HVOR KAN FCM BLIVE BEDRE

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Bhomaszz

Re: ot.

Indlæg af Bhomaszz »

mikkelg Skrev:
-------------------------------------------------------
>
>
> Så er man ikke en rigtig FCM fan. Nu er der snart
> en der skriver: hold nu kæft. Men han eller hun
> kan fandme selv holde sin kæft.

Hvad er det der gør at man ikke er en "rigtig" fcm fan hvis man også holder med et udenlandsk hold ?

Bhomaszz

Re: Lindström

Indlæg af Bhomaszz »

Jeg tillader mig luge at flytte mit svar på din mening om lindström ind i det rette underemne.

mikkelg Skrev:
>
> Lindström kunne være en mulighed, men hvem skal
> han så erstatte. Det er derfor dette emne er så
> svært at give svar på, og grunden til at jeg spørg
> jer. For selv kenner jeg ikke svaret.

Hvorfor købe Lindstrøm hvis man ikke ved hvem man vil erstatte? så er der jo ingen ide? for man erstatter vel kun folk fordi man har et bedre alternativ?

Du har altså ikke en mening om hvor FCM skal styrkes? Og så råber du om dig med at andre ikke kan være rigtige fans? Helt ærligt...

Ps: du behøver altså ikke og fortælle os at det er din signatur - vi kan godt se det;-)

Altoriso

Re: ot.

Indlæg af Altoriso »

Hvis du ikke selv kender svaret så er der måske heller ikke brug for spørgsmålet ?

Læs: Vi behøver måske slet ikke at skifte ud på nogle pladser, ( eller ? )

Ellen J

Re: Lindström?

Indlæg af Ellen J »

Bhomaszz Skrev:
> Ej, nu stopper det altså med alle disse wings...

Hvad med at give en grund?

Noes

Indlæg af Noes »

Kent Skrev:
> Det mener jeg ikke. Grunden til at han ikke kan
> blive enig med Aab er at hans forskerordning
> udløber, hvilket betyder at han skal have en hel
> del mere i lønningsposen, hvis ikke han skal falde
> i løn.
>

Tror ikke det har noget med den forkserordning at gøre, idet han har fået tilbudt kontrakt med 3 danske klubber..

Kent

Indlæg af Kent »

Noes Skrev:
> Tror ikke det har noget med den forkserordning at
> gøre, idet han har fået tilbudt kontrakt med 3
> danske klubber..

Nu skal du lige læse, hvad der bliver skrevet - han har ifølge rygter kontakt med 3 danske klubber, hvoraf den ene skulle være BIF. Kontakt og kontRakt. Der er stor forskel. Især når en agent skal have presset prisen op på sin spiller ;-)
Og jeg kan garantere dig for, at forskerordningen har noget med det at gøre.

Zolo

Re: FCM KAN BLIVE BEDRE

Indlæg af Zolo »

Da Vi stadig scorer for lidt på de chancer vi skaber må det jo være helt i front det kniber så mon ikke en Niki Zimling kunne rette op på den statistik

Noes

Indlæg af Noes »

Hvis forskerordning har noget med det at gører, tror jeg kun det er BIF og FCK som har råd til ham, da han nok ikke vil gå ned i løn. Og nu er det 3 klubber han har kontakt med.. så i mine øre lyder det ikke til at være det, det afhænger af..

Og det var mig som havde husket forkert mht, kontakten ..

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Zolo Skrev:
> Da Vi stadig scorer for lidt på de chancer vi
> skaber må det jo være helt i front det kniber så
> mon ikke en Niki Zimling kunne rette op på den
> statistik

Nu har han så scoret 2 her på det sidste, men det drejer sig i alt om 4 mål på et hold der generelt via deres spil scorer mange mål - til gengæld er der så også scoret 28 (!) mål imod dem, så måske kunne der være en fejl i deres spillestil

Tjek stilling og topscorerliste her http://www.bold.dk/statistik/tabel.php?liga=1

Der er dog ingen tvivl om at Zimling har udviklet sig til en markant spiller, som naturligvis også kunne pynte hos os, men synes nu at vi er godt besat på midtbanen

Kent

Indlæg af Kent »

Noes Skrev:
> Hvis forskerordning har noget med det at gører,
> tror jeg kun det er BIF og FCK som har råd til
> ham, da han nok ikke vil gå ned i løn. Og nu er
> det 3 klubber han har kontakt med.. så i mine øre
> lyder det ikke til at være det, det afhænger af..

Igen, så skal du huske at manden er i en forhandlingsfase med AaB. Det er ren taktik. At han er i "kontakt" med klubber betyder intet. Det betyder ikke at der er nogen, der er villige til at indfri hans krav. Det er jo genialt lavet af agenten, at han får rygtet manden til BIF i alle medier, når han lige har afvist Aabs udspil. Jeg er 100% sikker på, at det er forhandlingstaktik.

B

Indlæg af B »

Jeg så gerne en top angriber i klubben, Demba blev nævnt i sommers - ja tak siger jeg.
Junior kunne også være en mulighed, men det er selvfølgelig med den risiko at han skaber uro i truppen som i Malmø.
Ailton kunne være et frækt køb, men selvfølgelig også lidt af et sats. Har ikke slået igennem i FCK, men måske lidt anderledes mandskabspleje og en del mere tillid kunne få ham tilbage på sporet.

Tre spillere som helt sikkert ikke vil trække ned i vores stigende lønbudget. Synes dog ikke Dadu er god nok, har fået lang snor og har muligvis spillet gode kampe, men han bliver aldrig en top 3-4 angriber i Suppen, det vil jeg godt sætte en flad 10'er på!

På højre back mangler vi gardering, nogen nævner Priske, jeg synes ikke han er aktuel, det vil være det samme som at sige at Kolja ikke gør det godt nok - og det synes jeg helt sikkert han gør. En evt. ny spiller skal kunne leve med at kæmpe om pladsen og skal ikke brokke sig hvis han ryger på bænken. Er i tvivl om spillere som Priske og Bøgelund er villige til at vende hjem uden at være 95% sikre på en startplads.

Højre kant er heller ikke vores stærkeste våben, Danny er ikke rigtig i gang, Flinta heller ikke helt på niveau endnu. Claus Madsen gør det godt når han er klar, men er jo desværre tit skadet eller i hvert fald på skånekost. Om man skal købe nyt ved jeg ikke, håber problemet løser sig selv med det materiale vi har. Én foreslog Baba på kanten, kunne være herligt hvis det bare spillede, så kunne Thyge spillede den hængende og Femi/Salami styre midtbanen.
Peter Furuseth kunne dog være en mulighed, vil gerne væk og Viborg ryger snart i 1 div., synes han har gjort det ok i efteråret på et ellers skuffende mandskab.

På de resterende pladser er vi ok dækket ind i øjeblikket, men salg af Simon Poulsen eller Chr. Poulsen vil forhåbentlig føre til indkøb.

Andre mulige indkøb:
Bergvold (fast spilletid nu, så nok ikke realistisk).
Zimling (6 mio....der kan vi da godt være med, men lønkravet er nok skyhøjt og dækker en plads, hvor vi er godt besat, men køber vi ikke, håber jeg han vælger udlandet).
Krohn-Dehli (hurtig og teknisk god kantspiller, ville da være fint at snuppe ham for snuden af BIF).

En tilføjelse til tråden: Jer der følger akademiet tæt, kan vi forvente spillere derfra der snart slår igennem på 1. holdet. Har kun kendskab fra det jeg læser og har størst forventning til Yakubu og Jude.

Bhomaszz

Indlæg af Bhomaszz »

Ellen J Skrev:
>
> Hvad med at give en grund?

Det plejer du da ikke og være den bedste til selv ;-) http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,566 ... #msg-56676

Og så til grunden:

http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,658 ... #msg-65834

Så kan du lige plusse Nick Ragus, og Simon Poulsen oveni - helt ærligt så burde enhver da kunne se at det ikke er en wing vi skal bruge.. eller er det bar mig?

Thomasnoerum

Indlæg af Thomasnoerum »

hvem er denne Krohn-Dehli?

Bhomaszz

Indlæg af Bhomaszz »

Thomasnoerum Skrev:
> hvem er denne Krohn-Dehli?

Et dansk talent som er tilknyttet Ajax over flere omgange, dog uden for alvor at slå til således har han været både solgt og udlejet før. De ønsker nu (igen) at sælge ham. Han har desuden fået en enkelt kamp for A-landsholdet.

smørtyven

Re: HVOR KAN FCM BLIVE BEDRE

Indlæg af smørtyven »

mikkelg Skrev:
> Hvilken plads kan blive bedre hos FCM, altså hvem
> skal væk og hvem skal ind.

- En af de pladser hvor der seriøst kan ske forbedring er lige præcis den plads du plejer at stå på....

Besvar