AGF- FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kent

Re: truppen - hvad har Klimpl gjort

Indlæg af Kent »

Fra dagens HF:

- Ingen af os er i tvivl om, at Maros er en meget dygtig fodboldspiller. Men han skal flytte sig rent fysisk og på hurtigheden, hvis han skal på holdet igen. Det tror jeg også på kan lade sig gøre, sagde Erik Rasmussen efter fredagens træning.

Den fysiske træner skal arbejds med Klimpl i vinterpausen for at forbedre de områder, så forhåbentlig er han klar til foråret. Ellers kan det vel godt ligne et farvel til Maros enten nu eller senest til sommer.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> Fra dagens HF:
>
> - Ingen af os er i tvivl om, at Maros er en meget
> dygtig fodboldspiller. Men han skal flytte sig
> rent fysisk og på hurtigheden, hvis han skal på
> holdet igen. Det tror jeg også på kan lade sig
> gøre, sagde Erik Rasmussen efter fredagens
> træning.
>
> Den fysiske træner skal arbejds med Klimpl i
> vinterpausen for at forbedre de områder, så
> forhåbentlig er han klar til foråret. Ellers kan
> det vel godt ligne et farvel til Maros enten nu
> eller senest til sommer.

Hvilke linier er citeret og hvilke har du sagt ?

Er det feks ER der siger at det godt kan ligne et farvel til sommer ?

Ærbødigst

Jan

Kent

Indlæg af Kent »

Altoriso Skrev:
> Hvilke linier er citeret og hvilke har du sagt ?
>
> Er det feks ER der siger at det godt kan ligne et
> farvel til sommer ?
>
>
> Ærbødigst
>
> Jan

Jeg tænkte det faktisk allerede da jeg skrev det,at det var svært at se, hvem der sagde hvad ;-)
ER siger kun det, han er citeret for. Det med den fysiske træner er bonusinfo og spekulationen om afgang af Klimpl er min egen vurdering. Jeg burde nok have gjort således:

Fra dagens HF:

- Ingen af os er i tvivl om, at Maros er en meget dygtig fodboldspiller. Men han skal flytte sig rent fysisk og på hurtigheden, hvis han skal på holdet igen. Det tror jeg også på kan lade sig gøre, sagde Erik Rasmussen efter fredagens træning.

Det oplyses også at den fysiske træner skal arbejds med Klimpl i vinterpausen for at forbedre de områder, så forhåbentlig er han klar til foråret. Men hvis ikke han forbedre dem, synes jeg at det godt kan lyde som om, at det kan ligne et farvel til Maros enten nu eller senest til sommer.

;-)

Kent

GFs trup - Lindkvist tvivlsom

Indlæg af Kent »

Lucena og Krabbe har meldt sig klar, ligesom Arnason er tilbage. Ulrik er tvivlsom med en betændt storetå, mens Steffen Rasmussen er blevet syg. Budtz ude med karantæne.

http://www.agf.co.dk/docs/aktuelt/Indho ... sp?id=4955

Mit gæt er, at de tvivlsomme bliver klar. Jeg har bidt mærke i, at Ove P efter kampen torsdag talte meget om slidte spillere, hvilket jeg ikke helt kan forstå, når det var deres første kamp i 2½ uge grundet landskampspausen og udsættelsen. Så fysisk burde de være ok, men det kan naturligvis være mentalt. Men hvis det er såsdan det er, så bør vi være i stand til at køre dem trætte, og eftersom deres bænk ikke er særlig bred, så burde vi være i stand til få et overtag den sidste halve time og sikre os sejren.

Med nederlaget i AaB er vi i en situation, hvor alt andet end 3 point mod GF vil være en katastrofe, da vi så risikerer at overvinter 6-7 point efter FCK og Aab, hvilket vil være et meget stort forspring at indhente i foråret.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det virker underligt, for SÅ ringe synes jeg heller ikke han har været at han ikke engang skal være i truppen. Måske er det noget "internt" han har præsteret.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Lidt udtalelser på bold.dk ser meget fredeligt ud

http://www.bold.dk/nyt/?vis=76797

Zolo

Re: Tynde ud i truppen

Indlæg af Zolo »

Hvis man er ved at tynde lidt ud i truppen ( Klimpl, Chr. O. Røll og måske C. Madsen ) må der vel blive nogle kr. i overskud til et par super angribere? måske Zimling eller Anders Due.

GF har også et par virkelig skarprettere Foldgast, Graulund og måske Lucena spændende spillere med en urtolig fightervilje

Hekler

Indlæg af Hekler »

Ravnen Skrev:
> Det virker underligt, for SÅ ringe synes jeg
> heller ikke han har været at han ikke engang skal
> være i truppen. Måske er det noget "internt" han
> har præsteret.

Jeg forstår simpelthen ikke hvad du mener med "Måske er det noget "internt" han har præsteret."?

Hekler

Indlæg af Hekler »

Hvad fanden snakker du om?? Claus Madsen skal ingen steder!
Ud over at være den klart bedste på pladsen, er han anfører og har lige forlænget. Er du da helt skiløjet mand!

Zolo

Indlæg af Zolo »

Hekler Skrev:
> Hvad fanden snakker du om?? Claus Madsen skal
> ingen steder!
> Ud over at være den klart bedste på pladsen, er
> han anfører og har lige forlænget. Er du da helt
> skiløjet mand!

Hvad fanden er det for en atityde fordi jeg har en anden mening end dig.
gider ikke kommentere dig med din måde at pisse på folk på. Tal ordentlig til personer som ikke slikker dig i røven. så er den betalt

Godt ord igen.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Hekler Skrev:
> Ravnen Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Det virker underligt, for SÅ ringe synes jeg
> > heller ikke han har været at han ikke engang
> skal
> > være i truppen. Måske er det noget "internt"
> han
> > har præsteret.
>
>
> Jeg forstår simpelthen ikke hvad du mener med
> "Måske er det noget "internt" han har præsteret."?

Det forstår du jo nok godt, Hekler, men derfor er det da rigtigt at det ikke nytter en fis at begynde på alle mulige andre årsager, end det som ER har beskrevet

Derfor kan det jo være tilladt at undres lidt

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Hvorfor mener du at Claus Madsen skal væk da ?

Og hvad mener du seriøst at vi skal bruge Foldgast og Lucena til... Ingen af dem har da præsteret noget specielt godt i denne sæson

Hekler

Indlæg af Hekler »

Forklar mig lige havad det betyder, jeg skriver jo ikke at jeg ikke forstår hvad han mener, hvis det ikke er rigtigt.

Ved du havd han mener med det?

Hekler

Indlæg af Hekler »

Zolo Skrev:
> Hvad fanden er det for en atityde fordi jeg har en
> anden mening end dig.

Du mener altså at Madsen er for dårlig til holdet?

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Jeg vil da tro at det bare er en joke, at Madsen skal væk? Først og fremmest synes jeg at Claus Madsen er dybt undervurderet. Hans betydning for holdet er meget mere markant end de fleste tror. Desuden har vi intet alternativ, som jeg ser det. Flinta er stadig i udviklingsfasen, og Danny Olsen - Med alt respekt - Så bringer han intet til holdet.

Besvar