Træningskamp mod Hamburger SV d. 23 jan

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kent

Re: HSV - FCM onsdag kl ?

Indlæg af Kent »

Han skrev at vi manglede nogen i front når Frank er væk, så det tyder ikke på at Franke spiller prangende.

... og nej vi er ikke gift. Det er Dennis sgu for langhåret til ;-)

Peter Ross

Re: Træningskamp mod Hamburger SV d. 23 jan

Indlæg af Peter Ross »

Femi og Christopher ud - Salami og Leon ind.

7800 tilskuere.

Peter Ross

Kent

Indlæg af Kent »

"Spiller vores spil. Og HSV gar ikke haft de helt vilde chancer. Men fuck vi mangler en fremme. Frank er væk"

Hausser

Indlæg af Hausser »

Jeg tror mere på "din mand", end jeg tror på fcm.dk, der er vel nødt til at være lidt subjektive. Meget spændende med Rumæneren, mon der er en kontrakt i vente til ham?

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Kolja og Troest ud - Kjær og Klimpl ind.

Peter Ross

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Ifølge min "udsendte" på stadion er vi under et noget større pres i anden halvleg end i første, men det er vel også naturligt nok, eftersom vores spillere sandsynligvis begynder at kunne mærke det i benene.

Kent

Indlæg af Kent »

Samme meddelelse jeg får. HSV sidder på det hele.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Ragus ind for Frank.

Peter Ross

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Mere fra Hamborg...
"Hamborg er skidegode til småspil - der kan vi ikke helt følge med. Når de spiller det, er vi helt ude af kampen."

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

FCM har en del spil i øjeblikket. Stor chance til Klimpl.

Dahl Nielsen

SLUT 2-0

Indlæg af Dahl Nielsen »

Midtjylland sluttede godt af, men var ikke hurtige nok i omstillingsspillet. Vi taber kampen 2-0.

David

Re: SLUT 2-0

Indlæg af David »

Det eneste jeg savner nu, er at få et billede af hvordan FLORESCU klarede sig.

Om det er en mulig spiller i FCM

David

Dahl Nielsen

Højdepunkter

Indlæg af Dahl Nielsen »

Fra Kasper Lindholt (lydulven) kan jeg i øvrigt fortælle, at der vil komme højdepunkter snarligst.

Dennis (BW2479)

Re: HSV - FCM onsdag kl ? OT

Indlæg af Dennis (BW2479) »

Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> Han skrev at vi manglede nogen i front når Frank
> er væk, så det tyder ikke på at Franke spiller
> prangende.
>
> ... og nej vi er ikke gift. Det er Dennis sgu for
> langhåret til ;-)

Arg det er sq for længe siden kent. 4 mm lige pt, der er sq helt nye tiden. En ting er at blive sammenlignet med Dadu en anden er PFO, så gik den ik længere :-)

Dennis (BW2479)

Småforelsket

Indlæg af Dennis (BW2479) »

Ja så kunne man komme hjem fra Hamborg, godt der kun var 7000 og ikk 47000 på stadion idag for så havde vi holdt i kø ved stadion endnu:-( Så nej det er ikke tyskland eller tyskere som folk jeg har set mig lun på. Og tro mig de var heller ik så begejstrede for min medlevelse i kampen på tribunen i HSV.

Det er såmen vores lille nye ven Gheorghe Florescu som jeg gerne ser i trøjen igen, men mere om det senere.

Den hurtige:

Jeg ved ik om det er fordi at jeg har savnet at se drengene i aktion eller om det er fordi jeg slap ud af tyskland. Men jeg er mere end bare tilfreds med spillet og de fleste spillere idag.

Tror at det fra om meget snart er slut for Florescu at spille med thyges trøje, han for sin egen inden længe.

Raske bliver bedre og bedre for vær kamp.

Winston er for vild så er den ikke længere.

Køb en angriber til mig.

Jeg ville kalde det en offensiv 4-4-1-1

Skuffende HSV fans

Den lange og trættende:

Som hold spillede vi i perioder klasse bold, havde 10 min i første halvleg hvor vi havde HSV presset i bund. Og 1 halvleg kunne velfortjent nemt havde endt 0-0 eller 2-2. Man skulle ikke tro at det efterhåndne er nogle mdr siden at drengene har været ude at spille kamp. Som hold set var spillet abselut godkendt, taget i betraktning hvor langt vi er i forberedelserne. Højdepunkter for vi øbenbart senere på film så det vil jeg ikke bruge tid på. Men vil prøve med en forsigtig vurdering at spillerne spiller for spiller uanset spilletid.

Raska: Står en klasse kamp har 2-3 fantomredninger en enkelt eller to af dem var måske lidt heldige men ikke mindre end fantastiske af se på.

Kolja: Spillede stabilt som i efteråret, men kom ikke rigtigt med offensivt. Han fik da et par svinere fra hans landsmænd på lægterne, så det ser jeg da som noget posetivt.

Klimpl: Vores kære figther fik spilletid på højre back i stedet for kolja. Ikke mange minuter at vurdere ham på. Men han efterlader et godt indtryk, han kom virkeligt over kanterne og havde 2 rigtigt gode forsøg. Han kommer ind og begynder straks at komandere med danny, han bringer en smule af den vildskab jeg har savnet i efteråret. Kunne se at han stod og evaluerede lidt med trænerne lige efter kampen, så måske han skal være backup eller udfordrer til Kolja. Mener os at han tidligere i karrieren har spillet back. ( nogen der kan huske noget)

Winston: For delen den knægt bliver ved med at inponere, han var her der og alle vegne. Hele tiden i fuld og fik stoppet en del store HSV chancer i opløbet. Igen viser han at det ikke kun er til træning at han er en af de bedste på holdet. Holdest bedste hvis ik banens bedste idag. Han var i øvrigt farlig et par gange på dødbolde. Kan ikke lade være med at sidde og klappe i mine små hænder over det spil han viste idag. Simon Kjær og Klimpl for mere end almindeligt svært ved at slå ham af. Ved ik om det er fordi jeg er træt eller stadig lidt oppe at køre over hans spil. Men hvis den dreng spiller sådan fremover så bliver han den største ambasadør for FCM nogensinde.

Trost: Skuffer en smule idag, som jeg ser det er han indblandet i begge mål. Fcm havde i perioder nogle minuter hvor de kørte bolden fantastisk rundt, men så snart den endte hos Trost gik den død. Han virkede slet ik sikker idag i hans pasningsspil og det resulterede i at en del bolde blev lodset fremad. Det var ik lige metoden til at lukket HSV op med den Franke der mødte op idag.

Simon kjær: Bliver skiftet ind i stedet for trost og spiller faktisk en god kamp. Han indgik straks i pasningsspillet og det var tydeligt at vi havde nemmere ved at holde på bolden med to pasningsspillere nede bagi. Abselut godkendt hvir man tænker på at vi har 2 mdr igen.

CP: Indblandet i det første mål, i det hele taget var han nærmest ikke tilstede de første 15 min var han blev overløbet gang på gang. Men han fik spillet sig rigtigt flot tilbage og kom til sidst os en del med frem over. Godkendt uden at være prangende.

Leon Jessen. UB gør stort set ikke opmærksom på sig selv.

PFO: Lyser i glimnt, men det var delme lang imellem dem :-( Havde virkeligt glædet mig til at se ham idag, men han virkede ikke helt på toppen. Ved ik om det er formen. Men han fik da vist en smule af det han kan og var dejligt fremadrettet når vi var i kontra. Det skal lige komme 20% mere på de næste 2 mdr hvis han skal gøre sig fortjent til det 11 tal på rykken :-)
Skal lige siges at han fik et gult kort der i en liga kamp nemt kunne havde været af en anden farve.

Gheorghe Florescu: Ja så kom vi endeligt til den centrale midtbane. Hvis vores lille ven skal bedømmes ud fra denne kamp så kommer vi ik uden om at se ham i trøjen igen. Enten var han mere end normalt opsat og ellers er han en figther af dimensioner. Sammen med winston den bedste fcmer. Han kæmpede, erobrede bolde, satte farlige kontra igang. Vær eneste gang han modtog bolden så var de rkun en vej. Somme tider en smule optesmistisk når man står over for et CHL hold, men yderst charmerende spillestil. Ved godt at i ik tror på mig, men vi var faktisk farlige på 3 hjørne og 1 frispark idag og så mange fik vi altså ik. Enten er HSV utroligt ringe nede bagi på dødbolde og ellers har Gheorghe Florescu virkeligt lært drengenes løbemønstre på hjørne og frispark. Tror den eneste grund til at vi ikke laver 3 kasser på døbolde idag er at spillerne bliver chokeret over at få bolden lige i panden. Efterhånden noget tid siden at trost og co har fået noget at arbejde med på hjørne. Han tørrede flere gange et par HSV spillere og lagde nogle rigtigt gode bolde i dybden til franke. Behøver ikke beskrive ham mere for i for garanteret set ham i den sorte trøje meget snart. Lille, hurtig, fremadrettet og med bolden klæbet til fødderne så har i spottet den rigtige. Og for det ikke skal være helt løgn så fik han fat i flere bolde end femi idag.

Salami: Fik lidt spilletid og lignede en der er tilbage i bedre form end efteråret. Så lidt kreativt fra hans side, men det var virkeligt svært for de offensive spillere idag uden noget angreb.

Femi: Ikke det store at sige han leverer samme solide spil som han har gjort det sidste års tid. Væren mere eller mindre, men mangler lidt offensivt idag.

Danni O: Måske hans bedste kamp i trøjen, ved godt det ikke siger så meget :-) Men han virkeligt ind at kæmper idag og særligt på venstre kanten gjorde han opmærksom på sig selv med nogle gode tværpasninger. Spillede blandt andet PFO helt fri i feltet med en tværaflevring. Figthede mere end jeg nogensinde har set i den sorte trøje.Håber det er tegnet på at det bliver hans tid i foråret.

Dennis Flinta: Ærgeligt at han skal gå ud med en skade han så opsat ud og kæmpede for vær eneste bold .

Claus madsen: Skuffende, havde forventet mig meget mere af ham. Ve dikke om det var den uvandte plads eller om han bare ikke helt er i form endnu. Skaber ikke rigtigt noget og ligner aldrig den anfører type vi ved han kan være.

Franke: Nu har jeg selv været inde på at vi ikke skal være triske hvis vi ikke lander en angriber mere he ri vinduet. Men franke skal altså ikke have mange dage som idag før at det ville se rigtigt skidt ud. Kan vandt ikke sine hovedstødsdueller han skabte ingen ting på Florescus frispilninger. Meget meget skuffende han var helt ved siden af sig selv. Der var stort set ingen hjælp til midtbanen fra franke idag.

Jeg er træt så håber det meste er forståeligt og undskylder på forhånd den manglende lyst til at læse det igennem og rette det til :-)

Besvar