HVOR KAN FCM BLIVE BEDRE

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Ellen J

Re: Lindström?

Indlæg af Ellen J »

Ragus er da ikke wing, er han?
Er han ikke offensiv midt/ hængende angriber?

Bhomaszz

Indlæg af Bhomaszz »

Ellen J Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ragus er da ikke wing, er han?
> Er han ikke offensiv midt/ hængende angriber?

http://www.ulvegraven.dk/read.php?5,473 ... #msg-47321 Ifølge dette link er han lidt af en offensiv allrounder - både angriber og kant..

Men det kan da godt være du har ret, en som har kendskab til andetholdet som kan komme med noget info her?

YahooSeeker [Bot]

Re: HVOR KAN FCM BLIVE BEDRE

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

smørtyven Skrev:
> - En af de pladser hvor der seriøst kan ske
> forbedring er lige præcis den plads du plejer at
> stå på....

HVAD MENER DU?

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Tryk nu på den Caps Lock-tast, inden du skriver.

Peter Ross

Kent

Indlæg af Kent »

Noes Skrev:
> Hvis forskerordning har noget med det at gører,
> tror jeg kun det er BIF og FCK som har råd til
> ham, da han nok ikke vil gå ned i løn. Og nu er
> det 3 klubber han har kontakt med.. så i mine øre
> lyder det ikke til at være det, det afhænger af..

"... når hans kontrakt udløber til nytår, kan han derfor ikke længere udnytte den lukrative danske forskerordning, der nedsætter højtlønnedes skat betragteligt. Ifølge sportsdirektør Lynge Jakobsen er dette forhold kardinalpunktet i de sammenbrudte forhandlinger." http://www.bold.dk/nyt/?vis=76317 ;-)

Glen

Indlæg af Glen »

@ mikkelg

Kan det være så svært af forstå ?
God stil smørtyv :o)

j3pq3

Re: hvor kan fcm blive bedre

Indlæg af j3pq3 »

jeg synes vi har en meget bred og god trup. hvis der skulle købes spillere skulle det helt klart være efter salg. hvis en evt simon- og/eller christopher poulsen smutter til vinter kunne man snakke om erstatninger. ikke forstærkninger. så skulle det være spillere der kunne komme ind på førsteholdet til sommer eller lign. når nogle af vores spillere smutter til udlandet.

Bhomaszz

Hvem vil vi gerne af med?

Indlæg af Bhomaszz »

Ja, nu er tråden her jo om eventuelle køb, og så tænkte jeg om vi har nogen spillere som egentlig ikke rigtig kan bruges..

Thomas Røll - Han er simpelthen bare blevet for gammel og langsom, synes ikke han bidrager med den rutine som han burde som en af de få "aldrene" spillere..

Speedy - han bliver aldrig brugt, og skaber ikke ret meget når han endelig spiller.. synes ikke han har særligt mange kompetancer udover de 2 styrker, som til gengæld også er super - dette er ikke oplæg til diskussion omkring Speedy's evner !

Hvem synes i andre er "overflødige snylter" heeh?

BW - 665

Re: Hvem vil vi gerne af med?

Indlæg af BW - 665 »

Bhomaszz Skrev:
> Ja, nu er tråden her jo om eventuelle køb, og så
> tænkte jeg om vi har nogen spillere som egentlig
> ikke rigtig kan bruges..
>
> Thomas Røll - Han er simpelthen bare blevet for
> gammel og langsom, synes ikke han bidrager med den
> rutine som han burde som en af de få "aldrene"
> spillere..

Enig. Synes egentlig ikke det var direkte "dumt" at skrive kontrakt med ham, en erfaren og rutineret spiller på den centrale midtbane er aldrig dum at have i en trup, men lad os bare sige at jeg ikke håber eller tror hans kontrakt bliver forlænget. Tror dog heller ikke han bliver solgt, medmindre han selv ønsker at forlade klubben.

> Speedy - han bliver aldrig brugt, og skaber ikke
> ret meget når han endelig spiller.. synes ikke han
> har særligt mange kompetancer udover de 2 styrker,
> som til gengæld også er super - dette er ikke
> oplæg til diskussion omkring Speedy's evner !

Okay, jamen så vil jeg nøjes med at sige at jeg ikke er enig, og jeg er mere end glad for at have en spiller med hans spidskompetencer i truppen, så fremt han accepterer en rolle som joker.

> Hvem synes i andre er "overflødige snylter" heeh?

Nu synes jeg ingen er "overflødige", men hvis vi skal sælge en spiller så mener jeg afgjort det skal være en spiller fra vores midterforsvar. Udover at det vil give anledning til en mere konsistent opstilling i vores bagkæde hvis vi kun roterer med 3 spillere, og det ærgrer mig lidt at have 4 så kompetente spillere, og kun kunne starte med 2 af dem.

Så som sagt, mener ikke hverken Klimpl, Troest, Reid eller Kjær er "overflødige", men hvis vi skal sælge en spiller og tjene lidt håndører til kassen, så synes jeg en af vores unge centerbacks er oplagt. Dog ikke for enhver pris!

Besvar