Altså, taget i betragtning af de andre superligaklubber oftest henter de der gamle støvere på en fri transfer, så virker 5 millioner altså af meget, men okay nu må vi se, kan jo sagtens være han er det værd.
Lige nu så lader det til at det bliver nogle store sko som han skal fylde, jeg håber han er opgaven moden, selv om jeg dog tvivler på han er indkøbt som en direkte afløser for Simon, dertil bruger han det forkerte ben..
Petter Furuseth til FCM
-
Altoriso
Re: PFO kostede ca. 5 mio
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Altså, taget i betragtning af de andre
> superligaklubber oftest henter de der gamle
> støvere på en fri transfer, så virker 5 millioner
> altså af meget, men okay nu må vi se, kan jo
> sagtens være han er det værd.
Arh... nu synes jeg lige du skal styre dig lidt
Jeg er sikker på at mange fodboldspillere vil blive lidt slukørede, hvis de skal kaldes nogle gamle støvere som 29 årige...
> Lige nu så lader det til at det bliver nogle store
> sko som han skal fylde, jeg håber han er opgaven
> moden, selv om jeg dog tvivler på han er indkøbt
> som en direkte afløser for Simon, dertil bruger
> han det forkerte ben..
Simon Poulsen har gjort det godt i Midtjylland, og er blevet en stor yndling hos de fleste af os fans
Men det har jo ligget i stjernerne, at han skulle væk på et snarligt tidspunkt - ingen havde vel troet at han ville/kunne blive her for altid
PFO er ikke nogen ny Simon Poulsen - han er sig selv, og skal vel som sådan udfylde sine egne sko
-------------------------------------------------------
> Altså, taget i betragtning af de andre
> superligaklubber oftest henter de der gamle
> støvere på en fri transfer, så virker 5 millioner
> altså af meget, men okay nu må vi se, kan jo
> sagtens være han er det værd.
Arh... nu synes jeg lige du skal styre dig lidt
Jeg er sikker på at mange fodboldspillere vil blive lidt slukørede, hvis de skal kaldes nogle gamle støvere som 29 årige...
> Lige nu så lader det til at det bliver nogle store
> sko som han skal fylde, jeg håber han er opgaven
> moden, selv om jeg dog tvivler på han er indkøbt
> som en direkte afløser for Simon, dertil bruger
> han det forkerte ben..
Simon Poulsen har gjort det godt i Midtjylland, og er blevet en stor yndling hos de fleste af os fans
Men det har jo ligget i stjernerne, at han skulle væk på et snarligt tidspunkt - ingen havde vel troet at han ville/kunne blive her for altid
PFO er ikke nogen ny Simon Poulsen - han er sig selv, og skal vel som sådan udfylde sine egne sko
-
Hausser
"gamle støvere" var nu sagt med et glimt i øjet, jeg har ikke meget at skulle lade Furuseth høe for 
Dog står min pointe stadig, spillere i den alder som skifter til suppen, plejer altså ikke koste alverden og slet ikke 5 millioner kr. Aab hentede bl.a. Nomwethe, Johannson og Prica for nul kr. i transfersum. Jeg er selvfølgelig godt klar over de får en fed sign-on, men alligevel..
Dog står min pointe stadig, spillere i den alder som skifter til suppen, plejer altså ikke koste alverden og slet ikke 5 millioner kr. Aab hentede bl.a. Nomwethe, Johannson og Prica for nul kr. i transfersum. Jeg er selvfølgelig godt klar over de får en fed sign-on, men alligevel..
-
Glen
@ Hausser
Du kan ikke sammenligne ovenstående, personlig mener jeg ikke er er andre sportsdirektør som når Lynge Jakobsen til sokkeholderne med hensyn til at finde billige/transerfri spiller som mange gange bliver en succes.
Men hensyn til de som skriver at han kan gå direkte ind og tage SP plads. Det tvivler jeg lidt på, mener personlig han er bedst i højreside. I f.eks hjemmekampen på Viborg stadion mod BIF, startede han i venstre side og spillede også ok. Men det blev meget bedre da han i slutningen af 1 halvleg skiftede over i højre side. Hvis jeg ikke tager fejl var det 1 eller 2 gang han fik bolden han brød igennem og lagde op til Luiz Carlo´s mål.
Personlig tror jeg har bliver en succe i FCM
Du kan ikke sammenligne ovenstående, personlig mener jeg ikke er er andre sportsdirektør som når Lynge Jakobsen til sokkeholderne med hensyn til at finde billige/transerfri spiller som mange gange bliver en succes.
Men hensyn til de som skriver at han kan gå direkte ind og tage SP plads. Det tvivler jeg lidt på, mener personlig han er bedst i højreside. I f.eks hjemmekampen på Viborg stadion mod BIF, startede han i venstre side og spillede også ok. Men det blev meget bedre da han i slutningen af 1 halvleg skiftede over i højre side. Hvis jeg ikke tager fejl var det 1 eller 2 gang han fik bolden han brød igennem og lagde op til Luiz Carlo´s mål.
Personlig tror jeg har bliver en succe i FCM
-
Altoriso
Kan ikke helt huske hvem det var vi snakkede om for nogle måneder siden, men da prøvede jeg at pointere, at en NORSK spiller der feks på hans alder, gjorde det rigtigt godt for FCM, som trods alt ses en del mere end Viborg, godt kunne sælges til en NORSK klub for en pæn sjat penge
Altså hvis PFO kan være med til at holde FCM i top3 og måske endda være en af de mest toneangivende på holdet, tror jeg godt at vi kan sælge ham for mindst det samme med et år tilbage af kontrakten, da han med FCM har fået vist sig en del mere frem
Altså hvis PFO kan være med til at holde FCM i top3 og måske endda være en af de mest toneangivende på holdet, tror jeg godt at vi kan sælge ham for mindst det samme med et år tilbage af kontrakten, da han med FCM har fået vist sig en del mere frem