Drikkevarer i togene...
-
BW#1902
Drikkevarer i togene...
Hvorfor er det ikke tilladt at medbringe egne drikkevarer i togene?
Er det DSB, der har bestemt dette?
Er det DSB, der har bestemt dette?
Senest rettet af BW#1902 3. maj 2005, 13:30, rettet i alt 1 gang.
-
Outlaws
Re: Drikkevarer i togene...
Jeg tror det er FCM/Black Wolves der gør det for at tjene en lille smule. Hvad bliver der egentligt solgt af drikkevare i togene?
-
Søren Ross
Fordi din fanklub varetager salget af dette på turen.
Der bliver salg af Øl, vand sprut og chips.
Priserne vil snarest blive annonceret..
Jeg MANGLER hjælp fra DIG !
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,7041,7041#7041
Mvh Søren Ross
Der bliver salg af Øl, vand sprut og chips.
Priserne vil snarest blive annonceret..
Jeg MANGLER hjælp fra DIG !
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,7041,7041#7041
Mvh Søren Ross
-
BW#1902
Jeg troede det var DSB, der arrangerede turen derover, og ikke BW?! - Det har jeg i hvert fald læst andetsteds på siden.
Har BW indgået en eneaftale med DSB vedr. salg af drikkevarer i togene?
Har BW indgået en eneaftale med DSB vedr. salg af drikkevarer i togene?
-
Klauzito
Mon ikke det rent faktisk er FCM der arrangerer turen og så har givet BW lov til at sælge øl osv i togene?!?!?!
-
BW#1902
Det er vel også godt det samme.
Faktum er dog, at det er en umulig opgave at kontrollere dette i togene, så mon ikke folk er, så at sige, skideligeglade med det forbud.
Det tror jeg nok, de er!
Faktum er dog, at det er en umulig opgave at kontrollere dette i togene, så mon ikke folk er, så at sige, skideligeglade med det forbud.
Det tror jeg nok, de er!
-
Simon
BW#1902 skrev:
-------------------------------------------------------
> Det er vel også godt det samme.
> Faktum er dog, at det er en umulig opgave at
> kontrollere dette i togene, så mon ikke folk er,
> så at sige, skideligeglade med det forbud.
> Det tror jeg nok, de er!
Eller mon ikke folk gerne vil støtte deres fanklub...? Det tror jeg nok de vil!
Simon / PIS!
> Det er vel også godt det samme.
> Faktum er dog, at det er en umulig opgave at
> kontrollere dette i togene, så mon ikke folk er,
> så at sige, skideligeglade med det forbud.
> Det tror jeg nok, de er!
Eller mon ikke folk gerne vil støtte deres fanklub...? Det tror jeg nok de vil!
Simon / PIS!
-
BW#1902
Simon skrev:
> BW#1902 skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Det er vel også godt det samme.
> > Faktum er dog, at det er en umulig opgave at
> > kontrollere dette i togene, så mon ikke folk
> er,
> > så at sige, skideligeglade med det forbud.
> > Det tror jeg nok, de er!
>
> Eller mon ikke folk gerne vil støtte deres
> fanklub...? Det tror jeg nok de vil!
>
> Simon / PIS!
Sikkert, at medlemmerne gerne vil støtte BW, men mon ikke der kommer folk med togene, som ikke er medlem af BW (hovedparten velsagtens), og, som er ligeglade med, om de støtter BW, eller har købt drikkevarerne hjemmefra? - Det tror jeg nok der gør!
Hvis jeg skulle med, ville jeg da klart selv medbringe egne drikkevarer.
> BW#1902 skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Det er vel også godt det samme.
> > Faktum er dog, at det er en umulig opgave at
> > kontrollere dette i togene, så mon ikke folk
> er,
> > så at sige, skideligeglade med det forbud.
> > Det tror jeg nok, de er!
>
> Eller mon ikke folk gerne vil støtte deres
> fanklub...? Det tror jeg nok de vil!
>
> Simon / PIS!
Sikkert, at medlemmerne gerne vil støtte BW, men mon ikke der kommer folk med togene, som ikke er medlem af BW (hovedparten velsagtens), og, som er ligeglade med, om de støtter BW, eller har købt drikkevarerne hjemmefra? - Det tror jeg nok der gør!
Hvis jeg skulle med, ville jeg da klart selv medbringe egne drikkevarer.
-
Søren Ross
Jeg skal personligt hælde dine øl af hel.... til hvis du tager nogen med selv.
Ikke for at gøre mig upopulær... men sådan er reglerne..
Tager du selv pilsner med i byen ?
Nej, der respektere du at egne drikkevarer er forbudt - ergo, DET GØR DU OGSÅ HER !
DU kender reglerne på forhånd, er du utilfreds med dem må du finde en anden transport løsning.. HVIS du kom derover...
Søren Ross
Ikke for at gøre mig upopulær... men sådan er reglerne..
Tager du selv pilsner med i byen ?
Nej, der respektere du at egne drikkevarer er forbudt - ergo, DET GØR DU OGSÅ HER !
DU kender reglerne på forhånd, er du utilfreds med dem må du finde en anden transport løsning.. HVIS du kom derover...
Søren Ross
-
BW#1902
Som der står i tidligere indlæg, skal jeg ikke derover - det er derfor, der står "hvis jeg skulle med..."
Jeg tror, at du så skal regne med, at du kommer til at hælde en del øl ad H...... til.
Er I klar over, hvor mange servicefolk, der skal til, for at tilfredsstille de mange tusinde tørstige folk, der vil være i de mange togvogne?
Hvorfor er det i øvrigt blevet forbudt i år, når man godt måtte sidste gang?
Jeg tror, at du så skal regne med, at du kommer til at hælde en del øl ad H...... til.
Er I klar over, hvor mange servicefolk, der skal til, for at tilfredsstille de mange tusinde tørstige folk, der vil være i de mange togvogne?
Hvorfor er det i øvrigt blevet forbudt i år, når man godt måtte sidste gang?
-
Søren Ross
BW#1902 skrev:
> Som der står i tidligere indlæg, skal jeg ikke
> derover - det er derfor, der står "hvis jeg skulle
> med..."
> Jeg tror, at du så skal regne med, at du kommer
> til at hælde en del øl ad H...... til.
> Er I klar over, hvor mange servicefolk, der skal
> til, for at tilfredsstille de mange tusinde
> tørstige folk, der vil være i de mange togvogne?
> Hvorfor er det i øvrigt blevet forbudt i år, når
> man godt måtte sidste ?
Jeg vælger at tro at de fleste rent faktisk vil acceptere at der gælder nogen regler for den her tur.. og at det dermed er dig der fejler noget i din tankegang.
Ja, vi kender passagerantallet på alle togene og har bemandet salgsboderne derefter.
Jeg tror vi har lidt mere know-how om hvordan det skal gøres end du har, bare en tanke....
Det er blevet forbudt i år pga at man vil sikre at der ikke er flasker udover det hele ligesom sidst.. Desuden bliver øllene ikk ret dyre, cirka samme pris for 2 liter som du giver for en enkelt stor fad på Daisy herning..
ALLEZ.... VI ER FATTIGE !
Søren Ross
> Som der står i tidligere indlæg, skal jeg ikke
> derover - det er derfor, der står "hvis jeg skulle
> med..."
> Jeg tror, at du så skal regne med, at du kommer
> til at hælde en del øl ad H...... til.
> Er I klar over, hvor mange servicefolk, der skal
> til, for at tilfredsstille de mange tusinde
> tørstige folk, der vil være i de mange togvogne?
> Hvorfor er det i øvrigt blevet forbudt i år, når
> man godt måtte sidste ?
Jeg vælger at tro at de fleste rent faktisk vil acceptere at der gælder nogen regler for den her tur.. og at det dermed er dig der fejler noget i din tankegang.
Ja, vi kender passagerantallet på alle togene og har bemandet salgsboderne derefter.
Jeg tror vi har lidt mere know-how om hvordan det skal gøres end du har, bare en tanke....
Det er blevet forbudt i år pga at man vil sikre at der ikke er flasker udover det hele ligesom sidst.. Desuden bliver øllene ikk ret dyre, cirka samme pris for 2 liter som du giver for en enkelt stor fad på Daisy herning..
ALLEZ.... VI ER FATTIGE !
Søren Ross
-
BW#1902
Nå ja, men så bliver det jo nok godt alt sammen, når det er så billigt....
Ang. om folk respekterer forbuddet, vil jeg anbefale dig at læse på i hvert fald én www, og se, om du selv tror de har tænkt sig at overholde dette.
På denne www står der ligeledes, at der gerne må medbringes sprut i form af f.eks. Fisherman. Er dette korrekt?
Af gode grunde vil jeg ikke give dig www'en her i offentligt forum, men du kan få den ved at skrive en pb til mig.
Så kan du jo advare dem inden de tager det med - så er der også lidt mindre øl at hælde ad h...... til
Ang. om folk respekterer forbuddet, vil jeg anbefale dig at læse på i hvert fald én www, og se, om du selv tror de har tænkt sig at overholde dette.
På denne www står der ligeledes, at der gerne må medbringes sprut i form af f.eks. Fisherman. Er dette korrekt?
Af gode grunde vil jeg ikke give dig www'en her i offentligt forum, men du kan få den ved at skrive en pb til mig.
Så kan du jo advare dem inden de tager det med - så er der også lidt mindre øl at hælde ad h...... til
-
smørtyven
Nu behøver det ikke være en hemmelighed hvilket www du hentyder til.
For god ordens skyld skal jeg da lige fastslå, at Drunk Wolves IKKE medbringer øl til brug i togene, men udelukkende til brug inden kampen. Det skulle der vist ikke være noget forbudt i.
Skal da osse fastslå at vi som forening støtter BW til fulde, og derfor respekterer det forbud der er mod medbringelse af egne drikkevarer. Men eftersom vi er en flok fattigrøve, slæber vi alligvel et par kasser med helt til KBH.
Keep the faith
Smørtyven - Næstformand og den første der blir stiv.
For god ordens skyld skal jeg da lige fastslå, at Drunk Wolves IKKE medbringer øl til brug i togene, men udelukkende til brug inden kampen. Det skulle der vist ikke være noget forbudt i.
Skal da osse fastslå at vi som forening støtter BW til fulde, og derfor respekterer det forbud der er mod medbringelse af egne drikkevarer. Men eftersom vi er en flok fattigrøve, slæber vi alligvel et par kasser med helt til KBH.
Keep the faith
Smørtyven - Næstformand og den første der blir stiv.