AAB - FCM
-
LarsK
Abelyde???
http://www.debatside.dk/forum/viewtopic ... c&start=45
Hvem lavede abelyde?? Jeg hørte sgu ikke noget, men måske der var andre der har bedre hørelse end mig...?
/Lars
Hvem lavede abelyde?? Jeg hørte sgu ikke noget, men måske der var andre der har bedre hørelse end mig...?
/Lars
-
Kent
Re: Abelyde???
Jeg hørte heller intet, men tilgengæld buhede vi en del af Zaza. Mon ikke bare det er en AaB'er, der ikke rigtig har fået renset ørene....
-
Hausser
Mon ikke du har ret, alt andet ville fandme også være det mest stupide og hjernedøde jeg nogensinde har hørt.
-
Hausser
Evaluering og karakterer
Ingen tvivl om det var en bitter måde at tabe på, én ting er hvis modstanderne selv afgør det, men når dommeren på den måde for indflydelse på resultatet så er det bare ikke godt nok. Troests mål burde ikke være annulleret pg Nomwethes kasse stinker langt væk af offside, den vil jeg meget gerne se igen.
Når det så er sagt, så syntes jeg bestemt indsatsen og indstillingen var rigtig god, det kneb blot en del i modstandernes felt.
Som jeg ser kampen, så var vi AAB spillemæssigt overlegne i store dele af kampe og kombinationer flød faktisk rigtigt godt i lange perioder, til gengæld kneb det med af få afsluttet de mange gode tilløb til chancer vi havde. Hvor vi spillemæssigt var AAB overlegne, var de til gengæld overlegne havde chancer angik, deres direkte stil, primitivt eller ej, fungerer altså fornemt for dem. Det retfærdige resultat ville vel have været uafgjort, men AAB havde marginalerne idag, shit happens.
Et af problemerne med at få skabt helt store chancer idag, tror jeg bl.a skyldtes Salami, som laver et kæmpe arbejde defensivt og centralt, men ikke rigtig byder ind offensivt. Hvor Johansson er fremragende til at komme med i feltet, så ser vi ikke på samme måde Salami i offensive aktioner. Tror måske midtbanen ville blive tilført noget mere offensiv tyngde hvis Thygesen spillede pladsen med Baba foran sig. Dog er det selvfølgelig vigtigt at Baba kommer op i gear igen efter hans skade og mindre formkrise.
Karakterer idag, efterfulgt af en enkelt BT oneliner:
Raska - 9 Solid sidste skanse
C.P - 9 Bringer offensiven meget
Troest - 8 Så lidt usikker et par gange
Reid - 9 Kompromisløs i tacklingerne
Madsen - 9 God fremad og hjalp til med at holde Nomwethe nede
Danny - 7 Bringer stadig ikke en skid offensivt
Femi - 10 Centralt Overblik
Salami - 8 Må gerne byde ind med mere offensivt.
Simon P. - 9 Giftige indlæg
Thyge - 8 Mange gode løb, men blir ikke rigtig farlig.
Frank - 8 Der skal scores til sidst.
Når det så er sagt, så syntes jeg bestemt indsatsen og indstillingen var rigtig god, det kneb blot en del i modstandernes felt.
Som jeg ser kampen, så var vi AAB spillemæssigt overlegne i store dele af kampe og kombinationer flød faktisk rigtigt godt i lange perioder, til gengæld kneb det med af få afsluttet de mange gode tilløb til chancer vi havde. Hvor vi spillemæssigt var AAB overlegne, var de til gengæld overlegne havde chancer angik, deres direkte stil, primitivt eller ej, fungerer altså fornemt for dem. Det retfærdige resultat ville vel have været uafgjort, men AAB havde marginalerne idag, shit happens.
Et af problemerne med at få skabt helt store chancer idag, tror jeg bl.a skyldtes Salami, som laver et kæmpe arbejde defensivt og centralt, men ikke rigtig byder ind offensivt. Hvor Johansson er fremragende til at komme med i feltet, så ser vi ikke på samme måde Salami i offensive aktioner. Tror måske midtbanen ville blive tilført noget mere offensiv tyngde hvis Thygesen spillede pladsen med Baba foran sig. Dog er det selvfølgelig vigtigt at Baba kommer op i gear igen efter hans skade og mindre formkrise.
Karakterer idag, efterfulgt af en enkelt BT oneliner:
Raska - 9 Solid sidste skanse
C.P - 9 Bringer offensiven meget
Troest - 8 Så lidt usikker et par gange
Reid - 9 Kompromisløs i tacklingerne
Madsen - 9 God fremad og hjalp til med at holde Nomwethe nede
Danny - 7 Bringer stadig ikke en skid offensivt
Femi - 10 Centralt Overblik
Salami - 8 Må gerne byde ind med mere offensivt.
Simon P. - 9 Giftige indlæg
Thyge - 8 Mange gode løb, men blir ikke rigtig farlig.
Frank - 8 Der skal scores til sidst.
-
Jon Damsgaard
De må da være snot dumme hvis de mener vi lavede abelyde, for det ville da være det mest latterlige med det hold vi har.
Tag jer nu sammen Aab, I fik 3 snot heldige point idag, vær nu glad for det!
/Dams
Tag jer nu sammen Aab, I fik 3 snot heldige point idag, vær nu glad for det!
/Dams
-
Casper Søe
Re: Evaluering og karakterer
er enlig meget enig, udover jeg mener Danny sku ha 8, han spiller udemærket, og har et godt sammenspil med Claus Madsen
-
Peter Ross
De er jo bare super at høre på.
Simon Poulsen er arrogant, vi lavede abelyde, Nomvethe var indiskutabelt ikke i offside osv.
Det er dejligt at være vinder. Så er alt man siger jo rigtigt...
Peter Ross
Simon Poulsen er arrogant, vi lavede abelyde, Nomvethe var indiskutabelt ikke i offside osv.
Det er dejligt at være vinder. Så er alt man siger jo rigtigt...
Peter Ross
-
Altoriso
Casper Søe Skrev:
-------------------------------------------------------
> er enlig meget enig, udover jeg mener Danny sku ha
> 8, han spiller udemærket, og har et godt
> sammenspil med Claus Madsen
Ja jeg mener også Danny leverede meget bedre end det meste af efteråret
> er enlig meget enig, udover jeg mener Danny sku ha
> 8, han spiller udemærket, og har et godt
> sammenspil med Claus Madsen
Ja jeg mener også Danny leverede meget bedre end det meste af efteråret
-
Hausser
..hvilket ikke nødvendigvis berettiger til en højere karakter end en syver.
Hvor mange chanceskabende afleveringer eller afslutninger har manden og hvor mange gange formåede Danny Olsen at sætte sin direkte modstander? Syntes desværre igen han falder igennem, manglen på en klasse højre kant som kan spille mere end 2 kamp i streg, er udtalt!
Ser du sæsonen igennem, er det uden tvivl den position på banen, som har præsteret dårligst.
Hvor mange chanceskabende afleveringer eller afslutninger har manden og hvor mange gange formåede Danny Olsen at sætte sin direkte modstander? Syntes desværre igen han falder igennem, manglen på en klasse højre kant som kan spille mere end 2 kamp i streg, er udtalt!
Ser du sæsonen igennem, er det uden tvivl den position på banen, som har præsteret dårligst.
-
Dennis (BW2479)
Ja og franke falder for et godt ord, går aab spillerne i øvrigt ikke igennem hele kampen.
Dommeren dømmer til et rent 11 tal
Trost laver klart frispark på danny o så der er ik mål
Sang kun de sidste 25 min fordi vi skal til London torsdag
Det er ok at være grim fordi man er fra alborg.
Sas arena lyder da klamt, energi nord arena har sådan en dejlig klang.
Kunne blive ved. Kommer ikke til at savne VFF, mit had kan nemt dirigeres lidt længere nord på.
---En nummer 1 er med salat og dressing, så fat det da----------
Dommeren dømmer til et rent 11 tal
Trost laver klart frispark på danny o så der er ik mål
Sang kun de sidste 25 min fordi vi skal til London torsdag
Det er ok at være grim fordi man er fra alborg.
Sas arena lyder da klamt, energi nord arena har sådan en dejlig klang.
Kunne blive ved. Kommer ikke til at savne VFF, mit had kan nemt dirigeres lidt længere nord på.
---En nummer 1 er med salat og dressing, så fat det da----------
-
Jesper BW1100
Dennis (BW2479) Skrev:
> Ja og franke falder for et godt ord, går aab
> spillerne i øvrigt ikke igennem hele kampen.
>
> Dommeren dømmer til et rent 11 tal
>
> Trost laver klart frispark på danny o så der er ik
> mål
>
> Sang kun de sidste 25 min fordi vi skal til London
> torsdag
>
> Det er ok at være grim fordi man er fra alborg.
>
> Sas arena lyder da klamt, energi nord arena har
> sådan en dejlig klang.
>
> Kunne blive ved. Kommer ikke til at savne VFF, mit
> had kan nemt dirigeres lidt længere nord på.
>
>
>
> ---En nummer 1 er med salat og dressing, så fat
> det da----------
Jamen lad dem da.. Nuvel var de vel de bedste på dagen, men det ændrer ikke ved at jeg føler mig snydt af Vollquartz, og det med rette.. Men det havde du vel ikke regnet med at de forstår oppe i Aab, som er i ekstase over at vinde en kamp, som Vollquartz vinder for dem, nu hvor de ikke selv var i stand til at gøre det? Det er vel forståeligt nok?
> Ja og franke falder for et godt ord, går aab
> spillerne i øvrigt ikke igennem hele kampen.
>
> Dommeren dømmer til et rent 11 tal
>
> Trost laver klart frispark på danny o så der er ik
> mål
>
> Sang kun de sidste 25 min fordi vi skal til London
> torsdag
>
> Det er ok at være grim fordi man er fra alborg.
>
> Sas arena lyder da klamt, energi nord arena har
> sådan en dejlig klang.
>
> Kunne blive ved. Kommer ikke til at savne VFF, mit
> had kan nemt dirigeres lidt længere nord på.
>
>
>
> ---En nummer 1 er med salat og dressing, så fat
> det da----------
Jamen lad dem da.. Nuvel var de vel de bedste på dagen, men det ændrer ikke ved at jeg føler mig snydt af Vollquartz, og det med rette.. Men det havde du vel ikke regnet med at de forstår oppe i Aab, som er i ekstase over at vinde en kamp, som Vollquartz vinder for dem, nu hvor de ikke selv var i stand til at gøre det? Det er vel forståeligt nok?
-
KlausG (AaB)
Jeg sad med mine to unger på familietribunen lige ved siden af jeres "bur"... Jeg hørte ingen abelyde. Til gengæld indeholdt 50 % af samtlige chants ordet "luder". Jeg er ikke specielt fintfølende, og folk må for mig råbe præcist hvad de vil, men en mere alsidig form for meningstilkendegivelse ville være befriende at høre på. På den anden side gav det mig lejlighed til at præcisere for knægten at "luder" var en spiller fra FCM, som man heppede rigtigt meget på. Ikke at han troede på det 
-
Kasper_Nielsen
Helt enig. Synes Danny spillede stabilt i dag, hvilket i hvert fald er en forbedring af hans hidtil patetiske spil. Men det berretiger bestemt ikke til mere end 7.
Tilgengæld synes jeg Salami kunne fortjene en 9er. Ud over et par boldtab, styrede han flot midtbanen med femi.
Tilgengæld synes jeg Salami kunne fortjene en 9er. Ud over et par boldtab, styrede han flot midtbanen med femi.
-
KlausG (AaB)
Re: Nicolai vollquartz fra Viborg
Jeg forstår godt, at I er utilfredse med dommeren. Men sagen er nok lidt mere nuanceret end som så. Begge hold fik af mystiske grunde underkendt et mål. Simon Poulsen slap uforståeligt for et - i hvert fald - mørkegult kort da han savede Risgaard i første halvleg. Et kort der måske havde forhindret ham i at deltage i 2. halvleg.
Dette er egentlig ikke ment som en "undskyldning", men det var altså ikke kun jer, der var udsat for mystiske dommerkendelser.
Kampen i sig selv var hektisk og tæt som mange af vores fælles møder ofte er. I dag var det så vores tur til at få marginalerne med os. Jeg skal ikke tænke mange indbyrdes opgør tilbage før jeg finder et hvor det modsatte var tilfældet.
Dette er egentlig ikke ment som en "undskyldning", men det var altså ikke kun jer, der var udsat for mystiske dommerkendelser.
Kampen i sig selv var hektisk og tæt som mange af vores fælles møder ofte er. I dag var det så vores tur til at få marginalerne med os. Jeg skal ikke tænke mange indbyrdes opgør tilbage før jeg finder et hvor det modsatte var tilfældet.
-
Jesper BW1100
Re: Nicolai vollquartz fra Viborg
KlausG (AaB) Skrev:
> Jeg forstår godt, at I er utilfredse med dommeren.
> Men sagen er nok lidt mere nuanceret end som så.
> Begge hold fik af mystiske grunde underkendt et
> mål.
Jeg kan ikke se hvad for en situation i skulle føle jer snydt mht. et underkendt mål? Hvis du mener der hvor en af jeres spillere bruger Claus Madsen som springbræt og sætter af på ham samtidig med han skubber CM ned, så er der i mine øjne ingen tvivl om annulleringen. Hvis det er en anden situation, så tøv ikke med at fortælle
Simon Poulsen slap uforståeligt for et - i
> hvert fald - mørkegult kort da han savede Risgaard
> i første halvleg. Et kort der måske havde
> forhindret ham i at deltage i 2. halvleg.
Korrekt.. Den var ikke køn.
> Dette er egentlig ikke ment som en "undskyldning",
> men det var altså ikke kun jer, der var udsat for
> mystiske dommerkendelser.
Nah, det har du ret i. Men synes nu nok at vores kendelser var lidt mere afgørende end jeres (det annullerede mål + et pår tvivlsomme straffesituationer). Men sådan ser man det vel altid, når man er partisk
> Kampen i sig selv var hektisk og tæt som mange af
> vores fælles møder ofte er. I dag var det så vores
> tur til at få marginalerne med os. Jeg skal ikke
> tænke mange indbyrdes opgør tilbage før jeg finder
> et hvor det modsatte var tilfældet.
Korrekt.
> Jeg forstår godt, at I er utilfredse med dommeren.
> Men sagen er nok lidt mere nuanceret end som så.
> Begge hold fik af mystiske grunde underkendt et
> mål.
Jeg kan ikke se hvad for en situation i skulle føle jer snydt mht. et underkendt mål? Hvis du mener der hvor en af jeres spillere bruger Claus Madsen som springbræt og sætter af på ham samtidig med han skubber CM ned, så er der i mine øjne ingen tvivl om annulleringen. Hvis det er en anden situation, så tøv ikke med at fortælle
Simon Poulsen slap uforståeligt for et - i
> hvert fald - mørkegult kort da han savede Risgaard
> i første halvleg. Et kort der måske havde
> forhindret ham i at deltage i 2. halvleg.
Korrekt.. Den var ikke køn.
> Dette er egentlig ikke ment som en "undskyldning",
> men det var altså ikke kun jer, der var udsat for
> mystiske dommerkendelser.
Nah, det har du ret i. Men synes nu nok at vores kendelser var lidt mere afgørende end jeres (det annullerede mål + et pår tvivlsomme straffesituationer). Men sådan ser man det vel altid, når man er partisk
> Kampen i sig selv var hektisk og tæt som mange af
> vores fælles møder ofte er. I dag var det så vores
> tur til at få marginalerne med os. Jeg skal ikke
> tænke mange indbyrdes opgør tilbage før jeg finder
> et hvor det modsatte var tilfældet.
Korrekt.