Har lige læst en interessant artikel i Tipsbladet omkring problematikken i Esbjerg vedr. Zimling og Demba-Nyrén
Her lægges der specielt mærke til at FCM efterhånden står som "overtager" af de bedste spillere fra Viborg og Esbjerg
Derfor nævner man FCM som en slags "toppen af fødekæden"
Læs selv mere her
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=145334
FCM i toppen af fødekæden ?
-
Altoriso
FCM i toppen af fødekæden ?
Senest rettet af Altoriso 12. jan 2008, 09:46, rettet i alt 1 gang.
-
Vinding
Re: FCM i toppen af fødekæden ?
Det meget interesant at andre ser os som toppen af fødekæden. For en klub som OB er jo også interesseret i de samme spillere som vi har været fra Esbjerg.
Vinding
Vinding
-
j3pq3
hehe. sjov artikel. og synes det var en god pointe det med, at lige når der stod hård fysisk træning på programmet, så blev han væk.
hvis fcm viser demba på lørdag, må vi da håbe at ER kan få disciplinniveauet lidt op hos den målfarlige angriber.
hvis fcm viser demba på lørdag, må vi da håbe at ER kan få disciplinniveauet lidt op hos den målfarlige angriber.
-
jacsoe
Det håber jeg også - og jeg tror det faktisk.
Som jeg mindes det var Troel Bech ikke den største fan af Zidan da han var træner i FCM. Han havde svært ved at håndtere Zidans diciplin.
Men ER formåede at tøjle Zidan (sådan da) og fik noget fantastisk ud af ham.
Tænk hvis ER og TT kan gøre det igen.... denne gang uden investorer.
Jacob
Som jeg mindes det var Troel Bech ikke den største fan af Zidan da han var træner i FCM. Han havde svært ved at håndtere Zidans diciplin.
Men ER formåede at tøjle Zidan (sådan da) og fik noget fantastisk ud af ham.
Tænk hvis ER og TT kan gøre det igen.... denne gang uden investorer.
Jacob