hvor er vores bomber
-
sollerup
hvor er vores bomber
Hvor i hede hule h...... bliver de af.. dem der skal score vores mål og sende os til top før det bliver sommer...
De er jo alle lejet ud.. En eller anden.. vær sød at fortælle mig der er en større plan med det hele.. At vi har en Ronaldo eller noget gemt på det akadami.
VH.
En bekymret fan, øst for storebælt
De er jo alle lejet ud.. En eller anden.. vær sød at fortælle mig der er en større plan med det hele.. At vi har en Ronaldo eller noget gemt på det akadami.
VH.
En bekymret fan, øst for storebælt
Senest rettet af sollerup 28. jan 2008, 12:53, rettet i alt 1 gang.
-
Peter Ross
Re: hvor er vores bomber
Der er 11 dage endnu til transfervinduet lukker...
Håber sandelig ikke Jens Ørgaard er ved at gå i panik, som efterhånden mange herinde er...
Peter Ross
Håber sandelig ikke Jens Ørgaard er ved at gå i panik, som efterhånden mange herinde er...
Peter Ross
-
Kent
Hvis vi går ud fra, at det er en udenlandsk spiller (eller 3) vi i øjeblikket har fokus på, så er det ikke usandsynligt, at det der i øjeblikket foregår er, at de spillere vi kigger på, afventer at de hollandske og tyske klubber gør deres indkøb.
Forhåbentlig er de spillere, vi har øje på så gode, at de er interessante for bundklubber i bundesligaen og midterklubber i Holland. Derfor er FCM deres andenprioritet, som de først overvejer, hvis ikke de modtager bedre tilbud. Dermed kan det ende med at være handler, der kommer til at ske i de sidste timer af vinduet.
Forhåbentlig er de spillere, vi har øje på så gode, at de er interessante for bundklubber i bundesligaen og midterklubber i Holland. Derfor er FCM deres andenprioritet, som de først overvejer, hvis ikke de modtager bedre tilbud. Dermed kan det ende med at være handler, der kommer til at ske i de sidste timer af vinduet.
-
FCM_ole
Spændende tanke! Jeg forventer hvert fald heller ikke vi ser en handel med en anden dansk klub. Og derfor er det også så svært for os at spå om, hvem det bliver. Men tror nu nok at Erik Rasmussen skal få hvad han ønsker når han åbenlyst går ud og siger at vi godt kunne bruge en angriber. Og ja det kunne nem være en handel sidst på vinduet, som nogle måske vil betegne som panik køb, men vi får se.
-
mrjelle
Jeg håber og tror bestemt Ørgaard har en eller flere spillere i tankerne. Personligt så jeg selvfølgelig helst vi allerede havde sikret os en ny angriber men det desværre ikke tilfældet.
den næste uge kan gå hen og blive meget spændende.
den næste uge kan gå hen og blive meget spændende.
-
428
Hey, er der nogen der ved hvilke angribere det er som Ørgaard kigger på?
Mvh Denins#428
Mvh Denins#428
-
Dennis (BW2479)
428 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hey, er der nogen der ved hvilke angribere det er
> som Ørgaard kigger på?
>
> Mvh Denins#428
Ja TT, ER, Bo Olesen og sikkert os resten af bestyrelsen.
> Hey, er der nogen der ved hvilke angribere det er
> som Ørgaard kigger på?
>
> Mvh Denins#428
Ja TT, ER, Bo Olesen og sikkert os resten af bestyrelsen.
-
evaldo
Kim Åbech?
Ja det er sikkert ønsketænkning men jeg vil blive meget tilfreds hvis han blev tilknyttet ulveflokken. Kan noget på egen hånd og vil jo også være et godt salgsobjekt til udlandet....passer ind i klubbens strategi
-
Dennis (BW2479)
Re: Kim Åbech?
evaldo Skrev:
> Ja det er sikkert ønsketænkning men jeg vil blive
> meget tilfreds hvis han blev tilknyttet
> ulveflokken. Kan noget på egen hånd og vil jo også
> være et godt salgsobjekt til udlandet....passer
> ind i klubbens strategi
Ser ikke Kim Åbech som top 3 spiller på pladsen? Er overbevist om at vi er på udkig efter en lille stjerne i udlandet. Vi er sikkert ude efter en 3-4 stykker og er igang med at se hvor pengene bliver best placeret og hvad der bliver tilovers når de store klubber har haft deres picks.
Kan virkeligt ikke se hvad Kim Åbech skulle i fcm og hvorfor vi skulle bruge penge på ham. Pris og kvalitet hænger i mine øjne ikke sammen, i fcm ville han ikke være andet end en udviklingsspiller. Vi skal ud at have en spiller i Albäck prica nordstran klassen hvis vi skal ud efter en.
> Ja det er sikkert ønsketænkning men jeg vil blive
> meget tilfreds hvis han blev tilknyttet
> ulveflokken. Kan noget på egen hånd og vil jo også
> være et godt salgsobjekt til udlandet....passer
> ind i klubbens strategi
Ser ikke Kim Åbech som top 3 spiller på pladsen? Er overbevist om at vi er på udkig efter en lille stjerne i udlandet. Vi er sikkert ude efter en 3-4 stykker og er igang med at se hvor pengene bliver best placeret og hvad der bliver tilovers når de store klubber har haft deres picks.
Kan virkeligt ikke se hvad Kim Åbech skulle i fcm og hvorfor vi skulle bruge penge på ham. Pris og kvalitet hænger i mine øjne ikke sammen, i fcm ville han ikke være andet end en udviklingsspiller. Vi skal ud at have en spiller i Albäck prica nordstran klassen hvis vi skal ud efter en.
-
Bobby
Er han her?
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
Har ikke et begreb om de to, og jeg skal da heller ikke tage sorgerne på forskud - i det mindste sker der da noget. Men det ligner lidt panik før lukketid. Idet spillerne er til prøvetræning ligner det jo ikke ligefrem, nogen vi har fuldt gennem længere tid.
Men jeg håber jeg tager fejl. Det er vel den 23 årige rumæner, der er mest spændende lige nu. Spændt på at høre referat fra Hamborg kampen.
Har ikke et begreb om de to, og jeg skal da heller ikke tage sorgerne på forskud - i det mindste sker der da noget. Men det ligner lidt panik før lukketid. Idet spillerne er til prøvetræning ligner det jo ikke ligefrem, nogen vi har fuldt gennem længere tid.
Men jeg håber jeg tager fejl. Det er vel den 23 årige rumæner, der er mest spændende lige nu. Spændt på at høre referat fra Hamborg kampen.
-
Kent
Re: Er han her?
Bobby Skrev:
> Men jeg håber jeg tager fejl. Det er vel den 23
> årige rumæner, der er mest spændende lige nu.
Der står at han er offensiv midtbanespiller, så han er nok nærmere en erstatning for Zimling end for Demba.
Umiddelbart har jeg svært ved at se, hvad vi skal med en uprøvet off. midt. Vi har både Thyge, Salami og Røll der kan spille den plads. Så medmindre han er en klar forstærkning (i stil med Zimling), så er det thumbs down fra min side.
> Men jeg håber jeg tager fejl. Det er vel den 23
> årige rumæner, der er mest spændende lige nu.
Der står at han er offensiv midtbanespiller, så han er nok nærmere en erstatning for Zimling end for Demba.
Umiddelbart har jeg svært ved at se, hvad vi skal med en uprøvet off. midt. Vi har både Thyge, Salami og Røll der kan spille den plads. Så medmindre han er en klar forstærkning (i stil med Zimling), så er det thumbs down fra min side.
-
Bobby
Ja, det er vel ikke lige der, vi har de største mangler. Lidt mere info om ham her:
http://www.torpedo.ru/english/player.phtml?florescu
http://www.torpedo.ru/english/player.phtml?florescu
-
Chap
Jeg fatter godt nok heller ikke, hvad vi skal med en offensiv midtbanespiller, dem har vi sku nok af - køb nu en stor angriber i stedet for!
-
Bobby
Bobby Skrev:
> Ja, det er vel ikke lige der, vi har de største
> mangler. Lidt mere info om ham her:
>
> http://www.torpedo.ru/english/player.phtml?floresc
> u
Det mest positive fra statistikken, er vel at han som offensiv midtbane har scoret 9 mål i 34 kampe. Det er vel ikke så dårlig en statistik for en midtbanespiller?
> Ja, det er vel ikke lige der, vi har de største
> mangler. Lidt mere info om ham her:
>
> http://www.torpedo.ru/english/player.phtml?floresc
> u
Det mest positive fra statistikken, er vel at han som offensiv midtbane har scoret 9 mål i 34 kampe. Det er vel ikke så dårlig en statistik for en midtbanespiller?
-
Arff
Chap Skrev:
> Jeg fatter godt nok heller ikke, hvad vi skal med
> en offensiv midtbanespiller, dem har vi sku nok af
> - køb nu en stor angriber i stedet for!
Personligt ser jeg også helst at vi henter en angriber, hvilket jeg også stadig tror vi gør, men ellers køber vi ham (måske) for at have nogle flere valgmuligheder på den offensive, eller også kan det være fordi at de planlægger at smide Thyge helt frem som angriber, og så er der jo et hul på den offensive midtbane.
Jeg må erkende, at det også virker lidt underligt for mig at se, men jeg tror stadig på at vi stadig leder efter en ny angriber.
Iøvrigt er det spændende at vi har hentet en 17-årig til prøvetræning.
Så må man da skulle gå ud fra han kunne noget?
> Jeg fatter godt nok heller ikke, hvad vi skal med
> en offensiv midtbanespiller, dem har vi sku nok af
> - køb nu en stor angriber i stedet for!
Personligt ser jeg også helst at vi henter en angriber, hvilket jeg også stadig tror vi gør, men ellers køber vi ham (måske) for at have nogle flere valgmuligheder på den offensive, eller også kan det være fordi at de planlægger at smide Thyge helt frem som angriber, og så er der jo et hul på den offensive midtbane.
Jeg må erkende, at det også virker lidt underligt for mig at se, men jeg tror stadig på at vi stadig leder efter en ny angriber.
Iøvrigt er det spændende at vi har hentet en 17-årig til prøvetræning.
Så må man da skulle gå ud fra han kunne noget?