Flinta på toppen?
-
Bobby
Flinta på toppen?
Det er jo ingen hemmelighed, at vi ikke scorer nok mål for tiden. Dadu har ikke rigtig for alvor slået til, og Farlige Frank er ikke helt så farlig for tiden. Christian Olsen er formentlig på vej væk, og han er jo heller ikke ligefrem løsningen på vores angrebsproblem.
Så kan mn selvfølgelig gå ud og købe en angriber, men gode angribere hænger ikke ligefrem på træerne.
Jeg kunne godt tænke mig at se Flinta på toppen. En plads han jo også har spillet i SIF. Han er meget hovedstødsstærk, han har teknik og hurtighed. Uden at det på nogen måde skal misforståes. De er bestemt ikke lige gode, men der er sådan lidt Zlatan over ham. Jeg tror han kan blive en gevinst for os på den plads, men han skal have lov til at spille pladsen flere kampe i træk, så han kan bevise sit værd.
Hvad siger I andre?
Så kan mn selvfølgelig gå ud og købe en angriber, men gode angribere hænger ikke ligefrem på træerne.
Jeg kunne godt tænke mig at se Flinta på toppen. En plads han jo også har spillet i SIF. Han er meget hovedstødsstærk, han har teknik og hurtighed. Uden at det på nogen måde skal misforståes. De er bestemt ikke lige gode, men der er sådan lidt Zlatan over ham. Jeg tror han kan blive en gevinst for os på den plads, men han skal have lov til at spille pladsen flere kampe i træk, så han kan bevise sit værd.
Hvad siger I andre?
Senest rettet af Bobby 10. dec 2007, 01:02, rettet i alt 1 gang.
-
mrjelle
Re: Flinta på toppen?
Jeg har faktisk personligt været godt tilfreds med det spil som Flinta har vist de gange han har fået chancen.
Specielt kampen imod AGF i pokalen syns jeg han viste fine takter, så ideen med at lægge ham helt på top er bestemt en mulighed.
Det kræver dog vi dropper vores mange lange bolde som vi på det seneste af uforklarlige grunde er begyndt med.
Dog har flinta aldrig været den store målsluger så kan godt være i tvivl om han vil score specielt mange mål.
Specielt kampen imod AGF i pokalen syns jeg han viste fine takter, så ideen med at lægge ham helt på top er bestemt en mulighed.
Det kræver dog vi dropper vores mange lange bolde som vi på det seneste af uforklarlige grunde er begyndt med.
Dog har flinta aldrig været den store målsluger så kan godt være i tvivl om han vil score specielt mange mål.
-
Dennis (BW2479)
Hvis jeg skal sige min ærlige mening så tror jeg du har for meget fritid hvis du går at overvejer sådan noget. Han har fået chancen på toppen et par gange i 2 div uden nogen form for succes. Det er tydeligt at se at Dennis ikke har selvtilliden og formen for tiden. Tror næppe det ville blive meget bedre at flytte ham til en endnu vigtigere plads. Og han har slet slet ik den fysiske styrke til at spille alene mand på toppen. Men det er jo bare min mening
-
Altoriso
Nu er det jo af gode grunde først fra foråret han evt. skulle kunne spille på toppen, så hvis man feks delte de betragtninger hos ER og TT, ville der jo være masser af tid til at få ham spillet klart til dette
Men mon ikke man også kunne bruge pausen til at få Frank og Dadu op i et andet gear
Men mon ikke man også kunne bruge pausen til at få Frank og Dadu op i et andet gear
-
Altoriso
Og ideen til dit indlæg må vel formodes at stamme herfra 
http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=143884
http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=143884
-
Peter Ross
Hvad scorede han i Silkeborg, hvor han immervæk var angriber i hovedparten af sine 50-60 kampe ? 3-4 mål ?
Uanset hvordan man vender og drejer de tal, så har vi ikke en angriber i truppen pt. med så lav målrate...
Peter Ross
Uanset hvordan man vender og drejer de tal, så har vi ikke en angriber i truppen pt. med så lav målrate...
Peter Ross
-
Altoriso
Peter Ross Skrev:
-------------------------------------------------------
> Uanset hvordan man vender og drejer de tal, så har
> vi ikke en angriber i truppen pt. med så lav
> målrate...
Den kan du nu sagtens vende og dreje lidt
Feks kan den spillestil FCM praktiserer være bedre for Flinta end den de brugte i Silkeborg
Derudover kan han som spiller have udviklet sig endnu mere i FCM
Men mon ikke ER og TT selv gør sig de fleste tanker om hvor de forskellige spillere er til nytte henne
> Uanset hvordan man vender og drejer de tal, så har
> vi ikke en angriber i truppen pt. med så lav
> målrate...
Den kan du nu sagtens vende og dreje lidt
Feks kan den spillestil FCM praktiserer være bedre for Flinta end den de brugte i Silkeborg
Derudover kan han som spiller have udviklet sig endnu mere i FCM
Men mon ikke ER og TT selv gør sig de fleste tanker om hvor de forskellige spillere er til nytte henne
-
Hausser
Jeg tror også han er bedst som den assisterende angriber, er sikker på at fløjen ikke er Flintas foretrukne position. Tanken er ihvertfald interessant-
Der er dog flere problemstillinger ved det, som jeg ser det, bla:
Som andre også nævner så har Flinta altså en meget lav scoringsrate, det er vel ikke optimalt for en angriber.
Ikke sikker på det vil løse vores generelle problemer med at få folk nok i boxen, jeg ser ikke en Flinta som en boksspiller, men mere som en opbyggende spilstation lidt al-a Thyge, dog med lidt andre kompetencer.
Vil nok også efterlade Thyge og Salami i et vakuum, rent spillemæssigt. Men okay, hvis vi rykke Thygesen ud på højrekanten, så kan det måske lade sig gøre
Er Thyge bedre end Flinta på kanten og er Flinta bedre end Thyge på top? Tja ved det ikke helt, tror Thyge er bedre på begge positioner, men man kunne vel sagtens forestille sig et bedre kollektivt hold med Thyge på højre kant og Flinta på top. Håber i kan følge mig..
Der er dog flere problemstillinger ved det, som jeg ser det, bla:
Som andre også nævner så har Flinta altså en meget lav scoringsrate, det er vel ikke optimalt for en angriber.
Ikke sikker på det vil løse vores generelle problemer med at få folk nok i boxen, jeg ser ikke en Flinta som en boksspiller, men mere som en opbyggende spilstation lidt al-a Thyge, dog med lidt andre kompetencer.
Vil nok også efterlade Thyge og Salami i et vakuum, rent spillemæssigt. Men okay, hvis vi rykke Thygesen ud på højrekanten, så kan det måske lade sig gøre
Er Thyge bedre end Flinta på kanten og er Flinta bedre end Thyge på top? Tja ved det ikke helt, tror Thyge er bedre på begge positioner, men man kunne vel sagtens forestille sig et bedre kollektivt hold med Thyge på højre kant og Flinta på top. Håber i kan følge mig..
-
Dennis (BW2479)
Du syntes ik de har haft masser af tid til at spille ham klar til en kant? For mig at se mangler han i den grad selvtillid som nok kun fås ved spilletid på 1 holdet. Men bliver da i den grad svært for ham. På højre står madsen og danny foran ham. På venstre står simon leon og danny foran ham. Som hængende står collins og thyge foran og helt på toppen har han ik noget at gøre.
Han klynker jo heller ik ligefrem over den manglende spilletid. Hvis han vil spille sas liga så må man yde den rigtige indstilling. Og lyder ikke som om han altid har den i 2 div. Han skal til at komme i omdrejniner, ellers bliver han lige pludseligt overhalet af en ynglinge spiller eller to.
Han klynker jo heller ik ligefrem over den manglende spilletid. Hvis han vil spille sas liga så må man yde den rigtige indstilling. Og lyder ikke som om han altid har den i 2 div. Han skal til at komme i omdrejniner, ellers bliver han lige pludseligt overhalet af en ynglinge spiller eller to.
-
Thomasnoerum
Dennis (BW2479) Skrev:
> Du syntes ik de har haft masser af tid til at
> spille ham klar til en kant? For mig at se mangler
> han i den grad selvtillid som nok kun fås ved
> spilletid på 1 holdet. Men bliver da i den grad
> svært for ham. På højre står madsen og danny foran
> ham. På venstre står simon leon og danny foran
> ham. Som hængende står collins og thyge foran og
> helt på toppen har han ik noget at gøre.
>
> Han klynker jo heller ik ligefrem over den
> manglende spilletid. Hvis han vil spille sas liga
> så må man yde den rigtige indstilling. Og lyder
> ikke som om han altid har den i 2 div. Han skal
> til at komme i omdrejniner, ellers bliver han lige
> pludseligt overhalet af en ynglinge spiller eller
> to.
er danny foran ham? danny olsen har ikke noget at gøre på en fodboldbane
>
> to.
er danny foran ham? danny olsen har ikke noget at gøre på en fodboldbane
-
Altoriso
Dennis (BW2479) Skrev:
>
> to.
Det beviser måske bare at han faktisk burde have chancen på top eller ?
Vi kan vel af gode grunde ikke forvente, endnu, at have en trup der består at lutter topspillere
Jeg synes at det har været generelt positivt at se de indhop han har gjort på 1. holdet, og jeg mener ikke, at man partout hele tiden skal blande 2. holdet ind i debatten bare fordi man har set nogle af deres kampe..
2. holdets format må jo som hold også siges at være noget anderledes, da de jo ikke kan få gang i helt det samme sammenspil, qua de mange udskiftninger
>
> to.
Det beviser måske bare at han faktisk burde have chancen på top eller ?
Vi kan vel af gode grunde ikke forvente, endnu, at have en trup der består at lutter topspillere
Jeg synes at det har været generelt positivt at se de indhop han har gjort på 1. holdet, og jeg mener ikke, at man partout hele tiden skal blande 2. holdet ind i debatten bare fordi man har set nogle af deres kampe..
2. holdets format må jo som hold også siges at være noget anderledes, da de jo ikke kan få gang i helt det samme sammenspil, qua de mange udskiftninger
-
Zolo
Thomasnoerum Skrev:
> Dennis (BW2479) Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Du syntes ik de har haft masser af tid til at
> > spille ham klar til en kant? For mig at se
> mangler
> > han i den grad selvtillid som nok kun fås ved
> > spilletid på 1 holdet. Men bliver da i den grad
> > svært for ham. På højre står madsen og danny
> foran
> > ham. På venstre står simon leon og danny foran
> > ham. Som hængende står collins og thyge foran
> og
> > helt på toppen har han ik noget at gøre.
> >
> > Han klynker jo heller ik ligefrem over den
> > manglende spilletid. Hvis han vil spille sas
> liga
> > så må man yde den rigtige indstilling. Og lyder
> > ikke som om han altid har den i 2 div. Han skal
> > til at komme i omdrejniner, ellers bliver han
> lige
> > pludseligt overhalet af en ynglinge spiller
> eller
> > to.
>
>
> er danny foran ham? danny olsen har ikke noget at
> gøre på en fodboldbane
Med de seneste resultater kan man diskutere hvem der overhovedet har noget at gøre på FCM SAS holdet.
Hvis man ikke kan se det går skidt og ikke tør forsøge sig med noget alternativt er det måske på trænersiden den er helt gal
Hvem kan garantere at Flinta og Danny ikke kan blive det nye angrebspar på 1 holdet?? måske er det vejen ud af den dårlige udebane statistik
det ene forslag er vel lige så godt som det andet indtil andet er bevist
gi dem chancen i en fire fem kampe og døm så.
Frank, Dadu og Baba har da ikke været for overbevisende
> Dennis (BW2479) Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Du syntes ik de har haft masser af tid til at
> > spille ham klar til en kant? For mig at se
> mangler
> > han i den grad selvtillid som nok kun fås ved
> > spilletid på 1 holdet. Men bliver da i den grad
> > svært for ham. På højre står madsen og danny
> foran
> > ham. På venstre står simon leon og danny foran
> > ham. Som hængende står collins og thyge foran
> og
> > helt på toppen har han ik noget at gøre.
> >
> > Han klynker jo heller ik ligefrem over den
> > manglende spilletid. Hvis han vil spille sas
> liga
> > så må man yde den rigtige indstilling. Og lyder
> > ikke som om han altid har den i 2 div. Han skal
> > til at komme i omdrejniner, ellers bliver han
> lige
> > pludseligt overhalet af en ynglinge spiller
> eller
> > to.
>
>
> er danny foran ham? danny olsen har ikke noget at
> gøre på en fodboldbane
Med de seneste resultater kan man diskutere hvem der overhovedet har noget at gøre på FCM SAS holdet.
Hvis man ikke kan se det går skidt og ikke tør forsøge sig med noget alternativt er det måske på trænersiden den er helt gal
Hvem kan garantere at Flinta og Danny ikke kan blive det nye angrebspar på 1 holdet?? måske er det vejen ud af den dårlige udebane statistik
det ene forslag er vel lige så godt som det andet indtil andet er bevist
gi dem chancen i en fire fem kampe og døm så.
Frank, Dadu og Baba har da ikke været for overbevisende
-
Dennis (BW2479)
Ja hvem er ik foran ham. Hvor mange sas liga kampa har dennis spillet i efteråret.
-
Dennis (BW2479)
Danny og dennis som vores makkerpar helt fremme? Det er en joke ik? To af de mest formsvage på hele holdet på de vigtigste pladser. SYntes det er fantastisk folk er så smart og genopfinder vores hold. Vi har en håndfuld ledere og trænere der er sammen med de spillere næsten vær dag. De ser dem spille vær eneste dag og alligevel kloger folk i noget som der ikke er det mindste belæg for.
Franke er med 8 kasser nummer 4 på topscorer listen. Foran Nordtsrand og dobbelt så mange kasser som allbæck og ja minsanten om han ik os har score flere en demba. Det kalder jeg godkendt.
Dadu har fået et begrænset antal kampe med 90 min og alliegevl har han scoret lige så mange som allbæck. Ikke helt godkendt men pumper heller ik.
Collins har været skadet og fået meget lidt spilletid i efteråret.
Så lad os da hive danny og dennis op som har vist nada.
Folk de skal åbenbart genopfinde den dybe tallerken og brokke sig konstant når vi ik ligger nummer1. Det er ikke vores angribere der scorer for lid, franke ligger faktisk godt til. Det er midtbanen og nok særligt thyge der har skuffet fælt med målscoringen ind til videre. Vi mangler en midtbanespiller der sætter 5-6 mål ind på en halvsæson. Thyge har så vidt jeg husker ikke scoret en kasse i de kampe vor han har været hængende. Madsen er en anden der slet ik har scoret nok. CP kan også nævnes, han har et habilt skud.
Franke er med 8 kasser nummer 4 på topscorer listen. Foran Nordtsrand og dobbelt så mange kasser som allbæck og ja minsanten om han ik os har score flere en demba. Det kalder jeg godkendt.
Dadu har fået et begrænset antal kampe med 90 min og alliegevl har han scoret lige så mange som allbæck. Ikke helt godkendt men pumper heller ik.
Collins har været skadet og fået meget lidt spilletid i efteråret.
Så lad os da hive danny og dennis op som har vist nada.
Folk de skal åbenbart genopfinde den dybe tallerken og brokke sig konstant når vi ik ligger nummer1. Det er ikke vores angribere der scorer for lid, franke ligger faktisk godt til. Det er midtbanen og nok særligt thyge der har skuffet fælt med målscoringen ind til videre. Vi mangler en midtbanespiller der sætter 5-6 mål ind på en halvsæson. Thyge har så vidt jeg husker ikke scoret en kasse i de kampe vor han har været hængende. Madsen er en anden der slet ik har scoret nok. CP kan også nævnes, han har et habilt skud.