Kanon happening og lidt provokerende
http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=143834
Vinding
Nålestiks-angreb på København
-
Vinding
Nålestiks-angreb på København
Senest rettet af Vinding 7. dec 2007, 22:05, rettet i alt 1 gang.
-
Bobby
Re: Nålestiks-angreb på København
Vinding Skrev:
-------------------------------------------------------
> Kanon happening og lidt provokerende
>
> http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=143834
>
> Vinding
Det er sgu iorden. Dejligt at se, at vi er en klub, der griber tingene anderledes an. Super fed måde at markedsføre os på.
> Kanon happening og lidt provokerende
>
> http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=143834
>
> Vinding
Det er sgu iorden. Dejligt at se, at vi er en klub, der griber tingene anderledes an. Super fed måde at markedsføre os på.
-
uschel
Vil lige minde om at det er nu her kl 8.15 at vi kommer i Go morgen tv
Nogle af vores konkurrenter vil nok hævde, at det virker en smule patetisk og og medieliderligt ligefrem at proklame på klubbens officielle hjemmeside, at vi får et kvarters tv tid
Som en af mine fortabte fck "venner" bemærkede. Hvis de skulle gøre det samme hos fck, kunne webmasteren jo ikke lave andet.
Men som det er nævnt tidligere i tråden, er det en lidt anderledes måde at markedsføre klubben på. Det kan jeg kun bifalde. Da det jo er i tråd med den strategi at klubben har lagt
Nogle af vores konkurrenter vil nok hævde, at det virker en smule patetisk og og medieliderligt ligefrem at proklame på klubbens officielle hjemmeside, at vi får et kvarters tv tid
Som en af mine fortabte fck "venner" bemærkede. Hvis de skulle gøre det samme hos fck, kunne webmasteren jo ikke lave andet.
Men som det er nævnt tidligere i tråden, er det en lidt anderledes måde at markedsføre klubben på. Det kan jeg kun bifalde. Da det jo er i tråd med den strategi at klubben har lagt
-
felisan
glimrende indslag, selv om det absolut intet nyt bragte med sig.
- Steinlein fokuserede stadigt på 'det hele menneske' akademiet udviklede og at det var en forretning for FCM.
- Juelsgaard glimrede igen som flink repræsentant, hvis yndlingsklub stadig er Man Utd
- kritikere vil stadig nedgøre FCM for at være en fusionsklub og måden akademiet hverver spillere på for at være barnerov.
men godt initiativ, og trods alt positivt, synes jeg
- Steinlein fokuserede stadigt på 'det hele menneske' akademiet udviklede og at det var en forretning for FCM.
- Juelsgaard glimrede igen som flink repræsentant, hvis yndlingsklub stadig er Man Utd
- kritikere vil stadig nedgøre FCM for at være en fusionsklub og måden akademiet hverver spillere på for at være barnerov.
men godt initiativ, og trods alt positivt, synes jeg
-
Altoriso
uschel Skrev:
> Nogle af vores konkurrenter vil nok hævde, at det
> virker en smule patetisk og og medieliderligt
> ligefrem at proklame på klubbens officielle
> hjemmeside, at vi får et kvarters tv tid
>
> Som en af mine fortabte fck "venner" bemærkede.
> Hvis de skulle gøre det samme hos fck, kunne
> webmasteren jo ikke lave andet.
>
> Men som det er nævnt tidligere i tråden, er det en
> lidt anderledes måde at markedsføre klubben på.
> Det kan jeg kun bifalde. Da det jo er i tråd med
> den strategi at klubben har lagt
Jeg synes nu ikke at det er så tit at man feks ser FCK i sådanne programmer ( FCM´s unge var også med i aftenshowet på et tidspunkt)
Det er jo klart at de feks i TV2 Lorry jævnligt er ude på træningsanlægget, men som sagt så ser jeg dem da ikke være med i lidt mere "dybdegående" programmer
> Nogle af vores konkurrenter vil nok hævde, at det
> virker en smule patetisk og og medieliderligt
> ligefrem at proklame på klubbens officielle
> hjemmeside, at vi får et kvarters tv tid
>
> Som en af mine fortabte fck "venner" bemærkede.
> Hvis de skulle gøre det samme hos fck, kunne
> webmasteren jo ikke lave andet.
>
> Men som det er nævnt tidligere i tråden, er det en
> lidt anderledes måde at markedsføre klubben på.
> Det kan jeg kun bifalde. Da det jo er i tråd med
> den strategi at klubben har lagt
Jeg synes nu ikke at det er så tit at man feks ser FCK i sådanne programmer ( FCM´s unge var også med i aftenshowet på et tidspunkt)
Det er jo klart at de feks i TV2 Lorry jævnligt er ude på træningsanlægget, men som sagt så ser jeg dem da ikke være med i lidt mere "dybdegående" programmer
-
Thø / BW#2660
"Dybdegående" er nok ikke det ord jeg ville bruge om go' morgen DK og aftenshowet - Landsdækkende, underholdning, overfladisk, bredt, "feel-good" TV er nok nærmere på...
Men det er da rart at den langs programmer dækker FCM lidt - Jeg kan heller ikke lige mindes at have set FCK i den type programmer for nyligt, men de får vel også dækket deres TV-kvote i sportsprogrammerne
- Mht. TV2 Lorry, så har de sikkert ikke mere FCK-stof end TV2 Midt/Vest har FCM-stof (Og TV2 Fyn har OB-stof osv.) - Et lokal superliga-hold er regionale nyheder...
Men det er da rart at den langs programmer dækker FCM lidt - Jeg kan heller ikke lige mindes at have set FCK i den type programmer for nyligt, men de får vel også dækket deres TV-kvote i sportsprogrammerne
- Mht. TV2 Lorry, så har de sikkert ikke mere FCK-stof end TV2 Midt/Vest har FCM-stof (Og TV2 Fyn har OB-stof osv.) - Et lokal superliga-hold er regionale nyheder...
-
E!
KONGE kommentar fra nyhedsværten henrik Skovgaard
Til sidst i 8.00 nyhederne bliver der stillet om til hovedbanen, hvor Line Baun danielsen fortæller lidt om at "vi" er i københavn osv.
Da der bliver stillet tilbage til nyhedsstudiet kommer den: "Så kan de måske også lære FCK at spille fodbold"
- Jeg har fået en ny favoritnyhedsvært....
Til sidst i 8.00 nyhederne bliver der stillet om til hovedbanen, hvor Line Baun danielsen fortæller lidt om at "vi" er i københavn osv.
Da der bliver stillet tilbage til nyhedsstudiet kommer den: "Så kan de måske også lære FCK at spille fodbold"
- Jeg har fået en ny favoritnyhedsvært....
-
Arff
E! Skrev:
> - Jeg har fået en ny favoritnyhedsvært....
Så vidt jeg ved er han OB-fan
> - Jeg har fået en ny favoritnyhedsvært....
Så vidt jeg ved er han OB-fan
-
Kent
Arff Skrev:
> E! Skrev:
> > - Jeg har fået en ny favoritnyhedsvært....
>
> Så vidt jeg ved er han OB-fan
Jep - han er stribet hele vejen.
> E! Skrev:
> > - Jeg har fået en ny favoritnyhedsvært....
>
> Så vidt jeg ved er han OB-fan
Jep - han er stribet hele vejen.