Træningskamp mod Hamburger SV d. 23 jan
-
Jan
Re: Startopstilling:
Så kan jeg bedre forstår hans underlige gåen/halten, da jeg så ham og Femi i Herning Centret i weekenden.
-
Kent
Re: Startopstilling:
Helt galt kan det ikke være, da han er med i u-truppen til Italien i næste uge: http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
-
mrjelle
Re: 2-0
Jeg hæfter mig nu mere ved dette:
fra fcm.dk
"17. min. Troest får reddet forsøg på stregen efter godt hjørnespark fra Florescu. FCM godt med igen efter stærk HSV-start.
30. min. Jævnbyrdigt. Reid er stærk, Danny Olsen og Petter Furuseth er kommet godt i gang. Det ser lovende ud."
Ser ud til vores prøvespiller samt danny og Furuseth er kommet godt igang. Lækkert at høre. Men det kunne nu været rart med et par mål.
fra fcm.dk
"17. min. Troest får reddet forsøg på stregen efter godt hjørnespark fra Florescu. FCM godt med igen efter stærk HSV-start.
30. min. Jævnbyrdigt. Reid er stærk, Danny Olsen og Petter Furuseth er kommet godt i gang. Det ser lovende ud."
Ser ud til vores prøvespiller samt danny og Furuseth er kommet godt igang. Lækkert at høre. Men det kunne nu været rart med et par mål.
-
Hekler
Re: 2-0
sikke en omgang selvtilfredshed, der er vel ingen mening med at spille en træningskamp hvis den ikke skal bruges til noget.
Oplæget var at man vidste man ville komme under pres og skulle arbejde stenhårdt i presspillet. Alligevel går der ikke mere end 3 min inden vi er bagud, og kommer ned med 2 til halvlegen.
Der er vel ikke nogen der kan komme og sige det er tilfredsstillende?
Oplæget var at man vidste man ville komme under pres og skulle arbejde stenhårdt i presspillet. Alligevel går der ikke mere end 3 min inden vi er bagud, og kommer ned med 2 til halvlegen.
Der er vel ikke nogen der kan komme og sige det er tilfredsstillende?