Hvem kører til Farum?
-
YahooSeeker [Bot]
Hvem kører til Farum?
Jeg tror ikke rigtigt på der kommer en bus afsted til Farum, når der ikke gjorde til Herfølge. Sidste lørdag lå jeg vandret for at arrangere kørsel, og det gider jeg ikke igen, så derfor: Hvem lægger bil til?
Jeg hørte tidligere idag at der var 10 tilmeldte til busturen, så hvis vi regner med to biler som sidst?
Jeg hørte tidligere idag at der var 10 tilmeldte til busturen, så hvis vi regner med to biler som sidst?
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 29. apr 2005, 21:19, rettet i alt 1 gang.
-
Altoriso
Re: Hvem kører til Farum?
Det ville da være lidt bedre at agitere lidt mere for turen end at melde den død allerede....
Selv om der da er perspektiv i at være forudtænkende !
Men se nu at få sendt den bus afsted !
FCM er et tophold og det beviser vi jo ikke ved hele tiden at aflyse busser !
Selv om der da er perspektiv i at være forudtænkende !
Men se nu at få sendt den bus afsted !
FCM er et tophold og det beviser vi jo ikke ved hele tiden at aflyse busser !
-
fadlaa
Hmmm tophold??
Det eneste sted vi med lidt god vilje kan kalde os tophold er vist i stillingen pt. Vi må bare konstatere at vi pt IKKE spiller som et tophold. Dette smitter desværre af på opbakningen.Og tager vi de sort/røde briller af et øjeblik må vi osse være ærlig at sige at vi ikke endnu har stor fast gruppe fans som ALTID bakker op på udebane som fx AGF som gang på gang sender flere hundrede med på de svære sjællandsture
-
mancitydk
Vi er sgu da stadig et tophold..... vi ligger nummer tre ud af tolv hold.... vi har kortere op til nummer to end til nummer fire og vi er i en pokalfinale....
-
FF
Ingen sammenligning!
Lige en lille kommentar til fadlaa's bemærkning.
Jeg er helt enig i at der ikke på nuværende tidspunkt er kommet den store faste kerne af fans i FCM, men nu har klubben også kun eksisteret i 6 år og SAS-Arena i et år, så der skal nok komme flere.
Dog kan man ikke sammenligne med sig med AGF. Jeg bor selv i Århus, men er FCM-fan. Herude er der jo konstant 2-4 aviser der skriver om holdet konstant, det giver et helt andet pres og en helt anden bevågenhed fra den almene tilskuer. Desuden bor der altså også en 300.000 - 400.00 mennesker herude så der burde også kunnes sendes et par busser afsted til sjællandskampe. Desuden er der jo nogle uofficielle fraktioner herude som gør alt for at komme afsted hver gang der er udekamp.
Der kommer nok først en bus afsted fast hvergang til Sjælland fra FCM om nogle år.....
Jeg er helt enig i at der ikke på nuværende tidspunkt er kommet den store faste kerne af fans i FCM, men nu har klubben også kun eksisteret i 6 år og SAS-Arena i et år, så der skal nok komme flere.
Dog kan man ikke sammenligne med sig med AGF. Jeg bor selv i Århus, men er FCM-fan. Herude er der jo konstant 2-4 aviser der skriver om holdet konstant, det giver et helt andet pres og en helt anden bevågenhed fra den almene tilskuer. Desuden bor der altså også en 300.000 - 400.00 mennesker herude så der burde også kunnes sendes et par busser afsted til sjællandskampe. Desuden er der jo nogle uofficielle fraktioner herude som gør alt for at komme afsted hver gang der er udekamp.
Der kommer nok først en bus afsted fast hvergang til Sjælland fra FCM om nogle år.....
-
BW # 163
Re: Ingen sammenligning!
Kan du ikke sende mig en e-mail med dit navn, adr. og alder ?.
( se min profil )
Vi er flere FCM-fans der mødes af og til og følges ad til kampe m.v.
BW # 163
( se min profil )
Vi er flere FCM-fans der mødes af og til og følges ad til kampe m.v.
BW # 163
-
Lind
Er der nogle der ved, på nu værene tidspunk. Om der bliver en bustur til Farum eller om der for få tilmeldinger?
lind
lind
-
Kopi
Det skal du nok ikke satse på der bliver med mindre tilmeldingerne begynder at vælte ind.....
Mvh Kopi....
Mvh Kopi....
-
fadlaa
Re: Ingen sammenligning!
Det er lige nødagtig min pointe. Jeg bor nemlig osse i århus men er fcm/ifs fan siden 82 faktisk. men nok om det. Det jeg gerne vil frem til at der er så mange af vores fans som samligner os med AGF. Og det mener jeg i lighed med dig ikke man kan. Og det vil de som mener vi er på højde med AGF osse finde ud af hvis de som os havde deres faste gang herude. Hele byen summer af fodbold og alle har en mening om holdet.
-
YahooSeeker [Bot]
er der nogen der kører derover.... eller er det kun BW east der bliver at se i farum?????
-
Altoriso
Jeg er ikke sikker på at der kommer så mange fra BWEast, da vi har en del ting der skal nås op til pokalfinalen på torsdag...
Måske bliver der nogle enkelte der dukker op
Måske bliver der nogle enkelte der dukker op
-
Denis Egebæk
Altoriso skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg er ikke sikker på at der kommer så mange fra
> BWEast, da vi har en del ting der skal nås op til
> pokalfinalen på torsdag...
>
> Måske bliver der nogle enkelte der dukker op
Er du seriøs?
-------------------------------------------------------
> Jeg er ikke sikker på at der kommer så mange fra
> BWEast, da vi har en del ting der skal nås op til
> pokalfinalen på torsdag...
>
> Måske bliver der nogle enkelte der dukker op
Er du seriøs?
-
Altoriso
Arh..
Denis
BWEast stiller naturligvis op i stærkeste opstilling med BW´s kraftigste stemmer og flotteste piger
Jan
Denis
BWEast stiller naturligvis op i stærkeste opstilling med BW´s kraftigste stemmer og flotteste piger
Jan
-
Kim
Vi kommer - i hobe-tal...
Vi skal gerne gentage den famøse 1-7'er.. det var sgu kongeklasse...
BW #456
Vi skal gerne gentage den famøse 1-7'er.. det var sgu kongeklasse...
BW #456
-
Allan B.
>
> Vi skal gerne gentage den famøse 1-7'er.. det var
> sgu kongeklasse...
>
Det er en kamp, hvor jeg af naturlige årsager har et ben i hver lejr. Det forholder sig desværre sådan, at hvis FC Nordsjælland vil bevare livet i SAS-ligaen er det en af de kampe, som de bare SKAL vinde. Men de herrer Olsen og Junker ligner efterhånden en parodi på de uheldige helte og har ikke scoret siden efteråret. Men 1-7 tror jeg dog ikke på. Med tanke på begge holds opgør skulle det blive en målfattig kamp. Men vi får se .......
Vh.
Allan B.