemi Ajilore 184 74 22 95 23 4 1
27. Adigun Taofeek Salami 172 65 19 33 9 1 0
28. Dennis Flinta 184 81 23 11 11 2 2
41. Adeola Lanre Runsewe 168 71 17 0 0 0
42. Yakubu Abubakar Akilu 174 70 18 0 0 0
Angreb
Navn Højde Vægt Alder KA KS MA MS
23. Frank Kristensen 188 82 30 246 23 99 10
* 30. Babajide Collins Babatunde 175 75 18 30 16 6 4
39. Jude Ikechukwu Nworuh 170 64 18 0 0 0
FCM.dk virker ok her.
Nu står Baba og Jude som angribere, men jeg skrev så også midtbanefolk/små angribere.
Har *-markeret dem jeg gætter på koster i budgettet. Kan være i tvivl om Baba, og får han er høj løn gør Salami nok også.
Geo er ikke med på listen endnu, men han tjener sikkert også godt.
De udlejede spillere er der selvfølgelig heller ikke, og man må formode/håbe at deres løn dækkes 100% af deres midlertidige klubber.
Men nu kører du også diskussionen over på om Petter Andersson kan forstærke os....det har jeg aldrig benægtet, så ham da gerne på heden. Min pointe er at vi har masser af spillere til hans plads - jeg vil gerne have tyndet ud i det tynde øl, OG hvis der SKAL hentes en klasse-spiller mere, så ser jeg gerne at det er en der kan spille helt fremme.
Selvom FCM lige har hentet masser af penge, er der jo ingen grund til at kaste omrking sig med dem.
*************Femi*************
*********Geo******Thyge*******
Furuseth****************Madsen
************Baba**************
Umiddelbart andre pladser hvor 10 mio kr kunne bruges bedre. En anden ting: bliver vi ved med at hente 1 eller 2 spillere hver gang vi sælger, ja så er der lige pludselig langt til førsteholdet for alle de talenter, vi ellers er så stolte af...
Lidt rodet og ustruktureret indlæg, ved det, men det skulle lige gå lidt hurtigt.
Fortsat god aften.
Mulige nye spillere i FCM i foråret
-
Altoriso
Re: Geo & Petter Andersson
Lidt for hurtigt er det vist også gået, med mindre du da virkelig tror at Frank Kristensen IKKE får en høj løn 
Det er naturligvis vigtigt at man med jævne mellemrum får justeret truppen, så man har den mest harmoniske trup spillemæssigt
Det tror jeg dog også at der er styr på
Men det skal naturligvis altid vejes op med mulige salgspriser kontra faktiske udgifter ved en given spiller, og så om man tror at spilleren kan udfylde en vigtig funktion
Det er naturligvis vigtigt at man med jævne mellemrum får justeret truppen, så man har den mest harmoniske trup spillemæssigt
Det tror jeg dog også at der er styr på
Men det skal naturligvis altid vejes op med mulige salgspriser kontra faktiske udgifter ved en given spiller, og så om man tror at spilleren kan udfylde en vigtig funktion
-
B
Re: Geo & Petter Andersson
Det var nu bevidst, han er jo ikke blandt de midtbanespillere / små angribere vi diskutterede.
Er ikke i tvivl om at også han får en fed hyre, men det er vel også ok, når nu man er ene mand på pladsen
)
Men det er i hvert fald gået for hurtigt da jeg lavede midtbane-holdopstillingen...kan se at der er blevet plads til 6 spillere bag Frank, det får vi sgu nok desværre ikke lov til.
Er ikke i tvivl om at også han får en fed hyre, men det er vel også ok, når nu man er ene mand på pladsen
Men det er i hvert fald gået for hurtigt da jeg lavede midtbane-holdopstillingen...kan se at der er blevet plads til 6 spillere bag Frank, det får vi sgu nok desværre ikke lov til.
-
mancitydk
Re: Geo ?
ifølge transfermarkt.de har han fået nummer 33, men om det passer ved jeg ikke, lyder lidt ualmindeligt.... http://transfermarkt.de/de/verein/865/f ... seite.html
-
Dahl Nielsen
Re: Geo ?
mancitydk Skrev:
-------------------------------------------------------
> ifølge transfermarkt.de har han fået nummer 33,
> men om det passer ved jeg ikke, lyder lidt
> ualmindeligt....
> http://transfermarkt.de/de/verein/865/fcmidtjyllan
> d/uebersicht/startseite.html
Du kan vist ikke helt regne med trøjenumrene derinde. Fx har Adeola Runsewe nummer 25, Dennis Flinta har nummer 18 og Anders Rasmussen har nummer 23.
-------------------------------------------------------
> ifølge transfermarkt.de har han fået nummer 33,
> men om det passer ved jeg ikke, lyder lidt
> ualmindeligt....
> http://transfermarkt.de/de/verein/865/fcmidtjyllan
> d/uebersicht/startseite.html
Du kan vist ikke helt regne med trøjenumrene derinde. Fx har Adeola Runsewe nummer 25, Dennis Flinta har nummer 18 og Anders Rasmussen har nummer 23.