Mulige nye spillere i FCM i foråret

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Ravnen

Re: Florescu - sprogkundskab og integration

Indlæg af Ravnen »

Det var nu Sovjetunionen Moldova blev uafhængig af i 1991. Rumænien foreslog at Moldova da blev indlemmet i Rumænien, men det førte til internt oprør blandt den russiske del af befolkningen i Moldova, så det er ikke sket.

Men det officielle sprog er rumænsk.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

også fik jeg det på plads... tusind tak. I øvrigt må det vel være sådan, da Moldova indtil 1940 vist nok tilhørte Rumænien... Det burde jeg have tænkt over. Min fejl....

Amtrup

Indlæg af Amtrup »

Ravnen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det var nu Sovjetunionen Moldova blev uafhængig af
> i 1991. Rumænien foreslog at Moldova da blev
> indlemmet i Rumænien, men det førte til internt
> oprør blandt den russiske del af befolkningen i
> Moldova, så det er ikke sket.
>
> Men det officielle sprog er rumænsk.

Yep, det har du ret i. Men Moldova var en del af Rumænien indtil 1940. Fik vist blandet lidt rundt i det. Men størstedelen (ca. 65%) af befolkningen i Moldova er etniske rumænere, hvorimod kun ca. 15% er etniske russere. Så de har et stort tilhørsforhold til Rumænien.

B

Re: Geo & Petter Andersson

Indlæg af B »

http://www.f-b.no/article/20080125/FFK/ ... 09/AKTUELT

Ser desværre ud til at Rami Shaaban ikke skal til Hammarby alligevel, det betyder så nok at Petter Andersson ikke skal til FCM.

Men ok med tilgangen af Geo er det selvfølgelig heller ikke midtbane folk/"små" angribere vi mangler, så lige meget hvor spændende Petter ser ud, så er det vel fair nok, hvis man dropper ham og fokuserer på en rigtig targetman i stedet.

Håber bare ikke AAB snupper ham...de har en irriterende god erfaring med svenskere.

Dennis (BW2479)

Indlæg af Dennis (BW2479) »

En svensk a landsholdsspiller vil altid være inerresant hvis han vil til klubben. Det samme med Goe. Med det han viste i HSV kampen kunne man ikke undgå at skrive med ham hvis han ville til fcm. Så med de to spillere har det kun være prisen der kunne ødelægge det fra vores side. Det er begge spillere der med stor sansynlighed vil forstærke os væsentligt.

B

Indlæg af B »

Enig, men gode spillere hæver sikkert også en fed hyre, så inden vi henter flere midtbanefolk/"små angribere" skal vi da af med andre.

Femi, Salami, Yakubu, Thyge, Røll, Danny, Furuseth, Adeola, Madsen, Flinta, Baba, Jude, Mads A, Siv (udlejet), Chr Olsen (udlejet), Lawal (udlejet) Geo og Ragus. 18 spillere til 5 pladser.

Frank og Elgen. 2 (1 med superliganiveau) til 1 plads.

Noget hænger ikke sammen her.

Altoriso

Re: Geo ?

Indlæg af Altoriso »

Hvor er det lige navnet Geo kommer fra ?

Er han blevet omtalt med det navn eller det bare noget nogen lige har fundet på

Bare nysgerrig :-)

Casper Søe

Indlæg af Casper Søe »

"Først på ugen dukkede den 23-årige rumæner Gheorghe Florescu" fra fcm.dk

Dennis (BW2479)

B Skrev:
> Enig, men gode spillere hæver sikkert også en fed
> hyre, så inden vi henter flere midtbanefolk/"små
> angribere" skal vi da af med andre.
>
> Femi, Salami, Yakubu, Thyge, Røll, Danny,
> Furuseth, Adeola, Madsen, Flinta, Baba, Jude, Mads
> A, Siv (udlejet), Chr Olsen (udlejet), Lawal
> (udlejet) Geo og Ragus. 18 spillere til 5
> pladser.
>
> Frank og Elgen. 2 (1 med superliganiveau) til 1
> plads.
>
> Noget hænger ikke sammen her.

Skulle vi ik prøve at holde os til de spillere der er i A truppen? Ellers kunne vi jo fortsætte ned af rækkerne og finde 20 mere.

Femi (spørgsmål om tid før han er tabt for os), Salami(arvtageren for femi?), Yakubu (har ikke spillet førstehold endnu), Thyge, Røll(er færdig i fcm, kom nu silke i kan få penge med i købet), Danny,Furuseth, Adeola(Har ik spille sas endnu), Madsen, Flinta,Geo,Ragus

Følgende er realistiske i startopstillingen: Femi,Salami,Thyge,danny, furuseth,madsen,Geo.

Kommer jo os lidt an på opstilling og øvrige indkøb dette vindue. Franke spiller ikke 90 min i samtlige kampe. Så har vi kun Collins Dennis og måske Jude og madsen der for spilletid på toppen.

Men vil da give dig ret i at PA skal kunne bruges på toppen hvis det skal give nogen mening. Men at vi har 18 midtbanespillere der lever op til 2011 er nok en mild overdrivelse. Alt hvad kan forstærke truppen er af interresse.

Dennis (BW2479)

Haha underligt at det overhovedet har slået an. Kommer herfra http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,690 ... #msg-69107 Og så har jeg nok kommet til at påvirke Kent lidt når vi har skrevet om ham på MSN.

Med det navn forventer han vel ik at man bruger det :-)

B

Indlæg af B »

Alle 18 midtbane-spillere jeg nævner er en del af A-truppen - arg undtagen Mads A kan jeg se. 3 udlejet, dermed nede på 14 til 5 pladser, hænger stadig ikke sammen med at vi kun har en targetman.

Mener du at nogen af de 14 aktuelle ikke er kvalificeret til at spille, ja så svarer du jo samtidig på hvem der skal væk...
Røll er jeg i øvrigt helt enig med dig i. Danny og Flinta skal også tage sig sammen, især hvis man vælger at hente Petter A.

http://www.fcm.dk/index.php?ID=45&nyhed ... laes_nyhed

Zolo

Indlæg af Zolo »

Altoriso Skrev:
> Hvor er det lige navnet Geo kommer fra ?
>
> Er han blevet omtalt med det navn eller det bare
> noget nogen lige har fundet på
>
> Bare nysgerrig :-)

hehe ja her på graven kender man ikke spillernes navne
her får de bare nogle latterlige øgenavne

Dennis (BW2479)

Nu gider fcm.dk ikke lige virke for mig men sidste gang jeg så efter havde vi heller ik 18 midtbanespillere i a truppen og heller ej 15. Og kommer jo igen an på hvor spillerene skal bruges.

Min pointe er bare at det ikke er særligt realistisk at tælle alle talenterne med. Når jeg ser på om vi kunne bruge en svensk A Landsholdspiller så ser jeg på om han slår en anden landsholdspiller af. Og nej det gør han ik. Og dernest ser jeg på om han kommer til at slå en top 3 sas liga spiller af. Og nej det gør han helle rik som det ser ud lige nu. Så er det såmen underordnet om vi havde 40 mand til 2 pladser. Men kan da nemt give dig ret i at der skal til at ryddes op inden det ender som i BIF. Men hvor mange af de spiller har vi en A løn idgift til? Der er vi jo ikke tæt på 15 eller 18.

Med hensyn til en mand på toppen så har vi da brug for en, men ser helst at vi venter på den helt rigtige i stedet for at vi skal prøve os frem med en ny Dadu 1 års tid. Vi skal have en der gør en forskel hvis det skal være. Vi har for i historien klaret os udemærket uden en stor stærk mand i front. Og som skrevet før har vi en del spillere der faktisk kan ligge derfremme. Nu har vi i de sidste 6 mdr haft en del kampe hvor vi har spillet som om vi havde en verdensklasse targetman uden den store gevinst. Vi skal have en der vinder alt med hovedet og hiver alt ned. Franke har af og til kampe hvor han er helt væk i det høje spil. Så nytter det ikke at smide 300 bolde frem. Er enig i taktikken men syntes bestemt ikke at vi skal endnu længere op i et hjørne. Vi skal kunne klare os med forskellige formationer og typer på pladserne.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Okay så er det derfra det kommer :-)

Det kunne jo godt være at det allerede var et fastankret navn

Dennis (BW2479)

Jeg råbte lidt til ham i onsdags, så han er døbt :-) Bliver os lidt svært at kalde Gheorghe hen for kampene.

Har han forsten fået et trøjenummer?

Besvar