Dadu udlejet

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Rainier W

Re: Det ER Dadu

Indlæg af Rainier W »

ahhh... fair nok :-D

Kent

Indlæg af Kent »

Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det handler vel også om taktik, som jeg også tror
> der var en der nævnte tidligere. Hvis den klub som
> vi skal købe en angriber, ved at vi er i bekneb,
> så kan de jo presse prisen op, vores
> forhandlingssituation bliver simpelthen ringere..

Ja for hvis det er Dadu, der har spillet i dag, så er det jo ikke ligefrem noget nyt, men noget, der er sket for nogle dage siden (ellers kunne han vel ikke være i Rusland allerede nu). Den eneste grund jeg kan se til, at FCM har valgt at fortie dette (og det må vel være en bevidst fortielse), er at der forhandles med en anden part, og vi ikke ønske at fremstå desperate.

Så med andre ord har Cee-Jay og en række nysgerrige fans måske lige kostet FCM en million eller to såfremt det er en dansk klub vi forhandler med ;-)

Bhomaszz

Indlæg af Bhomaszz »

Kent Skrev:

> Så med andre ord har Cee-Jay og en række
> nysgerrige fans måske lige kostet FCM en million
> eller to såfremt det er en dansk klub vi
> forhandler med ;-)

Ja, altså jelt ærligt Cee-jay :-)

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

De sender bare regningen videre til dem ;-)

fcebbesen

Indlæg af fcebbesen »

Det står også i herning folkeblad at dadu er udlejet til en russisk klub. De har oplysningerne fra [www.transfermarkt.de], så der helt sikket noget om sagen. De kunne ikke komme i kontakt med Ørgaard

Cee-Jay

Indlæg af Cee-Jay »

Bhomaszz Skrev:
> Kent Skrev:
>
>
> > Så med andre ord har Cee-Jay og en række
> > nysgerrige fans måske lige kostet FCM en
> million
> > eller to såfremt det er en dansk klub vi
> > forhandler med ;-)
>
>
> Ja, altså jelt ærligt Cee-jay :-)

Sorry... My bad... :-)

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Ja hvad skal man sige? det kommer meget bag på mig, specielt nu hvor man må sige han efterhånden må være faldet til.
Jeg har længe været stor fortaler for Dadu, kan dog sagtens se han ikke har præsteret, men jeg syns han indeholdt nogle ting der gjorde han rigtig god. Hvis det er rigtig han er udlejet tror jeg næppe vi får ham at se igen.

Nu skal det sku blive spændende hvem Ørgaard og co har i kikkerten, Skoubo?

Morten Odense

Indlæg af Morten Odense »

Undskyld mig, men kan ikke rigtig se hvad vi skal med en spiller der nok ikke helt er kommet sig over sin skade endnu.

Ingen tvivl om at han er en god spiller når han er i form, men hvor meget har han lige spillet det sidste års tid?

Nok bare min mening.

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Morten Odense Skrev:
> Undskyld mig, men kan ikke rigtig se hvad vi skal
> med en spiller der nok ikke helt er kommet sig
> over sin skade endnu.
>
> Ingen tvivl om at han er en god spiller når han er
> i form, men hvor meget har han lige spillet det
> sidste års tid?
>
> Nok bare min mening.

Helt fint, det er jo netop det et Forum er til. Så folk kan komme med deres meninger. :)

Dahl Nielsen

Nu I snakker Skoubo

Indlæg af Dahl Nielsen »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=78266

Han ser ud til endelig at være sin skade kvit (men den har vi hørt så mange gange efterhånden). Personligt for Skoubo håber jeg da, at han kan slippe for de mange gentagne skader, men jeg håber og tror ikke, at vi henter ham. Det ville være et kæmpe sats grundet hans mange skader.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Hehe ja Skoubo kunne være interessant, han har ihvertfald tidligere vist han så rigeligt har niveauet, en Skoubo i topform er landsholdsaktuel. Han har dog desværre udviklet kroniske glasben i Spanien og at hente ham på alt andet end en fri transfer vil være noget af et sats.

hviid

Indlæg af hviid »

Det er hans ryg, der har voldt ham problemer, så glasben har han ikke... ;-)

Arff

Indlæg af Arff »

hviid Skrev:
> Det er hans ryg, der har voldt ham problemer, så
> glasben har han ikke... ;-)

Er du sikker på det kun er hans ryg? - jeg mener også han har været ude med et par andre skader, men er ikke sikker :)

Personligt mener jeg det er for satset at hente Skoubo hjem, da han ikke har spillet liga-fodbold i en meget lang periode, han har næsten været kronisk skadet de sidste 2 år.

Skov

Indlæg af Skov »

Hvis man skal hente Skoubo hjem, så kunne man forestille sig at det blev gjort på en måde som med Raska. Hvor vi lejer ham med en forkøbsret.
Det synes jeg kunne være mest optimalt.

hviid

Indlæg af hviid »

Ja, for et års tid siden døjede ham meget med achillessenerne, og så fik han også en mindre ankelskade. Historierne om et muligt karrierestop er først kommet efter han fik en rygskade (det var vist en diskusprolaps).

Der er i øvrigt en meget god artikel med ham i det nye 90 minutter - han har det vist for godt dernede til at vende hjem til Struer igen...

Besvar