To FCM-spillere med ligalandsholdet
-
Dahl Nielsen
To FCM-spillere med ligalandsholdet
Morten Olsen har udtaget ligalandsholdstruppen:
http://www.bold.dk/nyt/?vis=77572
Kun Mikkel Thygesen og Simon Poulsen er med fra Midtjylland. Personligt havde jeg da klart forventet at se Christopher Poulsen på holdet også, men det er åbenbart ikke tilfældet.
Havde også leget lidt med tanken om en mulig udtagelse af Magnus Troest og evt. en Frank Kristensen, da Morten Olsen jo af og til har nogle lidt sjove udtagelser...
http://www.bold.dk/nyt/?vis=77572
Kun Mikkel Thygesen og Simon Poulsen er med fra Midtjylland. Personligt havde jeg da klart forventet at se Christopher Poulsen på holdet også, men det er åbenbart ikke tilfældet.
Havde også leget lidt med tanken om en mulig udtagelse af Magnus Troest og evt. en Frank Kristensen, da Morten Olsen jo af og til har nogle lidt sjove udtagelser...
Senest rettet af Dahl Nielsen 19. dec 2007, 16:30, rettet i alt 1 gang.
-
levis
Re: To FCM-spillere med ligalandsholdet
Dahl Nielsen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Morten Olsen har udtaget ligalandsholdstruppen:
> http://www.bold.dk/nyt/?vis=77572
>
> Kun Mikkel Thygesen og Simon Poulsen er med fra
> Midtjylland. Personligt havde jeg da klart
> forventet at se Christopher Poulsen på holdet
> også, men det er åbenbart ikke tilfældet.
>
> Havde også leget lidt med tanken om en mulig
> udtagelse af Magnus Troest og evt. en Frank
> Kristensen, da Morten Olsen jo af og til har nogle
> lidt sjove udtagelser...
I stedet er Mathias Zanka med. En 17-årig dreng, hmm Magnus Troest eller Zanka, jeg ville vist vælge Troest
> Morten Olsen har udtaget ligalandsholdstruppen:
> http://www.bold.dk/nyt/?vis=77572
>
> Kun Mikkel Thygesen og Simon Poulsen er med fra
> Midtjylland. Personligt havde jeg da klart
> forventet at se Christopher Poulsen på holdet
> også, men det er åbenbart ikke tilfældet.
>
> Havde også leget lidt med tanken om en mulig
> udtagelse af Magnus Troest og evt. en Frank
> Kristensen, da Morten Olsen jo af og til har nogle
> lidt sjove udtagelser...
I stedet er Mathias Zanka med. En 17-årig dreng, hmm Magnus Troest eller Zanka, jeg ville vist vælge Troest
-
Mose
Hvad laver Olsen. Udtager en 17-årig spiller uden særlig erfaring fra ligaen. Det er ubegribeligt.
Det bringer da alle de værste tanker frem, om en ulækker Københavner klub der bliver slikket i røven af DBU.
Det bringer da alle de værste tanker frem, om en ulækker Københavner klub der bliver slikket i røven af DBU.
-
Peter Ross
Kan jeg ikke også få en halvleg i en kamp snarest ? Så har jeg lige så megen SAS Liga-erfaring som Zanka...
MO kan også undskylde en udtagelse af mig med, at det er en investering i fremtiden...
Peter Ross
MO kan også undskylde en udtagelse af mig med, at det er en investering i fremtiden...
Peter Ross
-
Ravnen
Ufatteligt at vi kun har to med. Komplet uforståeligt :-O
-
Hausser
Morten Olsen viser endnu engang ham totalt mangler situationsfornemmelse.
Hvad er det der har været landsholdets kæmpe achilleshæl de sidste år? Selvfølgelig vores uduelige backs med svagpisseren Niclas Jensen i spidsen. Derfor handler det sgu om at få prøvet nogle nye spillere og få testet en spiller som Christopher Poulsen på venste backen.
Hvor gør Morten Olsen? Udtager to venstebacks over de 30 og som næppe spiller bold om 2-3 år og udtager én højre back som ikke gider spille back og næppe kommer til det, hvis FCK køber ind. Pinligt!!!
"Zanka" udtagelsen er så komisk at den knapt fortjener ord, hvor fanden er Simon Kjær så henne???
Hvad er det der har været landsholdets kæmpe achilleshæl de sidste år? Selvfølgelig vores uduelige backs med svagpisseren Niclas Jensen i spidsen. Derfor handler det sgu om at få prøvet nogle nye spillere og få testet en spiller som Christopher Poulsen på venste backen.
Hvor gør Morten Olsen? Udtager to venstebacks over de 30 og som næppe spiller bold om 2-3 år og udtager én højre back som ikke gider spille back og næppe kommer til det, hvis FCK køber ind. Pinligt!!!
"Zanka" udtagelsen er så komisk at den knapt fortjener ord, hvor fanden er Simon Kjær så henne???
-
Dennis (BW2479)
Ik så meget at sige andet end pinligt. Pinligt han ikke finder plads til CP og dobbelt pinligt at en gut uden noget form for liga erfaring er med. Ligalandsholdet burde være en belønnning til de bedste spillere på pladsen. Men MO har med denne udtagelse magtet at gøre hele konceptet til grin . Har manden overhovedet nogen føling med ligaen og hvad der sker?
-
Fc-Arne
Angående manglende udtagelse af troest, så er jeg ret overbevist om, at det pga. at han er med u21-landsholdet i Sydafrika i nogenlunde samme periode.
-
levis
http://www.bold.dk/nyt/?vis=77575
CP udtaler sig om hvordan det er at blive udeladt.
MO du er til grin... Jamen det er jo faktisk helt sjovt at tænke på det her. Klap klap og endnu et klap
CP udtaler sig om hvordan det er at blive udeladt.
MO du er til grin... Jamen det er jo faktisk helt sjovt at tænke på det her. Klap klap og endnu et klap
-
Chap
At udtage Thomas Rasmussen frem for Christopher Poulsen er da også en joke i sig selv.
-
mrjelle
Chap Skrev:
> At udtage Thomas Rasmussen frem for Christopher
> Poulsen er da også en joke i sig selv.
Håber det er min computer det er gal med, men den siger altså d 18 dec. er ellers sikker på det må være første april.
Viser endnu engang MO uduelighed til at vælge spillere med kvalitet, og samtidig hans forkærlighed for F.U.C.K
CP havde virkelig fortjent den plads. Simon har da vist mere i efteråret end Zanka.
> At udtage Thomas Rasmussen frem for Christopher
> Poulsen er da også en joke i sig selv.
Håber det er min computer det er gal med, men den siger altså d 18 dec. er ellers sikker på det må være første april.
Viser endnu engang MO uduelighed til at vælge spillere med kvalitet, og samtidig hans forkærlighed for F.U.C.K
CP havde virkelig fortjent den plads. Simon har da vist mere i efteråret end Zanka.
-
Colt Sivas
mrjelle Skrev:
> Viser endnu engang MO uduelighed til at vælge
> spillere med kvalitet, og samtidig hans
> forkærlighed for F.U.C.K
Forkærlighed for FCK? Der er da kun Zanka & Kvist fra FCK.
> CP havde virkelig fortjent den plads. Simon har da
> vist mere i efteråret end Zanka.
Enig i at CP burde være valgt fremfor TR. Regner med, at du mener, at CP har vist mere end Zanka og ikke Simon, som du skriver. Uanset hvad så spiller de jo ikke samme plads, så det er nok ikke Zanka der holder CP væk fra holdet.
> Viser endnu engang MO uduelighed til at vælge
> spillere med kvalitet, og samtidig hans
> forkærlighed for F.U.C.K
Forkærlighed for FCK? Der er da kun Zanka & Kvist fra FCK.
> CP havde virkelig fortjent den plads. Simon har da
> vist mere i efteråret end Zanka.
Enig i at CP burde være valgt fremfor TR. Regner med, at du mener, at CP har vist mere end Zanka og ikke Simon, som du skriver. Uanset hvad så spiller de jo ikke samme plads, så det er nok ikke Zanka der holder CP væk fra holdet.
-
Kent
Colt Sivas Skrev:
> Regner med, at du mener, at CP har vist mere end Zanka og
> ikke Simon, som du skriver.
Det kommer jo an på om Simon hedder Poulsen eller Kjær til efternavn
> Regner med, at du mener, at CP har vist mere end Zanka og
> ikke Simon, som du skriver.
Det kommer jo an på om Simon hedder Poulsen eller Kjær til efternavn
-
Kent
Jeg må indrømme at jeg også er noget uforstående overfor valget af Zanka. Det kan godt være han er et stort talent, men han er altså også fjerde (4.!!) valg i FCK og har ikke spillet en eneste kamp på højeste niveau. Han er 17, og med mindre vi få 25 skader indenfor de næste 12 mdr, så er der vel ca. 0 % chance for at vi har brug for ham på landsholdet, ligesom det også er tvivlsomt hvor meget spilletid han vil få for FCK de næste 12 mdr.
Jeg ser ingen grund til at tage manden med, for der burde komme rigelig lejlighed til at se ham an senere - når han har bevist at han kan være med på topniveau. Det lugter sgu langt væk...
Jeg ser ingen grund til at tage manden med, for der burde komme rigelig lejlighed til at se ham an senere - når han har bevist at han kan være med på topniveau. Det lugter sgu langt væk...