Træningskamp mod Hamburger SV d. 23 jan
-
Kent
Re: 2-0
Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> udebanekompleks...
LOL. Regnede du med vi ville slå HSV, der er længere fremme end os i forberedelserne? Hvis du mener at det her er et udebanekompleks, hvad var det så sidste forår, da vi tabte en træningskamp til fredericia?
> udebanekompleks...
LOL. Regnede du med vi ville slå HSV, der er længere fremme end os i forberedelserne? Hvis du mener at det her er et udebanekompleks, hvad var det så sidste forår, da vi tabte en træningskamp til fredericia?
-
Kent
Hekler Skrev:
> aah er det ikke lidt taberagtigt at komme med alle
> undskyldningerne på forhånd...
Synes sgu det er mere taberagtigt at kræve sejr over HSV. Det er en træningskamp, og vel at mærke den første i år mod et hold, der er langt bedre end os. Det ENESTE der tæller, er spillet og det ved hverken du eller jeg noget om.
> aah er det ikke lidt taberagtigt at komme med alle
> undskyldningerne på forhånd...
Synes sgu det er mere taberagtigt at kræve sejr over HSV. Det er en træningskamp, og vel at mærke den første i år mod et hold, der er langt bedre end os. Det ENESTE der tæller, er spillet og det ved hverken du eller jeg noget om.
-
Hekler
Kent Skrev:
---------------------------
> Det ENESTE der tæller, er spillet og det
> ved hverken du eller jeg noget om.
Nej det var sådan set også det jeg begyndte med... og i mangel af noget somhelst indhold og da vi kun kan forholde os til resultatet, så....
men da dejligt med lidt debat action, ikk?
---------------------------
> Det ENESTE der tæller, er spillet og det
> ved hverken du eller jeg noget om.
Nej det var sådan set også det jeg begyndte med... og i mangel af noget somhelst indhold og da vi kun kan forholde os til resultatet, så....
men da dejligt med lidt debat action, ikk?
-
LOOFT
David Skrev:
> Vi møder et klassemandskab der er på 100 % i form
> lige nu og på hjemmebane.
De er langtfrå 100 % i form! Et hold som milan topper ikke før de skal spille CL... Du kan ikke toppe over en hel sæson, det går op og ned, jeg tror næppe HSV vælger at toppe i en træningskamp...
Så det kan sagtens lade sig gøre, det gælder jo også for dem at komme igennem uden skader
> Vi møder et klassemandskab der er på 100 % i form
> lige nu og på hjemmebane.
De er langtfrå 100 % i form! Et hold som milan topper ikke før de skal spille CL... Du kan ikke toppe over en hel sæson, det går op og ned, jeg tror næppe HSV vælger at toppe i en træningskamp...
Så det kan sagtens lade sig gøre, det gælder jo også for dem at komme igennem uden skader
-
Kent
Re: HSV - FCM onsdag kl ?
Ifølge min mand på stadion, er Winston bedste mand, med vores prøvetræner lige efter.
-
Jan
Re: HSV - FCM onsdag kl ?
Kan din mand (i er vel ikke gift:-) ) ikke fortælle om vi spiller godt, rimeligt eller skidt ? eller noget om kampen ?
-
Dahl Nielsen
LOOFT Skrev:
> David Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Vi møder et klassemandskab der er på 100 % i
> form
> > lige nu og på hjemmebane.
>
> De er langtfrå 100 % i form! Et hold som milan
> topper ikke før de skal spille CL... Du kan ikke
> toppe over en hel sæson, det går op og ned, jeg
> tror næppe HSV vælger at toppe i en
> træningskamp...
>
> Så det kan sagtens lade sig gøre, det gælder jo
> også for dem at komme igennem uden skader
Nu er det jo ikke lige altid, man helt selv kan vælge, hvornår man topper...
Hamburger er ikke på 100 %, det vil jeg give dig helt ret i, eftersom de har haft små halvanden måneds ferie fra turneringskampe, men de er stadig betydeligt meget længere fremme i forberedelserne til ligaen end os. Bundesligaen begynder igen i weekenden fra fredag d. 1. til søndag d. 3. februar. Vores første kamp er d. 9. marts mod Vejle, og vores første kamp i ligaen er en uge senere, nemlig d. 16. marts mod Nordsjælland. Vores opstart kommer over en måned senere end HSV's, og det er helt naturligt, hvis de er i væsentlig bedre form end FCM i øjeblikket.
> David Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Vi møder et klassemandskab der er på 100 % i
> form
> > lige nu og på hjemmebane.
>
> De er langtfrå 100 % i form! Et hold som milan
> topper ikke før de skal spille CL... Du kan ikke
> toppe over en hel sæson, det går op og ned, jeg
> tror næppe HSV vælger at toppe i en
> træningskamp...
>
> Så det kan sagtens lade sig gøre, det gælder jo
> også for dem at komme igennem uden skader
Nu er det jo ikke lige altid, man helt selv kan vælge, hvornår man topper...
Hamburger er ikke på 100 %, det vil jeg give dig helt ret i, eftersom de har haft små halvanden måneds ferie fra turneringskampe, men de er stadig betydeligt meget længere fremme i forberedelserne til ligaen end os. Bundesligaen begynder igen i weekenden fra fredag d. 1. til søndag d. 3. februar. Vores første kamp er d. 9. marts mod Vejle, og vores første kamp i ligaen er en uge senere, nemlig d. 16. marts mod Nordsjælland. Vores opstart kommer over en måned senere end HSV's, og det er helt naturligt, hvis de er i væsentlig bedre form end FCM i øjeblikket.