11 skarpe til graven

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Noe

Re: 11 skarpe til graven

Indlæg af Noe »

Arff Skrev:
-------------------------------------------------------
> Fremragende konkurrence må man jo sige, og et
> kæmpe tillykke til de kloge hoveder som vinder ;)
> - Kommer der ikke også en for forårssæsonen?

Tak, og ja, jeg synes da vi skal prøve igen til foråret. Gode ideer til spidsfindige spørgsmål modtages gerne.

Bissen

Re: Graven kigger i krystalkuglen: resultatet

Indlæg af Bissen »

Tak Noe for en super konkurrence.

Som nyudnævnt spåkone og FCM ekspert er jeg naturligvis bevidst om at mit ord nu har en helt anden vægt og som følge deraf også må være saglig og indeholde en smule sandhed og visdom.

Hmm though one...

Men skal jeg skyde på den første spillerhandel ind eller ud, vil det lette jo være at gætte på en udgående, da der jo kun er så og så mange spillere at vælge imellem.

Og nu vil nogen nok kalde mig en fedtspiller, men jeg skyder på at Christian Olsen bliver den første. Han har gjort det godt og der må simpelthen være nogen, der har øje for hans kvaliteter. Jeg er dog ikke sikker på at han ryger til en SAS-liga klub, men kunne sagtens forestille mig en 1. divisionsklub med SAS-liga ambitioner.

Det var den realistiske handel... Den ønskede handel må være en højrekant spiller. Jeg synes simpelthen ikke at vi er gode nok der. Og så har vi snakket om offensivspiller, som er indpisker. Og nu når vi er igang kunne jeg godt tænke mig afløseren for Dadu. Tror desværre ikke han nogensinde bliver den store målsluger for FCM.

Bhomaszz

Indlæg af Bhomaszz »

Også, en stor tak for en super sjov konkurrence hvor det gik lidt stille med graven. Vi skal vel have en forårskonkurrence også?

Jeg må indrømme at jeg godt nok ikke havde regnet med at komme i "finalen" som der jo nærmest er kommet. Men den skal jeg da nok vinde også :-)

Men jeg vil skyde på at AR bliver det første Salg/Indkøb - Nu har Bissen jo taget Speedy. Anders har jo nærmest etableret sig i Viborg og slået Alvbåge af. Så det kunne da være de kunne få ham ganske gratis alerede først i Januar - han har vel ingen interresse i at tage tilbage til fcm?

Arff

Indlæg af Arff »

Bhomaszz Skrev:
> Men jeg vil skyde på at AR bliver det første
> Salg/Indkøb - Nu har Bissen jo taget Speedy.
> Anders har jo nærmest etableret sig i Viborg og
> slået Alvbåge af.

Nu skal du bare lige have i baghovedet at det var Vibårs midlertidlige træne duo som valgte at bruge AR, mens der til foråret kommer to nye trænere som nok vælger at satse på Alvbåge.

> Så det kunne da være de kunne få
> ham ganske gratis alerede først i Januar - han har
> vel ingen interresse i at tage tilbage til fcm?

Kommer jo nok også an på de nye træneres syn på det, men nej, det tror jeg ikke han vil have nogen interesse i.

Bhomaszz

Indlæg af Bhomaszz »

Arff Skrev:
> Bhomaszz Skrev:
> > Men jeg vil skyde på at AR bliver det første
> > Salg/Indkøb - Nu har Bissen jo taget Speedy.
> > Anders har jo nærmest etableret sig i Viborg og
> > slået Alvbåge af.
>
> Nu skal du bare lige have i baghovedet at det var
> Vibårs midlertidlige træne duo som valgte at bruge
> AR, mens der til foråret kommer to nye trænere som
> nok vælger at satse på Alvbåge.
>

Ja ja, men nu ville vi jo ikke komme ret meget videre i konkurrencen hvis jeg også valgte Speedy :-)

Og han har da egentlig gjordt det helt ok i de kampe han har spillet så hvorfor ikke?

Arff

Indlæg af Arff »

> Og han har da egentlig gjordt det helt ok i de
> kampe han har spillet så hvorfor ikke?

Nu har jeg ikke rigtig fuldt med i VFFs kampe, for at være helt ærlig ;) - så derfor kan jeg ikke udtale mig om dét, men jeg ved at når John Alvbåge spiller op til sit bedste, er han inde omkring det Svenske landshold, og ud fra det, og så selvfølgelig de præstationer Anders har leveret i FCM, vurdere jeg at Alvbåge er første målmand.

Kent

Indlæg af Kent »

Noe Skrev:
> Og så til den spændende afsløring: Vinderen af
> denne sommerspøj:
>
> Ta-da: Bissen, Arff, Bhomaszz og Kent med 4
> points.
>
> Vinderen må derfor blive den blandt de 4 som
> gætter den først annoncerede spillerhandel (ind
> eller ud) i FCM fra dd. (6.12.07)
>
> Tak for spillet!
>
> /Noe

Nu er jeg jo så sent ude, at de andre har taget de oplagte, så i stedet vil jeg vise mine overlegne spåkundskaber ved at sige, at det første handel FCM er involveret i, i dette vindue er at vi henter en østeuropæisk højre back.

Besvar