AAB - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Altoriso

Re: AAB - FCM

Indlæg af Altoriso »

Jesper BW1100 Skrev:
-------------------------------------------------------
> JSJ_ Skrev:
> > Mange tak..
> >
> > Samme "Held og lykke biter besked" fik vi med
> på
> > vejen, da vi tog til Genoa - Men hovsa - Det
> var
> > vist egentlig et okay resultat? Så jeg tager
> gerne
> > i mod det - Det hjælper åbenbart..
> >
> > /Jesper
>
> Jamen det var da super for dig så.. Så må vi da
> håbe at heldet tilsmiler jer i lige så høj grad i
> London som det gjorde i Genoa...

Yeah right...

Synes snart at jeg har mistet alt for AAB´s fans

Har læst lidt med på deres debatforum, og det syder af flere og flere usympatiske tilhængere.. Noget som jeg ikke har syntes tidligere
Og deres viden om forholdene i FCM kan ligge på et meget, meget lille sted

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Altoriso Skrev:
> Yeah right...
>
> Synes snart at jeg har mistet alt for AAB´s fans
>
> Har læst lidt med på deres debatforum, og det
> syder af flere og flere usympatiske tilhængere..

Det er jo heller ikke så langt fra Viborg :)

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Altoriso Skrev:
> Yeah right...
>
> Synes snart at jeg har mistet alt for AAB´s fans
>
> Har læst lidt med på deres debatforum, og det
> syder af flere og flere usympatiske tilhængere..
> Noget som jeg ikke har syntes tidligere
> Og deres viden om forholdene i FCM kan ligge på et
> meget, meget lille sted

Det er ikke værd at spilde sin tid inde på deres debatforum. F.eks. kommer "kære" Hr. Larsen herind og prøver på at diskutere seriøst, og opføre sig ganske sobert. Derefter iler han ind på debatsiden og sviner "FC Møjjylland" og "Fc Slavehandel" sammen med hans Aab-kammerater.. Det er sq da til at dø af grin over. Det mest tragiske er jo nærmest at manden ikke selv kan se hvor til grin hans vendekåbe-mentalitet er...
Mht. deres debatforum er det bedste råd jeg kan give at du udelukkende læser med når de er i modvind. For så findes der sq ikke sjovere fans end dem fra Aab. Så skal både Lynge Jacobsen, Erik Hamren og diverse spillere kastes ad helvedes til. Men det er så lykkeligt glemt nu. Måske du allerede kan få lidt humør tilbage hvis du tager et smut forbi fredag morgen efter de er blevet rundbarberet 4-0 på White Harte Lane.

Kent

Indlæg af Kent »

Nu sidder jeg lige og genser kampen på TV2sport, og der har lige været situationen omkring vores annullerede mål og deres scoring. Hold kæft hvor er det altså bare et skidt minut for dommeren. Først en annullering, som jeg altså ikke kan se den fjerneste grund til, derefter skal Claus Madsen have frispark på sidelinien, og så vidt jeg kunne se tv-billederne, så står Nomvethe off-side i 2 omgange ved scoringen. Så 4 afgørende fejlvurderinger, der går imod os indenfor 1 minut. Det er bare ikke godt nok.

Jesper BW1100

Kent Skrev:
> Nu sidder jeg lige og genser kampen på TV2sport,
> og der har lige været situationen omkring vores
> annullerede mål og deres scoring. Hold kæft hvor
> er det altså bare et skidt minut for dommeren.
> Først en annullering, som jeg altså ikke kan se
> den fjerneste grund til, derefter skal Claus
> Madsen have frispark på sidelinien, og så vidt jeg
> kunne se tv-billederne, så står Nomvethe off-side
> i 2 omgange ved scoringen. Så 4 afgørende
> fejlvurderinger, der går imod os indenfor 1 minut.
> Det er bare ikke godt nok.

Næh.. Men vi får sq ingen point ved at blive ved med at konstatere det vi allesammen godt ved: At Vollquartz er en klaphat, som snød os for point(s) i gårsdagens kamp. Så lad os i stedet fokusere på udekampen mod AGF. Det er vigtigt at få 3 udebanepoint og gå på vinterferie med!

KlausG (AaB)

Indlæg af KlausG (AaB) »

Altoriso Skrev:
> Mon ikke det var endt med det ene gule kort til
> Simon P, hvis han havde fået det efter tacklingen
> - det havde nok sat en dæmper på ham resten af
> kampen
> Selve diskussionen var måske heller ikke blevet
> til noget

Det er helt rigtigt set. Jeg tror også en advarsel til Simon P i første halvleg ville have lagt en dæmper på ham senere. Det er jo netop det, der er problemet med tvivlsomme kendelser, man ved ikke hvad der senere ville være sket i kampen så fremt kendelserne var blevet anderledes.. Jeg forstår godt, at I er utilfredse med dommeren. Jeg har selv prøvet turen i forbindelse med tidligere tiders udekampe på SAS-Arena... Men sådan vil det måske ofte være, når to hold er så jævnbyrdige som vores er. Så bliver det de små marginaler, der afgør kampene.

Kent

Indlæg af Kent »

KlausG (AaB) Skrev:
> Så bliver det de små marginaler, der
> afgør kampene.

Problemet er ikke så meget, at det er små marginaler - det er fair nok, da det i virkeligheden er dem, der afgører de fleste kampe. Det der gør det træls er at det ikke er fordi i var en smule skarpere og scorede på jeres chancer, eller at vi var uheldige og ramte overliggeren m.m. Nej, det var dommerens vurderinger, som havde afgørende betydning, og vel og mærke vurderinger som de fleste - selv AaBs fans - kan se ikke var helt iorden. Det er det, der gør det surt. Så vil jeg sgu hellere spille en ring kamp og tabe fortjent, end at sidde med en følelse af, at det var dommeren, der kostede os min. 1 point.

Men forhåbentlig udjævner det sig over sæsonen. Som jeg har set det indtil videre i denne sæson, så har AaB sparet en del uheld op, mens vi må have noget held i banken. I sidste ende er jeg fuldstændig ligeglad med, hvilken placering vi ligger på nu, det er efter 33 runder det tæller ;-)

Qvist

Indlæg af Qvist »

> Men forhåbentlig udjævner det sig over sæsonen.
> Som jeg har set det indtil videre i denne sæson,
> så har AaB sparet en del uheld op, mens vi må have
> noget held i banken. I sidste ende er jeg
> fuldstændig ligeglad med, hvilken placering vi
> ligger på nu, det er efter 33 runder det tæller
> ;-)

WHAT!! Jeg husker da hvis en 0-5 kamp i Randers, hvor dommeren havde væsentlig større indflydelse end i går!

Dertil synes jeg stadig det er lidt sjovt, at anullerede mål kun koster point for FCM. Det har åbenbart ingen betydning, når det er os, der får dem anulleret.. :-/

/Qvist

Colt Sivas

Indlæg af Colt Sivas »

Kent Skrev:
> Nu sidder jeg lige og genser kampen på TV2sport,
> og der har lige været situationen omkring vores
> annullerede mål og deres scoring. Hold kæft hvor
> er det altså bare et skidt minut for dommeren.
> Først en annullering, som jeg altså ikke kan se
> den fjerneste grund til, derefter skal Claus
> Madsen have frispark på sidelinien, og så vidt jeg
> kunne se tv-billederne, så står Nomvethe off-side
> i 2 omgange ved scoringen. Så 4 afgørende
> fejlvurderinger, der går imod os indenfor 1 minut.
> Det er bare ikke godt nok.

Ikke fordi at jeg skal blande mig for meget da jeg ikke har set jeres kamp. Men generalt set er det vel linjedommeren der skal dømme offside. Selvfølig må dommeren godt selv dømme offside, men så skal han være meget sikker. Vi så jo i Bif-Agf kampen dommeren fejlagtigt dømme offside(og annullere et mål) i en situation hvor linjedommeren ikke dømmer noget.

Som der også er sagt tidligere, så går det nok op i sidste ende minus Fck & Bif, som er bedre til at lægge press på dommeren.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Qvist Skrev:

> Dertil synes jeg stadig det er lidt sjovt, at
> anullerede mål kun koster point for FCM. Det har
> åbenbart ingen betydning, når det er os, der får
> dem anulleret.. :-/
>
> /Qvist

Det skyldes jo at FCM normalt vinder over AaB, så da de ikke gjorde det i søndags havde det jo den omtalte årsag ;-)

Jesper BW1100

Re: AAB - FCM - Det der med stenene og så glashuset?

http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk ... 367004.ece

De er da vidst ikke helt uefne ud i kunsten at tude? De var da ellers så hellige efter kampen mod os. Men så snart det går dem lidt imod får den da ikke for lidt.. Først var det dommeren der satte Tottenham igang ved ikke at fløjte frispark i en situation hvor en Aab-forsvarer falder over sine egne ben. Og nu er det pludselig også dommerens skyld at Aab taber en kamp, som de vel i reglen kun var med i, i de sidste 3 minutter...

Casper Søe

Indlæg af Casper Søe »

Haha klasse overskrift :P

Kent

Indlæg af Kent »

Ja, jeg har også bemærket det. Jeg husker glimrende hvordan alle Aab-fansene synes vi tudede og hvor pinligt det var, at vores spillere brokkede sig over dommeren. Man må jo gå ud fra at de synes at det er nøjagtig lige så pinligt med deres egne spillere nu, eller noget.......

Jesper BW1100

Kent Skrev:
> Ja, jeg har også bemærket det. Jeg husker
> glimrende hvordan alle Aab-fansene synes vi tudede
> og hvor pinligt det var, at vores spillere
> brokkede sig over dommeren. Man må jo gå ud fra at
> de synes at det er nøjagtig lige så pinligt med
> deres egne spillere nu, eller noget.......

Nej for det er jo bare denne ene gang... (Tottenham + Getafe = 1?) Vi gør det jo hver gang, eller noget... Men de er sq ret søde de Aab-fans... De kan sateme hurtigt komme i forsvarsposition, når det er deres egne evnebrikker, som brokker sig..

Besvar