Transferrygter - indlæg om spillere på vej ind eller ud
-
Thomasnoerum
Re: Bud på Simon - Anders Due på ønskelisten
hitman202 Skrev:
-------------------------------------------------------
> >
> > 15 millioner? - er det nok for vores nok
> største
> > profil gennem efteråret?
> > - Personligt mener jeg ikke det er nok.
>
> Nej Jeg synes også det er til grin. Men tyder
> måske på at det ikke er en helt reel kilde
> alligevel, prisen burde være meget højere og de 15
> millioner må være grebet ud af luften.
> Ikke sælge nu, ikke sælge nej nej
det er pinligt hvis han ryger for 15 mil. han er da minst 20 mil vær, hvis ikke mere
> >
> > 15 millioner? - er det nok for vores nok
> største
> > profil gennem efteråret?
> > - Personligt mener jeg ikke det er nok.
>
> Nej Jeg synes også det er til grin. Men tyder
> måske på at det ikke er en helt reel kilde
> alligevel, prisen burde være meget højere og de 15
> millioner må være grebet ud af luften.
> Ikke sælge nu, ikke sælge nej nej
det er pinligt hvis han ryger for 15 mil. han er da minst 20 mil vær, hvis ikke mere
-
Cee-Jay
Han skal minimum gå for 20...
Eneste reelle konkurrent til pladsen hos Leverkusen er schweiziske Tranquillo Barnetta, hvis kontrakt udløber til sommer... Ham for Simon svært ved at slå af holdet, men selvfølgelig ikke hvis han forlader klubben... Problemet er så om Simon er udset som back-up til en plads, hvor de er dækket tyndt ind.
Det vil i hvert fald være synd og skam, hvis han kommer afsted, og bare skal sidde på bænken...
Eneste reelle konkurrent til pladsen hos Leverkusen er schweiziske Tranquillo Barnetta, hvis kontrakt udløber til sommer... Ham for Simon svært ved at slå af holdet, men selvfølgelig ikke hvis han forlader klubben... Problemet er så om Simon er udset som back-up til en plads, hvor de er dækket tyndt ind.
Det vil i hvert fald være synd og skam, hvis han kommer afsted, og bare skal sidde på bænken...
-
Arff
Jeg mener at 20 mio også ville være for lidt, hvis man sammenligner Danmark med andre ligaer på samme størelse, eller for den sags skyld Brøndby og FCK.
FCK fik rigtig mange millioner for Christian Poulsen, og det samme gjorde Brøndby med Daniel Agger.
- Jeg mener en pris på 25-30 mio. er hvad vi burde forlange for vores største profil, og en af SAS-Ligaens bedste spillere.
FCK fik rigtig mange millioner for Christian Poulsen, og det samme gjorde Brøndby med Daniel Agger.
- Jeg mener en pris på 25-30 mio. er hvad vi burde forlange for vores største profil, og en af SAS-Ligaens bedste spillere.
-
Ravnen
Det som bør spille ind også, er at vi med kapitaludvidelsen dette år, ikke burde have behov for at sælge billigt. Vi kan godt lukrere lidt på det gode bud, vente på den rette køber. Hvis Brøndby kan sælge Kahlenberg og Elmander for kæmpebeløb, så burde vi også kunne få væsentligt mere for Simon, nu hvor vi er i den samme situation hvor vi ikke pinedød skal sælge.
-
Chap
Re: søren larsen - eller ikke..
Jeg er næsten sikker på, at Simon Poulsen bliver solgt i dette vindue. Jeg håber det ikke, men jeg tror det, eftersom der er så mange interesserede klubber. Eftersom vi bliver nødt til at finde en erstatning med det samme, foretrækker jeg også klart Anders Due frem for PFO. Dog er der en spiller, jeg ekstremt gerne ville se i FCM. Nemlig ham her:
Navn: Alanzinho
Klub: Stabæk
Alder: 25
Position: Venstre midtbane
En lille film med ham: http://www.youtube.com/watch?v=f_Mf_fgTGFk
Han lyder til at være en rigtig spændende spiller, når man læser om ham forskellige steder rundt omkring på nettet. Han blev bl.a. kåret til årets midtbanespiller i 2007 i Norge. Og inde på Stabæks forum lyder han heller ikke til at være helt ringe. Men prisen på ham er selvfølgelig også nok forholdsvis høj, men vi får jo så selvfølgelig også kassen for Simon Poulsen.
Navn: Alanzinho
Klub: Stabæk
Alder: 25
Position: Venstre midtbane
En lille film med ham: http://www.youtube.com/watch?v=f_Mf_fgTGFk
Han lyder til at være en rigtig spændende spiller, når man læser om ham forskellige steder rundt omkring på nettet. Han blev bl.a. kåret til årets midtbanespiller i 2007 i Norge. Og inde på Stabæks forum lyder han heller ikke til at være helt ringe. Men prisen på ham er selvfølgelig også nok forholdsvis høj, men vi får jo så selvfølgelig også kassen for Simon Poulsen.
-
FrejPrahl
Brian Priske
http://www.bold.dk/nyt/?vis=77597
Han har vidst også været debatteret, men det ser da ud som om han gerne vil hjem igen. Kunne være en meget spændende spiller for bl.a. at få banket noget rutine ind på holdet, men Brøndby har vidst også været inde omkring ham..
Han har vidst også været debatteret, men det ser da ud som om han gerne vil hjem igen. Kunne være en meget spændende spiller for bl.a. at få banket noget rutine ind på holdet, men Brøndby har vidst også været inde omkring ham..
-
Kent
Re: Brian Priske
Bemærk at det grundet skattemæssige forhold først er til sommer at han bliver aktuel.
Med forsøget på at tilknyttet Filip M. som højre back, har klubben vel også vist at det er yngre kræfter vi satster på, på den plads.
Med forsøget på at tilknyttet Filip M. som højre back, har klubben vel også vist at det er yngre kræfter vi satster på, på den plads.
-
Dennis (BW2479)
Re: Brian Priske
Ja lyder til at han gerne vil hjem. Og lyder til at han er ude efter at fiske lidt tilbud ind, siden han lader Jørn Hansen udtale sig. Så det er nok ik fordi tilbudene har stået i kø. Men der ligger åbenbart noget skattemæssigt i det så han ik kan komme hjem før til sommer. Må lige høre Jørn af om heden kunne vær en mulighed, han er min specialevejleder på min bachelore:-) Mener i øvrigt at han er advokat for en del af udlansdanskerne, mener han har Michael laudrup osv.
-
Kent
Hvorfor hører man intet om Thomas Kristensen?
Jeg har tidligere forsøgt at få bragt Thomas Kristensen fra FCN på banen ift vores manglende midtbanegeneral http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,652 ... #msg-66685 som et alternativ til Zimling eller Retov.
Jeg må i den forbindelse indrømme at jeg er overrasket over at der ikke verserer flere rygter omkring Thomas Kristensen i medierne.
Han har i flere omgange meldt ud, at han gerne vil videre fra FCN http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=73285 og endda gerne i dette vindue: http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=77418
Selvom han har udlandet som førsteprioritet, så er det jo ikke noget til hindring for at han lige tager 1½-2 år hos os først.
Han er 24 år, 1 år tilbage af kontrakten, spiller på en position vil har mangler på, inde omkring A-landsholdet, og repræsenterer i øjeblikket en klub vi sagtens kan overgå både løn-og resultatmæssigt. Det er den perfekte profil for en kommende FCM-spiller. Ham SKAL vi simpelthen være interesseret i ellers er der noget galt. Spørgsmålet er naturligvis, hvad prisen er for ham og hvor mange andre bejlere der er. Mange klubber har sikkert Zimling som førsteprioritet, og derfor kan det tænkes at TK kan hentes (relativt) billigt.
Jeg må i den forbindelse indrømme at jeg er overrasket over at der ikke verserer flere rygter omkring Thomas Kristensen i medierne.
Han har i flere omgange meldt ud, at han gerne vil videre fra FCN http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=73285 og endda gerne i dette vindue: http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=77418
Selvom han har udlandet som førsteprioritet, så er det jo ikke noget til hindring for at han lige tager 1½-2 år hos os først.
Han er 24 år, 1 år tilbage af kontrakten, spiller på en position vil har mangler på, inde omkring A-landsholdet, og repræsenterer i øjeblikket en klub vi sagtens kan overgå både løn-og resultatmæssigt. Det er den perfekte profil for en kommende FCM-spiller. Ham SKAL vi simpelthen være interesseret i ellers er der noget galt. Spørgsmålet er naturligvis, hvad prisen er for ham og hvor mange andre bejlere der er. Mange klubber har sikkert Zimling som førsteprioritet, og derfor kan det tænkes at TK kan hentes (relativt) billigt.
-
uschel
Re: Hvorfor hører man intet om Thomas Kristensen?
Mon ikke Wieghorst/ Allan K vil gå meget langt for at beholde ham. Han er eftersigende Weighorsts yndling og en meget vigtig mand for dem.
Men jeg er helt på linje med dig Kent. Han er en meget interessant spiller. Og jeg så ham gerne hos os. Endnu et produkt fra Lyngbys berømte talentmasse
Men jeg er helt på linje med dig Kent. Han er en meget interessant spiller. Og jeg så ham gerne hos os. Endnu et produkt fra Lyngbys berømte talentmasse
-
Hausser
Re: Hvorfor hører man intet om Thomas Kristensen?
Han er da bestemt interessant, han er da en dygtig fodboldspiller, men tror han er for dyr og er han den ledertype som vi så desperat har brug for? Er han ikke det, så syntes jeg ikke han er manden vi har brug for..
-
188
Scoring som CO
Han ser spændende ud.
Hans mål ligner til forveksling det yderside mål CO scorede mod Brøndby
Hvis han dribler som Simon og Scorer som CO, så er han velkommen
Hans mål ligner til forveksling det yderside mål CO scorede mod Brøndby
Hvis han dribler som Simon og Scorer som CO, så er han velkommen
-
smørtyven
Niki Zimling - Julegave nr.1
Ifølge Bold.dk (der har deres oplysning fra Ekstra bladet) skulle vi være enige med Esbjerg om en transfersum, men hans personlige forhold er ikke på plads
http://www.bold.dk/nyt/?vis=77642
7 mio for en spiller som har 1 år tilbage af kontrakt, ikke nogen dårlig handel for Esbjerg....
http://www.bold.dk/nyt/?vis=77642
7 mio for en spiller som har 1 år tilbage af kontrakt, ikke nogen dårlig handel for Esbjerg....
-
Bobby
Re: Niki Zimling - Julegave nr.1
smørtyven Skrev:
> Ifølge Bold.dk (der har deres oplysning fra Ekstra
> bladet) skulle vi være enige med Esbjerg om en
> transfersum, men hans personlige forhold er ikke
> på plads
>
> http://www.bold.dk/nyt/?vis=77642
>
> 7 mio for en spiller som har 1 år tilbage af
> kontrakt, ikke nogen dårlig handel for Esbjerg....
Meget Meget spændende, men der er lang vej endnu. Zimling står med gode kort, da hans kontrakt udløber om et år, men jeg håber de når til enighed.
7 mill vil også være en god handel for FCM, da han sandsynligvis kan sælges for det dobbelte om et par år.
> Ifølge Bold.dk (der har deres oplysning fra Ekstra
> bladet) skulle vi være enige med Esbjerg om en
> transfersum, men hans personlige forhold er ikke
> på plads
>
> http://www.bold.dk/nyt/?vis=77642
>
> 7 mio for en spiller som har 1 år tilbage af
> kontrakt, ikke nogen dårlig handel for Esbjerg....
Meget Meget spændende, men der er lang vej endnu. Zimling står med gode kort, da hans kontrakt udløber om et år, men jeg håber de når til enighed.
7 mill vil også være en god handel for FCM, da han sandsynligvis kan sælges for det dobbelte om et par år.
-
Kent
Re: Niki Zimling - Julegave nr.1
I den oprindelige artikel vurderes det, at det bliver svært for FCM at blive enige med Zimling, og at et skifte derfor ikke er sandsynligt. EB spekulerer i, at Zimling ikke ønsker at EfB skal tjene penge på ham, hvilket jeg synes lyder meget tyndt. Jeg tvivler meget på at Zimling ønsker at hans karriere skal stå i stampe, bare fordi EfB ikke må tjene penge på ham (man skal jo også lige huske hvem det var, der gav Zimling chancen, da Brøndby ikke ville).
Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg det er noget EB gætter på. Det var også EB, der kunne fortælle at Peter Furuseth var klar for FCM, og så vidt jeg husker, så spiller han vist ikke ligefrem i rødt og sort i øjeblikket..... EB er desværre ikke den meste troværdige kilde til handler, og i dette tilfælde har de helgarderet sig - hvis handlen bliver til noget kan de sige "Vi var først", hvis ikke kan de sige "Vi sagde jo at det nok ikke blev til noget".
Jeg tror ikke på denne handel, før der kommer en mail fra DAMP
Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg det er noget EB gætter på. Det var også EB, der kunne fortælle at Peter Furuseth var klar for FCM, og så vidt jeg husker, så spiller han vist ikke ligefrem i rødt og sort i øjeblikket..... EB er desværre ikke den meste troværdige kilde til handler, og i dette tilfælde har de helgarderet sig - hvis handlen bliver til noget kan de sige "Vi var først", hvis ikke kan de sige "Vi sagde jo at det nok ikke blev til noget".
Jeg tror ikke på denne handel, før der kommer en mail fra DAMP